Vreemde vaten
vrijdag 26 oktober 2018 om 19:56
Regelmatig staat bij ons in de buurt een geblindeerde bestelbus met aanhanger bij iemand voor de deur. Op de aanhanger staan grote vaten met een vloeistof. Van die enorme kunststof IBC containers.
Alleen als die containers er staan parketen ze de bus recht voor het raam en hebben de bewoners al hun gordijnen open.
Ik vind het niet zo prettig want er staat ook wel eens een vat los en er spelen daar kinderen.
Ik ben nieuwsgierig wat jullie denken: gestolen benzine, chemische rommel, drugsafval?
Alleen als die containers er staan parketen ze de bus recht voor het raam en hebben de bewoners al hun gordijnen open.
Ik vind het niet zo prettig want er staat ook wel eens een vat los en er spelen daar kinderen.
Ik ben nieuwsgierig wat jullie denken: gestolen benzine, chemische rommel, drugsafval?
vrijdag 26 oktober 2018 om 20:01
Gaat het gewoon om een normaal woonhuis, geen bedrijfsbestemming? Dan zou ik sowieso de wijkagent inseinen. Want in een normaal woonhuis kan ik me maar weinig voorstellen waarom iemand in een geblindeerd bestelbusje regelmatig met grote vaten in de weer moet zijn.
Dan denk ik in eerste instantie aan drugsproductie, maar ik ben wellicht bevooroordeeld doordat er recent in mijn omgeving een aantal drugspanden zijn opgerold, en dat wel een eye-opener was voor het achteraf gezien toch wel vreemde gedrag en vreemde acties van bewoners.
Dan denk ik in eerste instantie aan drugsproductie, maar ik ben wellicht bevooroordeeld doordat er recent in mijn omgeving een aantal drugspanden zijn opgerold, en dat wel een eye-opener was voor het achteraf gezien toch wel vreemde gedrag en vreemde acties van bewoners.
vrijdag 26 oktober 2018 om 20:48
Jonge, dat doe je toch niet in een IBC.
vrijdag 26 oktober 2018 om 20:50
Het is echt iets van de thuiswerkfrikandellenbranche
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 26 oktober 2018 om 20:59
Kunnen de buren van TO beter wc-ontstopper gebruiken, is gemakkelijker met afvalverwerking