Vuurwerk in Enschede
zaterdag 17 augustus 2013 om 23:09
We zaten eerder deze avond buiten toen er een complete vuurwerkshow losbarstte. We hoorden alleen geluid, zagen niets. Later hoorden we op meerdere plekken vuurwerk.
Nu zijn we nieuwsgierig genoeg aangelegd om te willen weten waarom dat was, maar op internet kunnen we niets vinden (vuurwerk en Enschede is nog steeds geen term voor Google).
Nu weet ik dat er hier best wat Enschedeërs schrijven, weet iemand waarom het vuurwerk was?
Nu zijn we nieuwsgierig genoeg aangelegd om te willen weten waarom dat was, maar op internet kunnen we niets vinden (vuurwerk en Enschede is nog steeds geen term voor Google).
Nu weet ik dat er hier best wat Enschedeërs schrijven, weet iemand waarom het vuurwerk was?
zaterdag 17 augustus 2013 om 23:49
quote:Cateautje schreef op 17 augustus 2013 @ 23:46:
Hier in Rotterdam wordt het einde van de zomer gevierd met vuurwerk, maar daar is het hier nog te vroeg voor in de maand.
Wanneer is bij jullie de zomervakantie voorbij?
Komende maandag beginnen de basisscholen weer.
Maar dat zou betekenen dat ze met een nieuwe traditie zouden beginnen als ze het einde van de zomervakantie zouden vieren op die manier... Dat hebben ze namelijk nooit eerder gedaan...
Hier in Rotterdam wordt het einde van de zomer gevierd met vuurwerk, maar daar is het hier nog te vroeg voor in de maand.
Wanneer is bij jullie de zomervakantie voorbij?
Maar dat zou betekenen dat ze met een nieuwe traditie zouden beginnen als ze het einde van de zomervakantie zouden vieren op die manier... Dat hebben ze namelijk nooit eerder gedaan...
zaterdag 17 augustus 2013 om 23:51
quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2013 @ 23:49:
[...]
Maar dat zou betekenen dat ze met een nieuwe traditie zouden beginnen als ze het einde van de zomervakantie zouden vieren op die manier... Dat hebben ze namelijk nooit eerder gedaan...Het zou kunnen. Bij ons is dat ook de laatste zaterdagavond voor de scholen beginnen.
[...]
Maar dat zou betekenen dat ze met een nieuwe traditie zouden beginnen als ze het einde van de zomervakantie zouden vieren op die manier... Dat hebben ze namelijk nooit eerder gedaan...Het zou kunnen. Bij ons is dat ook de laatste zaterdagavond voor de scholen beginnen.
zaterdag 17 augustus 2013 om 23:58
Ik zat al op deze site te kijken, maar ik kon niet echt iets vinden
http://www.uitinenschede.nl/agenda/
http://www.uitinenschede.nl/agenda/
zondag 18 augustus 2013 om 07:30
Ik kom niet uit Enschede, maar zou het een dealershow kunnen zijn geweest? Leveranciers van consumentenvuurwerk geven soms shows voor dealers die op basis van wat ze zien hun vuurwerk kunnen inkopen voor de verkoop met oud en nieuw. Misschien was dat het? (Wij verkopen ook vuurwerk, vandaar dat ik weet dat die shows er zijn)
zondag 18 augustus 2013 om 10:22