Voordeurstickers gezocht

20-07-2010 16:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke website die stickers verkoopt voor o.a. deuren en meubels.

In september wordt eindelijk (na ruim 2 jaar wachten) ons nieuwbouwhuis opgeleverd en ik wil graag onze namen op onze voordeur! Ook heb ik wel eens gehoord van meubelstickers. Weet iemand daar wat van?

Heeft iemand een leuk adresje? Ik hoor het graag!

Groetjes, Maaike
Nu moeten we zeker gaan googlen en dan op jouw site uitkomen?

Vind het een beetje verdacht dat dit je eerste post is....
Beetje wantrouwig GW!

Maar, als je voordeurstickers in Google gooit, krijg je heeeeeeeel veel links.

Probleem opgelost dus.

SLOTJE
ja, soms wordt je wel een beetje wantrouwig.....

ik wacht nog op TO die zo gaat zeggen dat ze bij die en die site wel wat leuks gezien heeft...
Ik gebruik juist het Viva-forum omdat ik dacht dat Viva-lezers zich hiermee bezig hielden en tips voor me hadden!!!

Ik heb geen website, google me maar! Beetje jammer van je reactie.... ik had iets positievers verwacht van het forum. Jammer....

Ik snap dat er misbruik gemaakt kan worden van het forum, maar dit is een oprechte vraag,
Dan is mijn oprechte vraag...

Doet je google het niet dan?

Want ik krijg echt 10 tallen hits als ik raam/deur stickers intiep
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
applegarden heeft leuke (voordeur)stickers
Ja, ik had al gegoogled, maar je krijgt zo veel hits dat ik echt goede tips zoek....
Oke Maaike (niet je echte naam hè, toch sillybilly?), kun je iets specifieker zijn, naar wat je zoekt, dan kunnen we misschien ook wat specifieker zoeken voor je?
misschien had Maaike wel de bedoeling om te horen met welke sites e.d, we goede ervaringen hadden.. maakt dat de vraag anders?
Hoi Ainne,

Ik zoek eigenlijk gewoon een naamsticker voor op de deur, dus dat is niet zo heel spannend.

Maar wat ik ook zoek is iets om een oude dekenkist mee op te leuken. Bijvoorbeeld met een leuke sticker of een kleurtje. Dekenkist komt in de slaapkamer. Ik hoop dat iemand een creatief idee heeft?

Yep, mijn naam is gewoon Maaike!

Grtz
Applegarden heb ik net gecheckt. Ziet er leuk uit!

Bedankt voor de tip TheEmpress
Volgens mij kun je bij bouwmarkten enzo wel losse letters kopen om op te plakken maar is het moeilijk om die netjes/leuk op te plakken en niet 'net niet recht' of zonder bubbels in het plastic.
Dat is wel een goeie, dat is vast ook niet zo duur. Daar ga ik ook eens kijken. Maar het moet natuurlijk wel netjes op je voordeur. Zijn die los te koop? dan probeer ik gewoon eentje uit...

Thanks voor de tip!
http://www.101woonstickers.nl
Wat wil je dan op die oude dekenkist stickeren? Ik zou nl eerder aan een likje verf denken.
Vrienden van me hebben hier besteld en waren erg tevreden http://www.stickerdiscount.nl/
Ik heb hier wel eens wat gehaald voor de kinderkamer (ik weet niet of ze ook stickers voor buitenshuis hebben), was prima!

www.designtekst.nl
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
BIj www.maisonmarcella.nl heb je heel veel soorten stickers. Ook voor op de voordeur.
vivamaaike, kijk ook eens bij www.kamer26.nl Leuke site met diverse mogelijkheden voor zowel je voordeur als wellicht de rest van je huis?
Bedankt voor de tip maggieolst, ik heb de website van kamer26 bekeken en ze hebben erg leuke en creatieve dingen. Zelfs voor mijn dekenkist!

Ook de andere tips zijn top. Iedereen bedankt! Ik ga er zeker uitkomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven