Waar laat je de wasmachine?
zaterdag 18 januari 2014 om 22:03
Ja, zeer interessant vraagstuk voor een zaterdagavond..
Enfin; ik wil graag een nieuwe badkamer; liefst met bad/douche, toilet en natuurlijk wasbak. De ruimte is niet zo groot, maar het zou moeten kunnen. Nu staan de droger en de wasmachine als een lelijk wit blok in de badkamer, als die weg zijn; graag. Maar waar laat je die dingen? Waar staan ze bij jullie? En kunnen ze ook in een schuurtje?
Enfin; ik wil graag een nieuwe badkamer; liefst met bad/douche, toilet en natuurlijk wasbak. De ruimte is niet zo groot, maar het zou moeten kunnen. Nu staan de droger en de wasmachine als een lelijk wit blok in de badkamer, als die weg zijn; graag. Maar waar laat je die dingen? Waar staan ze bij jullie? En kunnen ze ook in een schuurtje?
zondag 19 januari 2014 om 12:35
Op zolder in net hok waar ook de cv ketel hangt. Er is ook nog genoeg ruimte voor een droger. Voor ons heel handig, want was hangt in een aparte kamer op zolder met de het raam op een (grote) kier.
In mijn oude huis in de voorraadkast en bij mijn vriend destijds in de keuken. Dat laatste vond ik niet praktisch want je moest steeds met de was de trap op om het op te hangen.
In mijn oude huis in de voorraadkast en bij mijn vriend destijds in de keuken. Dat laatste vond ik niet praktisch want je moest steeds met de was de trap op om het op te hangen.
zondag 19 januari 2014 om 12:42
Mijn wasmachine staat ook in een schuurtje. Nadeel is alleen dat ik soms met mijn wasmand door sneeuw/regen/storm moet naar het schuurtje, maar verder bevalt het prima.
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
zondag 19 januari 2014 om 17:33
In een kamer op zolder achter schuifdeuren van vloer tot plafond. Zitten die dicht dan zie je er niets van. Daar hangt was ook te drogen, de strijkplank staat er en onze handdoeken liggen op de planken boven de machines achter de schuifdeuren. In mijn vorige woningen stonden ze in de badkamer op elkaar en in de keuken. Ik vind ze niet mooi om naar te kijken dus heb ze liever uit het zicht staan.
Heb je niet ergens een hoek die je niet gebruikt? Waar je ze op elkaar kunt zetten en er dan iets voor of omheen kunt laten maken?
Heb je niet ergens een hoek die je niet gebruikt? Waar je ze op elkaar kunt zetten en er dan iets voor of omheen kunt laten maken?