Vuurwerk in Enschede

17-08-2013 23:09 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zaten eerder deze avond buiten toen er een complete vuurwerkshow losbarstte. We hoorden alleen geluid, zagen niets. Later hoorden we op meerdere plekken vuurwerk.

Nu zijn we nieuwsgierig genoeg aangelegd om te willen weten waarom dat was, maar op internet kunnen we niets vinden (vuurwerk en Enschede is nog steeds geen term voor Google).

Nu weet ik dat er hier best wat Enschedeërs schrijven, weet iemand waarom het vuurwerk was?
quote:Wellhello schreef op 18 augustus 2013 @ 07:17:

Heeft Twente niet gespeeld gisteren?Nee, vanmiddag tegen Utrecht.
Woont er niet een heul rijk iemand daar in de buurt die zo mega-loaded is dat hij op de sweet 16 van zijn dochter naast een nieuwe cabrio ook een complete vuurwerkshow cadeau heeft gegeven?
quote:sofi2010 schreef op 18 augustus 2013 @ 10:22:

Losser is Breughelfestijn misschien daar?

of provocatie? er is een hele rel met een Utrechtsupporter en een kwetsende tweet..ivm vuurwerk..wellicht daarom? is de hele dag al bezig nml . Maar goed is ook niet logisch omdadt ze vandaag pas spelen? Borne en almelo ook niets te doen.Nee, was echt gisteravond en echt wel een half uur..
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2013 @ 10:32:

Ik woon in Enschede maar heb helemaal niets gehoord.

En vuurwerk en Enschede is toch al geen fijne combinatie

Waar woon je dan in Enschede?

Ik woon in Noord en daar was het goed te horen...

Mijn broer woont in Zuid en die heeft niets gehoord...
Op mijn facebook heeft iemand het volgende geschreven:

Gisteren toevalligerwijs op van Heekpark, daar was het vuurwerk. De beste man had een vergunning om tussen 21 en 22:30 uur vuurwerk af te steken, het was een demonstratie van losse vuurwerkonderdelen. 21 augustus geeft hij een vuurwerkshow op de UT. Politie was ook aanwezig om vergunning te controleren omdat er mensen klaagden over de ongepastheid van het afsteken van zwaar vuurwerk zo dicht bij Roombeek.
Dank je Yraatje! Weer een mysterie opgelost
Voor het afsteken van professioneel vuurwerk is een vergunning nodig. Deze worden gepubliceerd op http://overheid.nl/overheidsinformatie/bekendmakingen

Staat het hierbij ? (hoop dat link werkt)

http://zoekdienst.overhei ... mporal_start%2fdescending
quote:Yraatje schreef op 18 augustus 2013 @ 21:35:

[...]

Waar woon je dan in Enschede?

Ik woon in Noord en daar was het goed te horen...

Mijn broer woont in Zuid en die heeft niets gehoord...Rand van het centrum. Niet de kant van het van Heekpark.
Bij ons (in het Noorden) geen show, maar gewoon een stel rotjochies (ga ik vanuit) die zeker 2 uur aan 't knallen waren, zodat mijn hond er weer eens niet uit drufde. Woest word ik daarvan!

(maar goed, daar heb je verder niets aan )
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven