Vifitvlek in bank
donderdag 17 november 2011 om 12:41
Wij hebben een donkergrijze stoffen bank. De stof is grofgeweven. Gister is heb ik helaas een pakje Vifit laten vallen waardoor er dus Vifit op de bank terecht is gekomen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg de vlek er met geen mogelijkheid uit. Ik heb al op google gekeken hoe je melkvlekken uit stof kunt krijgen, omdat Vifit een melkproduct is. Daar kom ik voornamelijk tegen dat je gewoon met lauw water aan de slag moet, maar dat heeft tot nu toe weinig effect gehad. Is er iemand die weet hoe ik deze vlek er uit kan krijgen?
donderdag 17 november 2011 om 14:35
Aangezien je al het een en ander heb geprobeerd raad ik aan om de bank te reinigen met tapijtreiniger met mondstuk speciaal voor banken, te huur by bouwmarkten. Ik heb dit onlangs ook gedaan, werkt super en heb nu schone bank! T vuil wordt eruit gezogen ipv dat je het erin wrijft.Voor t geld hoef je dat niet te laten, huur is 15 euro voor 1 dag
vrijdag 18 november 2011 om 10:16
Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik dat maar ga doen. Ik ben al een eeuwigheid met lauwwarm water in de weer geweest, maar er is geen verandering te zien. Ook shampoo en andere middeltjes werken helaas niet.quote:monalisalove schreef op 17 november 2011 @ 13:10:
Eruit knippen?
Heb je al een sopje met een klein beetje shampoo geprobeerd?
En anders gewone vlekkenverwijderaar ?Ik heb nog geen vlekverwijderaar geprobeerd, omdat ik bang ben dat, dat te agressief is.
Eruit knippen?
Heb je al een sopje met een klein beetje shampoo geprobeerd?
En anders gewone vlekkenverwijderaar ?Ik heb nog geen vlekverwijderaar geprobeerd, omdat ik bang ben dat, dat te agressief is.