Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

ooh even voor de duidelijkheid....ik lach niet om Ratteke hoor.

Echnie echnie echnie...

Allemaal de schuld van Splinter

ratteke,gewoon bellen naar de HAP
Alle reacties Link kopieren
Vroon, fijn om even wat van je te horen via Panta, ook al is het een niet zo'n positief bericht. Ik hoop dat je gauw je hoofd weer een beetje op orde hebt en hier je neusje weer even laat zien. Je weet het hè, je kan gewoon binnenvallen en de draad weer oppakken. Al zwaai je maar even, want we missen je!

Ratje, wat een gedoe zeg.. Heb je helemaal niks anti-allergisch in huis (van die hooikoortstabletjes ofzo, die kunnen ook al helpen!). Ik hoop dat het douchen wat verlicht en anders toch maar even de HAP bellen voor advies? (getsie, ik krijg al jeuk als ik je alleen maar lees )

Zo, ik heb net heerlijk Bonje met de Buren gekeken , daar had iemand op een flatje van 60m2 19 katten!! Dan vallen wij nog best mee

En ADM, fijn dat je weer een opkrabbelt. Het zal niet meevallen allemaal, dikke nogmaals.

En Tonkie, ik heb elders gereageerd. En wat klinken je traktaties leuk!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ratje, klink als netelroos. Bel maar ff want van jeuk word je GEK (en gekker dan je al bent wil je niet worden )
*komt even snel binnenrennen want erg drukke dag gehad vandaag*

ADM, NT en Ratteke !

Ben nog niet volledig bijgelezen, maar hoop morgen een inhaalslag te kunnen maken

Ik zag toen ik even snel doorscrolde wel een heleboel mooie kattenfoto's voorbij komen, hartstikke leuk!

Heb nogal veel verbouwingsstress nu. Aannemer begint binnenkort en ik moet nog 1000 dingen regelen.

Moest vandaag na m'n werk naar de huisarts (want al 2 weken erg pijnlijke knieëen en zit ook een hoop vocht in), blijken ontstekingen te zijn veroorzaakt door overbelasting. Dus zit nu aan de Arthrotec

En ik moest het rustig aan doen. Tja.... dat gaat nogal gemakkelijk als je een windkrachtje 8 moet doen op de fiets

Daarna tegeltjes uitgezocht voor het toilet en vanavond een vloerenboer op bezoek met de door mij aanvraagde stalen laminaat. En nou kan ik geen keuze maken, het is allemaal mooi

Gelukkig mag ik ze nog een paar dagen houden, kan ik er nog even over nadenken. En morgen natuurlijk ook even in daglicht bekijken.

*gaat er nu alweer vandoor want moet hoognodig even chillen*

Morgen meer!

Sorry voor de egopost.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Waar is Borretje eigenlijk? Zou ze zo druk aan de klus zijn??
Ik ga ff mijn pillen halen! Heb gebeld en ik kan gewoon naar de apotheek.

Ik meld me later weer.
@ Soulcats jeetje wat balen zeg. Mocht ik wat voor je kunnen doen geef maar een gil hé. Je woont bij me om de hoek en hier gewoon een auto.
Karma, en alles komt goed
@ Ratteke wat fijn, die gaan zeker helpen. Kan je tenminste slapen vannacht want jeuk is een echt heel erg.
quote:ADM schreef op 04 november 2010 @ 22:01:

@ Soulcats jeetje wat balen zeg. Mocht ik wat voor je kunnen doen geef maar een gil hé. Je woont bij me om de hoek en hier gewoon een auto.

Wat onwijs lief ADM!

Tot nu toe kan ik me gelukkig redelijk redden (al doet fietsen erg veel pijn) maar het moet gewoon eens stoppen met hard waaien
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Dames ik ga proberen te slapen.. heb nog wel moeite met inslapen en wakker worden. Omdat dit altijd knuffelmomentjes met de kleine man waren

Liefs,

ADM
quote:ADM schreef op 04 november 2010 @ 22:04:

Dames ik ga proberen te slapen.. heb nog wel moeite met inslapen en wakker worden. Omdat dit altijd knuffelmomentjes met de kleine man waren

Liefs,

ADM

wat moeilijk he meis....

Ik hoop dat je kunt slapen. Truste
Ja op dit soort momenten zou ik wel even een van jullie katten willen lenen.

Maar het gaat elke dag een stukje beter...
quote:ADM schreef op 04 november 2010 @ 22:08:

Ja op dit soort momenten zou ik wel even een van jullie katten willen lenen.

Maar het gaat elke dag een stukje beter...

Je mag hier altijd komen knuffelen hoor!

Het heeft tijd nodig lieverd. Je hebt nogal een berg verdriet te verwerken
Ach lieve ADM, wat verdrietig.

Doe maar rustig aan. Niet te veel van jezelf verwachten hoor.

Je mag je best rot voelen, ook al voelt dat dan eh rot...

Nou ja, hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

Om niet al te sip te eindigen...
Soulcats het lijkt me fijn om een keertje je katten te komen knuffelen en weer met je bij te kletsen!

Patalaimon ik snap je en je hebt gelijk...

* gaat nu echt slapen *
Truste ADM,lekker slapen

Ik knutsel wel ff een deel 15 ..geloof niet dat er mensen staan te trappelen hé
Nou ADM, je mag best even komen knuffelen met mijn monsters hoor

En ik weet een hele lekkere Thai! Doet alleen niet aan bezorgen maar afhalen of daar eten is hartstikke lekker!!!!

Vervelend dat je neit tegen mango kan. Is zooo lekker.

Rat fijn dat je de medicijnen zo op kan halen. Wat een rottigheid toch. Maar ik hoop dat het snel verlichting gaat geven.

*wappert flink* haai Bieb! Ik krijg ondanks alles toch ook zin in thai Hoeveel flessen heb je nou in bestelling? Moet dat overgemaakt worden? En waar staan de gegevens dan? Jullie mogen best bij mij komen meeten hoor om te helpen Krijg ik straks zeker weer dat ik ook nog eens een drankorgel ben met al die rinkelende flessen

Veer: Ik hoop dat je er snel weer bent

Soulcats vervelend dat je aan de medicijnen zit en het waaide idd erg hard vandaag! Niet meer leuk. Zou je geen fiets met zo'n motortje kunnen kopen? Niet onverstandig lijkt me. Liever een ouwewievenfiets dan kapottere knietjes toch?

Mystique is weer buiten. Ik ging vanochtend mn fiets alvast buiten zetten zodat Mystique niet zou ontsnappen want Kaatje zat toch net naar roosjes te ruiken op de wc... en toch weer die vervelende trien naar buiten. Ik ben nog achter haar aan gaan rennen maar dat hielp niet zo. En toen ik uit het raam keek zat ze op haar kont in de tuin.

Ja waar is Borrie?
Het Viva forum is papaja.
De zemelaars tetteren verder? Of de tetterettes zemelen verder?
Het Viva forum is papaja.
Haha Bieb, ik was even de was aan het vouwen en man was de scanner aan de praat aan het krijgen op mijn laptop. Goeie actie, want nu ga jij lekker aan de knutsel.

Soulcats, dat klinkt pijnlijk zeg! Die windkracht 8 helpt natuurlijk niet, maar waarschijnlijk heb je zonder die wind ook al best last? Ik hoop dat de medicijnen snel helpen!

en Ratje, goed dat je gebeld hebt! Dat is echt geen doen hoor, zoveel jeuk en bulten. Snel dat doosje pillen achterover slaan zo.

Oww, ADM, dat zal best nog een tijd heel moeilijk blijven. Jammer van het meningsverschil met je vriend. Kun je wel bij hem terecht met je verdriet?

Slaap lekker meis, je kunt het gebruiken.
quote:Ratteke schreef op 04 november 2010 @ 21:54:

Splinter, je hebt gelijk hoor. Het is echt mijn maand/jaar niet. En ik heb liever een beste buikpijn dan dit. Jeuk is echt erger dan pijn.

En nu gaat het ook onder mijn kin jeuken... Bijna een nieuw jaar lieffie. Dan kun je dit afsluiten.
Tettereteterretet...we weten niet van ophouden

De bar is open!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven