Vouwgordijnen
dinsdag 4 december 2012 om 07:46
Ik heb voor een aantal ramen vouwgordijnen laten maken.
De stof is dun en redelijk transparant.
Ze hangen mooi strak op 1 raam na , dit is een raam van ongeveer 2,5 m breed.
Ondanks de baleinen en de verzwaring in de zoom is het een en al bult.
Het ligt ook aan de lichtinval , ;s avonds met de schemerlampen aan is het niet om aan te zien.
Gelukkig heb ik ze nog niet betaald en dat ga ik voorlopig ook niet doen.
Ze zijn al teruggestuurd en opnieuw gestoomd maar dat heeft niets geholpen.
Wat wel zou helpen is als ik aan de zijkanten klittenband naai en deze vastzet op de kozijnen maar dan kan ik ze niet meer openb en dicht doen.
Nu kijk ik zo eens rond en hoe ze er bij anderen bijhangen maar vaak is het een rommeltje in mijn ogen , of dikkere stof dat ziet er ook netjes uit maar ik vind dat het dan zo donker is en je ziet zelf niets door het gordijn.
Wat nu ?? Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing.
Deze gordijnen kosten maar liefst 800 euro , dan mogen ze er wel netjes bijhangen toch?
Ik wil wel een foto plaatsen maar weet niet hoe dit moet helaas.
De stof is dun en redelijk transparant.
Ze hangen mooi strak op 1 raam na , dit is een raam van ongeveer 2,5 m breed.
Ondanks de baleinen en de verzwaring in de zoom is het een en al bult.
Het ligt ook aan de lichtinval , ;s avonds met de schemerlampen aan is het niet om aan te zien.
Gelukkig heb ik ze nog niet betaald en dat ga ik voorlopig ook niet doen.
Ze zijn al teruggestuurd en opnieuw gestoomd maar dat heeft niets geholpen.
Wat wel zou helpen is als ik aan de zijkanten klittenband naai en deze vastzet op de kozijnen maar dan kan ik ze niet meer openb en dicht doen.
Nu kijk ik zo eens rond en hoe ze er bij anderen bijhangen maar vaak is het een rommeltje in mijn ogen , of dikkere stof dat ziet er ook netjes uit maar ik vind dat het dan zo donker is en je ziet zelf niets door het gordijn.
Wat nu ?? Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing.
Deze gordijnen kosten maar liefst 800 euro , dan mogen ze er wel netjes bijhangen toch?
Ik wil wel een foto plaatsen maar weet niet hoe dit moet helaas.