Waar de was?

20-10-2013 12:10 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb een misschien wat onozele vraag haha : Waar hebben jullie jullie waslijn?

Ik en mijn vriend hebben pas een huis en gaan samenwonen. Het is een klein huisje.

Gang, woonkamer keuken toilet onder. Boven 3 kamers en douche-kamer. Waarvan 1 slaapkamer, een kantoortje en een waar de wasmachine staat en strijkplan en een kast met spullen. Daarboven nog een kleine zolder met flisotrap. Lastig om dan met een wasmand op die trap te gaan?

Ik vraag me af waar ik mijn was moet ophangen. Ik heb n droogrek maar hoe als ook het dekbedovertrek in de was is geweest?

(tja een domme vraag maar ik vraag me af hoe andere dit doen )
Een dekbedovertrek dat ik binnen droog is bij miet binnen een halve dag droog. Ten eerste omdat het dubbel ligt en ten tweed wordt er niet tot nauwelijks gestookt op die kamer. Wel geventileerd uiteraard.

Qua frisheid gaat er niets op tegen was welke buiten aan de waslijn gedroogd is, maar helaas lukt dat niet altijd.
Mijn huis is nog een stuk kleiner, ik heb naast de woonkamer 1 slaapkamer. Overdag hang ik dan daar de was op op een droogrek zodat ik er geen last van heb, in de winter hang ik ook het een en ander op de verwarming. Als het 's avonds nog niet helemaal droog is verhuist het rek naar de woonkamer. Toch een stuk handiger als ik het in de zomer buiten kan hangen
Ik voel me altijd een beetje een sloeber als er iemand onverwacht komt (meterstand opneem man) en t huis lijkt een grote kleding drogerij met overal lakens over de deuren, maar gelukkig ben ik niet de enige die het zo doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven