Waar box voor naaispullen kopen?

24-01-2012 14:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort zit ik op een naaicursus en ben op zoek naar een leuke box waarin ik mijn patronen, stoffen en andere naaispulletjes kan bewaren.

Nu vind ik via webshops veel mooie boxen, maar ben benieuwd of hier dames zijn die hun box gewoon in de winkel hebben gekocht. Welke winkels verkopen naaiboxen (zoals een beautycase of gereedschapskist, van plastic)????
Bij Blokker zie ik ze wel eens staan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Blokker ik heb wel maar een kleintje, maar ze hebben ook grotere.
Hier bij e stoffenwinkel verkopen ze van die Curverboxen, speciaal voor naaispullen.
Heb gewoon zo'n gereedschapskist van de karwei/gamma.

Zoiets, zit een apart uitneembaar deel in waar ik de klosjes garen in bewaar.

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
blokker ja.
Bij Blokker, van Curver.
Bij de action heb ik de mijne gehaald. Kost geen drol!
Ik heb er een van curver. Bij de v&d verkopen ze ook boxen.

Patronen stop ik in een ordner met zo een plastic mapje. Op dat mapje plak ik een sticker welk patroon erin zit.
quote:jas schreef op 24 januari 2012 @ 14:15:

Heb gewoon zo'n gereedschapskist van de karwei/gamma.

Zoiets, zit een apart uitneembaar deel in waar ik de klosjes garen in bewaar. Die van mij heeft bovenop ook nog 2 vakken.

[afbeelding]

Die hebben ze bij Action, kost een tientje.

Overigens zou ik voor IKEA gaan, zij hebben mooie doorzichtige bakken in allerlei formaten, ook met inzetstukken (voor de kleine spulletjes).

IKEA Samla
Kringloopwinkel! Hele practische ouderwetse!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kringloop.
Xenos!
thnx, ook allemaal winkels die hier ook in het centrum zitten :-)!!!!!

Morgenmiddag ben ik vrij, ga ik gelijk even kijken!
Ik zou gelijk een kast kopen!

nee zonder dollen, ik heb een kast van IKEA voor mijn naaispullen en dat past maar net.

Maar een echte naaidoos zou ik ook nog wel willen.
Ik heb een viskoffer. Komt uit een hengelsportzaak. Ideaal.
Ze staan van de week in het krantje van Lidl, vanaf donderdag verkrijgbaar geloof ik.
Ik heb gisteren bij Xenos en Blokker gekeken en daar hadden ze dus niets .... jammer want ik vind die Curver box onwijs mooi!!! Misschien moet ik naar een grotere winkel?

Bedankt @joehoe, ik zie idd dat ze hier ook vandaag in de Lidl zijn. Het is alleen een naaimand.... ik ga straks na werk maar even kijken!
Ik ben zojuist bij de Lidl geweest. Ze vielen mij behoorlijk tegen dus heb er geen een gekocht.
Ik ben ook geweest en heb hem ook laten staan.
Ik ook. De naaimachine heb ik wel gekocht.
wat een idee, een viskoffer.

daar ga ik eens om kijken voor mijn haakspulletjes.
Kijk ook eens bij de Wibra. Daar heb ik ooit een knalroze naaibox gekocht.
Nou, ik vond die naaibox bij de Lidl inderdaad niets!!!! Dat ze daar dan ook nog bijna 17 euro voor durven te vragen!!!! De naaimachine heb ik neit gekocht, want mijn naaidocente heeft mij afgeraden dat soort merken te kopen. Nu wil ik toch geen naaimachine, want daar heb ik de ruimte niet voor in huis!

Als jullie in Den Haag, Leiden, Zoetermeer, Leidschendam etc. daar in de buurt in een winkel een naaibox tegenkomen zoals in deze foto: of

Laat het me dan weten, want dan kan ik daarheen om de box te kopen, want op dit moment kan ik hier niets vinden
quote:Francisca21 schreef op 27 januari 2012 @ 10:14:

Nou, ik vond die naaibox bij de Lidl inderdaad niets!!!! Dat ze daar dan ook nog bijna 17 euro voor durven te vragen!!!! De naaimachine heb ik neit gekocht, want mijn naaidocente heeft mij afgeraden dat soort merken te kopen. Nu wil ik toch geen naaimachine, want daar heb ik de ruimte niet voor in huis!

Als jullie in Den Haag, Leiden, Zoetermeer, Leidschendam etc. daar in de buurt in een winkel een naaibox tegenkomen zoals in deze foto: [afbeelding] of [afbeelding]

Laat het me dan weten, want dan kan ik daarheen om de box te kopen, want op dit moment kan ik hier niets vinden Dat is bijna nog groter dan een naaimachine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven