Vetvlek!
zondag 21 augustus 2011 om 10:07
Oh help.
Ik heb kinderen, en nu dus op de een of andere vage manier de halve inhoud van een pot mayonaisse op mijn suede schoentjes gekregen. (rare zin, maar moeders begrijpen wat ik bedoel, dan gebeuren die dingen spontaan)
Punt is, het zijn mijn lievelingsschoenen, ik woon er zo'n beetje in. Ik heb al heet water geprobeerd (direct na het gebeuren) maar het gaat er niet uit.
Hoe krijg ik een grote mayovlek uit mijn schoenen?
Ik heb kinderen, en nu dus op de een of andere vage manier de halve inhoud van een pot mayonaisse op mijn suede schoentjes gekregen. (rare zin, maar moeders begrijpen wat ik bedoel, dan gebeuren die dingen spontaan)
Punt is, het zijn mijn lievelingsschoenen, ik woon er zo'n beetje in. Ik heb al heet water geprobeerd (direct na het gebeuren) maar het gaat er niet uit.
Hoe krijg ik een grote mayovlek uit mijn schoenen?
zondag 21 augustus 2011 om 10:14
Dasty. Het is een ontvetter. De schoenen zullen hard opdrogen, maar dat is met een goede suedeborstel zo verholpen. Eerst de schoenen goed laten drogen natuurlijk, niet in de zon, anders treed er verkleuring op. Dus het kan een dag of twee duren eer ze weer goed droog zijn.Ik zou allebeid de schoenen natmaken zodat er geen kleurverschil optreed.
zondag 21 augustus 2011 om 10:14
zondag 21 augustus 2011 om 10:15
zondag 21 augustus 2011 om 10:27
http://huis-en-tuin.infon ... het-succes-van-dasty.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 21 augustus 2011 om 10:39
zondag 21 augustus 2011 om 10:40
quote:Oriane schreef op 21 augustus 2011 @ 10:20:
Bummer, die is dicht op zondag. Ik kan ook de azijntip proberen uit een van de reacties, dat heb ik in huis
Dit had bijna bij al mijn schoenen mogen gebeuren... Maar niet bij deze Het is wel de bedoeling dat je één vaste keuze maakt met wat je gaat doen. Suede geeft op een gegeven moment de moed op als je er teveel verschillende schoonmaakmiddelen tegen aan gooit en dan kan je je schoenen weggooien. Dus wees geduldig, ga morgen naar de Wibra en laat ze tot die tijd gewoon staan.
Bummer, die is dicht op zondag. Ik kan ook de azijntip proberen uit een van de reacties, dat heb ik in huis
Dit had bijna bij al mijn schoenen mogen gebeuren... Maar niet bij deze Het is wel de bedoeling dat je één vaste keuze maakt met wat je gaat doen. Suede geeft op een gegeven moment de moed op als je er teveel verschillende schoonmaakmiddelen tegen aan gooit en dan kan je je schoenen weggooien. Dus wees geduldig, ga morgen naar de Wibra en laat ze tot die tijd gewoon staan.