verwarming stinkt

13-12-2013 21:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag de verwarming aangezet in huis en in mijn kamer de knop open gedraait (of hoe je dat ook zegt). Nu, dus een aantal uur later, kom ik mijn slaapkamer binnen en heeft het een hele nare geur... een geur die ik eigenlijk niet kan beschrijven. Komt dit doordat de verwarming lang open heeft gestaan?

Ik zie dat er wel wat stof bij de verwarming zit, maar het is niet de 1e keer deze maand dat hij aan staat en als ik nu mijn deur open doe ruik ik gewoon echt een aparte geur.. kan niet echt beschrijven wat voor een.

Hoe weet ik wanneer die lucht écht gevaarlijk is of dus niet goed is?

aangezien ik nu eigenlijk mijn raam wil open zetten omdat ik niet wil slapen in die geur maarja, dan gaat die warmte die daar nu lekker is weer weg..
Van een radiator kan je geen koolmonoxidevergiftiging krijgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het zal toch wel stof zijn. Dat geeft een aparte geur. Het is gewoon heet water door leidingen, gevaarlijk kan het niet zijn denk ik zo.
Neem lekker een ED!
ED?

Ja ik zat ook al aan stof te denken, dat wat er zit heb ik er maar vast weggehaald. Ben totaal geen genius wat betreft verwarmingen dus geen idee wat gevaarlijk kan zijn en wat niet.

En aangezien ik alleen thuis ben op het moment dacht ik gooi het even op viva voordat ik zometeen heel het huis laat vergiftigen

dankjewel!
Laten ontluchten! Wordt hij wel helemaal warm? Of is de bovenkant koud? Zoja ontluchten!
Oeh, goeie...

Volgens mij word hij wel redelijk warm...
Ik zet hem nu in ieder geval uit, laat mijn ramen gewoon dicht en dan hoop ik dat over een half uurtje de stank een beetje weg is en dan ga ik gewoon in die kamer slapen hoor, zoveel zal er dan niet met me gebeuren
ED +1 sinds Fame hooked me up, ben ik pro ED!.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Verwarmingen zijn soms net mensen: die gaan ook stinken als ze het heel warm krijgen
Ik spreek toch geen Chinees?!
ik ruik het na 3 jaar nog steeds als de verwarming aan gaat, de eerste week (verflucht)
Hadden wij ook. EXPANSIEVAT van CV ketel was stuk. Druk was niet goed meer geregeld. Expansievat loopt leeg en het water wat al jaren in het vat zat stroomde in de leidingen. Was vreselijke geur. Net alsof er ergens dode muis lag.
quote:Fame schreef op 13 december 2013 @ 21:42:

Van een radiator kan je geen koolmonoxidevergiftiging krijgen.Koolmonoxide ruik je helaas ook niet. Zou heel wat slachtoffers per jaar schelen
Hier sinds kort ook een ED. Echt de beste beslissing sinds mijn borstverkleining in 1990!
quote:sassafras schreef op zaterdag 14 december 2013 01:29 Hier sinds kort ook een ED. Echt de beste beslissing sinds mijn borstverkleining in 1990!Geweldig is hij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven