Voordeurstickers gezocht
dinsdag 20 juli 2010 om 16:13
Hoi,
Ik ben op zoek naar een leuke website die stickers verkoopt voor o.a. deuren en meubels.
In september wordt eindelijk (na ruim 2 jaar wachten) ons nieuwbouwhuis opgeleverd en ik wil graag onze namen op onze voordeur! Ook heb ik wel eens gehoord van meubelstickers. Weet iemand daar wat van?
Heeft iemand een leuk adresje? Ik hoor het graag!
Groetjes, Maaike
Ik ben op zoek naar een leuke website die stickers verkoopt voor o.a. deuren en meubels.
In september wordt eindelijk (na ruim 2 jaar wachten) ons nieuwbouwhuis opgeleverd en ik wil graag onze namen op onze voordeur! Ook heb ik wel eens gehoord van meubelstickers. Weet iemand daar wat van?
Heeft iemand een leuk adresje? Ik hoor het graag!
Groetjes, Maaike

dinsdag 20 juli 2010 om 16:26
Ik gebruik juist het Viva-forum omdat ik dacht dat Viva-lezers zich hiermee bezig hielden en tips voor me hadden!!!
Ik heb geen website, google me maar! Beetje jammer van je reactie.... ik had iets positievers verwacht van het forum. Jammer....
Ik snap dat er misbruik gemaakt kan worden van het forum, maar dit is een oprechte vraag,
Ik heb geen website, google me maar! Beetje jammer van je reactie.... ik had iets positievers verwacht van het forum. Jammer....
Ik snap dat er misbruik gemaakt kan worden van het forum, maar dit is een oprechte vraag,

dinsdag 20 juli 2010 om 16:48
Hoi Ainne,
Ik zoek eigenlijk gewoon een naamsticker voor op de deur, dus dat is niet zo heel spannend.
Maar wat ik ook zoek is iets om een oude dekenkist mee op te leuken. Bijvoorbeeld met een leuke sticker of een kleurtje. Dekenkist komt in de slaapkamer. Ik hoop dat iemand een creatief idee heeft?
Yep, mijn naam is gewoon Maaike!
Grtz
Ik zoek eigenlijk gewoon een naamsticker voor op de deur, dus dat is niet zo heel spannend.
Maar wat ik ook zoek is iets om een oude dekenkist mee op te leuken. Bijvoorbeeld met een leuke sticker of een kleurtje. Dekenkist komt in de slaapkamer. Ik hoop dat iemand een creatief idee heeft?
Yep, mijn naam is gewoon Maaike!
Grtz
dinsdag 20 juli 2010 om 19:49
Vrienden van me hebben hier besteld en waren erg tevreden http://www.stickerdiscount.nl/
woensdag 21 juli 2010 om 08:50
Ik heb hier wel eens wat gehaald voor de kinderkamer (ik weet niet of ze ook stickers voor buitenshuis hebben), was prima!
www.designtekst.nl
www.designtekst.nl
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
woensdag 21 juli 2010 om 12:28
BIj www.maisonmarcella.nl heb je heel veel soorten stickers. Ook voor op de voordeur.
woensdag 21 juli 2010 om 12:48
vivamaaike, kijk ook eens bij www.kamer26.nl Leuke site met diverse mogelijkheden voor zowel je voordeur als wellicht de rest van je huis?