vissen happen naar lucht

26-08-2011 23:48 194 berichten
Wij hebben maandag twee vissen gekocht bij Intratuin. We hebben ons van te voren uitgebreid laten informeren over hoe we het beste de vissen kunnen verzorgen. Thuis allle instructies opgevolgd, en nu valt het me op dat onze nieuwe vissen steeds naar boven komen om daar "lucht" te happen. Iemand een idee waarom ze dat doen? Ze hebben het toch hopelijk niet benauwd? ( zou ik heel zielig vinden) Graag hoor ik jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 27 augustus 2011 @ 01:25:

volkomen gerechtvaardigd dat we er het liefst sushi van makenGoudvissen eten voor je ontgroening. Volgens PINK!, de jongerenorganisatie van de Partij voor de Dieren, hebben nieuwe leden van de Amsterdamse studentenvereniging Unitas dit gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
goudvissensushi
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2011 @ 01:11:

[...]

Ikben er ook een beetje bang van, eerlijk gezegd.Voor dat groepje van jou en Meds heb ik inmiddels wel een naam trouwens....
quote:eleonora schreef op 27 augustus 2011 @ 01:53:

[...]

Voor dat groepje van jou en Meds heb ik inmiddels wel een naam trouwens....watdanwatdanwatdanwatdanwatdanwatdanwatdanwatdanwatdanwatdanwatdanwatdan?
Wat hou ik toch van jullie
quote:eleonora schreef op 27 augustus 2011 @ 01:53:

[...]

Voor dat groepje van jou en Meds heb ik inmiddels wel een naam trouwens....Nou?nou?nou?
Meds krijgt ook 10 euro p/u. Kan niet anders.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2011 @ 02:13:

[...]

Nou?nou?nou?Ik fluister 'm wel live in jullie oor, laat ik maar even geen ban riskeren.
En dan zeggen betreffende posters tegen mij dat ik geen topics moet kapen terwijl het dan over iets serieus gaat en ik het goed bedoel, jullie duidelijk niet. Men wat zijn jullie irritant !!
quote:lolove89 schreef op 27 augustus 2011 @ 10:13:

En dan zeggen betreffende posters tegen mij dat ik geen topics moet kapen terwijl het dan over iets serieus gaat en ik het goed bedoel, jullie duidelijk niet. Men wat zijn jullie irritant !!Irritant? Ik lag dit topic vannacht te lezen in bed en het was prima kost. En nu ik het geheel wakker nog eens lees: top!
.
Vast een sluierstaart. Die hebben er namelijk nogal een handje van om ongewenste medekombewoners te verdrinken

Idd! Dus het kwam echt door dat beest! En iedereen maar zeggen dat er vast een ziekte in het water kwam.. Nee hoor, ik wist wel beter. Kudt vis
lolove89, 1 uur geleden

En dan zeggen betreffende posters tegen mij dat ik geen topics moet kapen terwijl het dan over iets serieus gaat en ik het goed bedoel, jullie duidelijk niet. Men wat zijn jullie irritant !!

Als TO nou zou zeggen dat ze dit niet apprecieert, gaan we niet door hoor. Maar dit werd al gedaan voor TO ging slapen en er is niks van gezegd dus waarom niet? Het is een dolkomisch topic geworden!
wie is lolove?
Een zeur
quote:meds schreef op 27 augustus 2011 @ 01:00:

[...]

je houdt de vis ondersteboven zodat zijn vinnen naar beneden zakken, dan schud je een paar keer flink en kijkt goed of zijn ballen uit het zakje floepen. Zo nee, dan is het een vrouwtje.Ik heb het geprobeerd maar ik zag niets naar beneden floepen, dus ik vermoed dat ik 2 vrouwtjes heb. D'r zwemt er wel een rond met een baseballcap..... is dat dan een lesbische goudvis?
nee een transseksuele
quote:cathoilily schreef op 26 augustus 2011 @ 23:48:

Graag hoor ik jullie reacties.Graag hoor ik nog even of je wat aan de serieuze reacties hebt gehad. Is het luchthap-probleem al opgelost?
Ik heb een groepje van 5 goudvissen, 4 oranjige en 1 zwarte. Nu lijkt die zwarte zich voortdurend gepest en achtergesteld te voelen mbt de hoeveelheid eten ed.

Is er een asiel waar ik die zwarte kan brengen? Er hangt namelijk zo'n negatieve energie in de bak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven