Vreemde vaten

26-10-2018 19:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig staat bij ons in de buurt een geblindeerde bestelbus met aanhanger bij iemand voor de deur. Op de aanhanger staan grote vaten met een vloeistof. Van die enorme kunststof IBC containers.
Alleen als die containers er staan parketen ze de bus recht voor het raam en hebben de bewoners al hun gordijnen open.
Ik vind het niet zo prettig want er staat ook wel eens een vat los en er spelen daar kinderen.

Ik ben nieuwsgierig wat jullie denken: gestolen benzine, chemische rommel, drugsafval?
Serengeti schreef:
26-10-2018 21:00
Een geblindeerde bestelbus... Dat moet dan szowyzso The A-Team zijn.
En dan zal er ongetwijfeld dynamiet in die vaten zitten. Vermoed ik dan. 8-)
:rofl: Zo had ik 'em nog niet gezien.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
appeltjesgroen schreef:
26-10-2018 20:01
Gaat het gewoon om een normaal woonhuis, geen bedrijfsbestemming? Dan zou ik sowieso de wijkagent inseinen. Want in een normaal woonhuis kan ik me maar weinig voorstellen waarom iemand in een geblindeerd bestelbusje regelmatig met grote vaten in de weer moet zijn.

Dan denk ik in eerste instantie aan drugsproductie, maar ik ben wellicht bevooroordeeld doordat er recent in mijn omgeving een aantal drugspanden zijn opgerold, en dat wel een eye-opener was voor het achteraf gezien toch wel vreemde gedrag en vreemde acties van bewoners.

Ik ga wel even melden. Vind het onprettig. Straks is het brandbaar of giftig. Misschien is het niks maar beter checken ze even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven