Waar huissleutels laten

14-03-2019 18:45 60 berichten
Een poosje terug heb ik mijn huissleutels in de deur laten zitten en ik schrik mij nu iedere keer een ongeluk als ik mijn sleutels niet snel kan vinden omdat ik ze gedachtenloos ergens neer heb gelegd. Ik heb op internet al gekeken naar een sleutelhaakje o.i.d. maar die zien er nogal fragiel uit. Ik heb namelijk een aantal sleutels aan mijn bos hangen en de leuke ophangers lijken meestal maar voor een enkele sleutel. Heeft iemand een tip voor een goede oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een poppetje op Aliexpres gekocht voor iets van 2.50. Die kan je op de ijskastdeur doen of zoals bij mij op een magneetbord in de bijkeuken.

Je vind het onder magneet sleutelhanger. Ze hebben ze in diverse kleuren. Met de handjes of voetjes kleeft hij aan de koelkast of het magneetbord en de sleutels kan je tegen de andere magneet houden. Hij houdt hier een hele bos. Staat nog leuk ook.
veensteker wijzigde dit bericht op 14-03-2019 22:48
0.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Hangen flinke bossen sleutels aan bij mij.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets direct binnen naast de deur hangen:

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb een fruitschaal.
Afbeelding
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 14-03-2019 19:40
81.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet je écht een topic openen om anderen te laten verzinnen waar je je sleutels moet neerleggen zodra je thuis bent? Want zelf kan je dat niet bedenken? Heb je ook andere mensen nodig die jou vertellen op welke momenten je je stoelgang moet plegen ofzo?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aan mijn sleutel een karabijnhaak (man en kind ook) die gaan hier aan een soort keycord die aan de kapstok hangt achter de jassen. In de kelder hebben wij nog een soort lint hangen met reservesleutels aan karabijnhaken. Erg handig
Alle reacties Link kopieren
simpel overdag gewoon op de voordeur en savonds mee naar de slaapkamer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een sleutelkastje die aan de muur kan hangen, maar bij mij staat hij op mijn schoenenkast. Alle sleutels hangen erin en alle sleutels gaan altijd weer terug daarin als ik thuis ben, zodat ik ze nooit kwijt ben.
Die ondingen zitten gewoon in mijn tas.
Ik stap niet buiten zonder tas, dus niet buiten zonder sleutel.

Bij man zitten ze in zijn jas.


Als ik sleutels aan een haakje zou hangen of in een kom zou leggen sta ik gelijk de helft van de tijd op straat zonder sleutel.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-03-2019 19:34
Afbeelding

Hangen flinke bossen sleutels aan bij mij.
Die zijn leuk!!! Nog nooit gezien :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-03-2019 19:34
Afbeelding

Hangen flinke bossen sleutels aan bij mij.
Superleuk! Weet je nog waar je deze kocht?
veensteker schreef:
14-03-2019 19:34
Ik heb een poppetje op Aliexpres gekocht voor iets van 2.50. Die kan je op de ijskastdeur doen of bij mij op een magneetbord in de bijkeuken.

Je vind het onder magneet sleutelhanger. Ze hebben ze in diverse kleuren. Met de handjes of voetjes kleeft hij aan de koelkast of het magneetbord en de sleutels kan je tegen de andere magneet houden. Hij houdt hier een hele bos. Staat nog leuk ook.
Heb je dan geen problemen met pinpas/creditcard als je 'm in je tas hebt?
In de deur moet je dus nooit doen.
- Wordt afgeraden door de politie omdat het wel eens makkelijk kan zijn voor inbrekers.
- Als er iets met je gebeurd kan men niet via de voordeur naar binnen. Daarom wordt het vooral bij oudere mensen ten strengste afgeraden.

Heb via een vriendin eens gehoord dat haar oma gevallen was in de slaapkamer en dus hulp nodig had. Echter kon niemand naar binnen want de sleutel zat nog in het slot. Kortom er moest eerst een slotenmaker en dergelijke komen om die deur open te breken.

Bij mij hebben mijn sleutels 3 vaste plekken. Meestal liggen ze op plek 1, zo niet dan liggen ze op plek 2 of anders plek 3.
Kortom je moet gewoon met jezelf afspreken waar je je sleutels laat. Meestal gaat dat vanzelf.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 14-03-2019 19:59
17.67% gewijzigd
Franky77 schreef:
14-03-2019 19:55
Superleuk! Weet je nog waar je deze kocht?
Kan ook ondersteboven!

Bah, linkje dat ik plaatste werkt niet... ali express “key hook umbrella” :-D
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
14-03-2019 19:57
In de deur moet je dus nooit doen.
- Wordt afgeraden door de politie omdat het wel eens makkelijk kan zijn voor inbrekers.
- Als er iets met je gebeurd kan men niet via de voordeur naar binnen. Daarom wordt het vooral bij oudere mensen ten strengste afgeraden.

Heb via een vriendin eens gehoord dat haar oma gevallen was in de slaapkamer en dus hulp nodig had. Echter kon niemand naar binnen want de sleutel zat nog in het slot. Kortom er moest eerst een slotenmaker en dergelijke komen om die deur open te breken.

Bij mij hebben mijn sleutels 3 vaste plekken. Meestal liggen ze op plek 1, zo niet dan liggen ze op plek 2 of anders plek 3.
Kortom je moet gewoon met jezelf afspreken waar je je sleutels laat. Meestal gaat dat vanzelf.

Nou, dat is dan mooi raar dat ze een slotenmaker gingen bellen. Hier stampte de politie vorig jaar gewoon zonder pardon m’n deur kapot, hadden ze trouwens ook gedaan als de sleutels er niet in hadden gezeten.
.
Alle reacties Link kopieren
In mijn tas op een vaste plek. En keihard discipline om die sleutels in de juiste tas op de juiste plek te mikken.
Alle reacties Link kopieren
ShaunTheSheep schreef:
14-03-2019 19:58
Kan ook ondersteboven!

Bah, linkje dat ik plaatste werkt niet... ali express “key hook umbrella” :-D
Bedankt! Ik heb ze gevonden. Bestellen maar... :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon in je jaszak.
Alle reacties Link kopieren
In je tuin, wees creatief. Bij mij is het makkelijk want er valt echt niets te jatten....
Alle reacties Link kopieren
Franky77 schreef:
14-03-2019 19:55
Superleuk! Weet je nog waar je deze kocht?
Pastel
https://nl.aliexpress.com/store/product ... 60749.html
Fel
https://nl.aliexpress.com/item/3-stks-s ... b89076cc-4
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
De sleutelring hang je aan een haakje aan de deur naast het slot. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
TsumTsum schreef:
14-03-2019 19:57
- Als er iets met je gebeurd kan men niet via de voordeur naar binnen. Daarom wordt het vooral bij oudere mensen ten strengste afgeraden.
Bij mij kan dat wel.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
14-03-2019 21:07
Bij mij kan dat wel.

Bij iedereen kan dat. ‘Gemeentesleutel’ noemen ze dat.
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
14-03-2019 21:26
Bij iedereen kan dat. ‘Gemeentesleutel’ noemen ze dat.
Een stormram. Ha ha
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Haakjes naast de kapstok. Hangen ook de fietssleutels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven