Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:36
Wat een leuk tijdschrift TH!
Kende ik niet.
http://www.proefabonnemen ... IibstGVzqQCFUODDgodgh4oMg
Ik heb vandaag een goocheldoos voor haar gekocht. Ze zit constant abracadabra... abacadaba... abacadabra aracabadinges en dan zwaait ze ergens mee dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn. Ja, op de doos stond 3+ maar ik moet eerst zelf eens gaan uitgoochelen hoe het allemaal werkt.
Kende ik niet.
http://www.proefabonnemen ... IibstGVzqQCFUODDgodgh4oMg
Ik heb vandaag een goocheldoos voor haar gekocht. Ze zit constant abracadabra... abacadaba... abacadabra aracabadinges en dan zwaait ze ergens mee dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn. Ja, op de doos stond 3+ maar ik moet eerst zelf eens gaan uitgoochelen hoe het allemaal werkt.
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:44
Ff sleur en pleur uit het oude topic:
Slofje Wat een naar nieuws, ik schrik er van. Het zit je even niet mee hè, sterkte hoor!
En ook dikke voor Rat en K. Ik weet even niet wat ik er verder over moet zeggen behalve dan dat ik hoop dat er snel wat gaat gebeuren voor K.'s rug.
Slofje Wat een naar nieuws, ik schrik er van. Het zit je even niet mee hè, sterkte hoor!
En ook dikke voor Rat en K. Ik weet even niet wat ik er verder over moet zeggen behalve dan dat ik hoop dat er snel wat gaat gebeuren voor K.'s rug.
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:57
Maisjes, ik ga zo ook plat want morgen weer een lange dag voor de boeg . Stage (weer een taalles), knutselgebeuren voor volgende week voorbereiden, door naar school voor 2 workshops en daarna de rekentoets en de taaltoets (tussen 18 en 21.30 uur). En donderdag mijn laatste werkdag, daar zie ik erg tegenop. Al klinkt dat wat platvloers na alle verdrietige berichten van vandaag, ik weet het.
Ik probeer nog wel even wat tettertijd te vinden tussen de andere bedrijven door. Omdat ik jullie lief vind .
Ik probeer nog wel even wat tettertijd te vinden tussen de andere bedrijven door. Omdat ik jullie lief vind .
dinsdag 12 oktober 2010 om 23:03
dinsdag 12 oktober 2010 om 23:10
ja Olijf
lekkere thee en speculaasjes gehad en met een dekentje over tegen hem aan kunnen hangen...fijn.
TH logisch dat je tegen donderdag opziet .. Afscheid nemen isnieleuk
en je vinger doet het weer Olijf ?
Mijn pompoenensoep was lekker btw.
Heb nog wel een hele pan vol want mn eetlust is niet zo denderend..1 mok was genoeg.
lekkere thee en speculaasjes gehad en met een dekentje over tegen hem aan kunnen hangen...fijn.
TH logisch dat je tegen donderdag opziet .. Afscheid nemen isnieleuk
en je vinger doet het weer Olijf ?
Mijn pompoenensoep was lekker btw.
Heb nog wel een hele pan vol want mn eetlust is niet zo denderend..1 mok was genoeg.
woensdag 13 oktober 2010 om 00:02
He, zitten jullie hier!
Nou ik ben weer geland hoor.
Ik kom eerst maar eens knuffels uitreiken.
Hemeltje Slof, wasdat voor een ellendig nieuws, hoe kan dat zo ineens?
Ratteke, 't valt lijkt mij ook niet echt mee zo met een man die aan het kwakkelen is (zacht uitgedrukt). Ik hoop dat er gauw verbetering komt voor jullie beidjes.
Francis (kweet soms niet meer wat ik nou ga zeggen Fran of Cis), jemig wat een rotnieuws. Bah, rotkanker. En dan ook nog een gesprek (waar je lijkt mij ook niet veel mee kunt/wilt), 't is tijd voor een .
Bieb, gaat het al een bietje beter? Brandweermannetje goed voor je gezorgd?
Nou en voor iedereen gewoon een omdat het meer zegt dan een heleboel woorden en ik niet zoveel woorden heb omdat ik moe ben, gaaaap, na en dag werken. Twee jongsten zijn op bandcamp die komen donderdag weer terug. Dus maar 1 kind over hier thuis, Pimmels is natuurlijk ook weer in zijn eigen huis.
Nou ik ben weer geland hoor.
Ik kom eerst maar eens knuffels uitreiken.
Hemeltje Slof, wasdat voor een ellendig nieuws, hoe kan dat zo ineens?
Ratteke, 't valt lijkt mij ook niet echt mee zo met een man die aan het kwakkelen is (zacht uitgedrukt). Ik hoop dat er gauw verbetering komt voor jullie beidjes.
Francis (kweet soms niet meer wat ik nou ga zeggen Fran of Cis), jemig wat een rotnieuws. Bah, rotkanker. En dan ook nog een gesprek (waar je lijkt mij ook niet veel mee kunt/wilt), 't is tijd voor een .
Bieb, gaat het al een bietje beter? Brandweermannetje goed voor je gezorgd?
Nou en voor iedereen gewoon een omdat het meer zegt dan een heleboel woorden en ik niet zoveel woorden heb omdat ik moe ben, gaaaap, na en dag werken. Twee jongsten zijn op bandcamp die komen donderdag weer terug. Dus maar 1 kind over hier thuis, Pimmels is natuurlijk ook weer in zijn eigen huis.
Optimist tot in de kist!