Waar o waar vind ik toch een tuinschepje?
vrijdag 4 juni 2010 om 13:39
Het klinkt vast heel dom, maar ik ben op zoek naar een tuinschepje en kan het nergens vinden...
Ik wil het zondag graag als cadeautje geven.
Enig nadeel is dat er hier geen Praxis, tuincentrum e.d. echt in de buurt zit en tot overmaat van ramp werk ik vandaag tot 22:00. Morgen heb ik ook maar heel eventjes tijd, dus iets in de stad (Amsterdam) zou het makkelijkste zijn.
Op weg naar m'n werk langs Hema, Blokker en Euroland geweest...maar niks gevonden.
Ik vroeg me dus af of jullie misschien weten, waar je die in Amsterdam kan kopen... Liefst (rondom) centrum/Oud-West/Oud-Zuid...
Wie helpt deze muts?
Ik wil het zondag graag als cadeautje geven.
Enig nadeel is dat er hier geen Praxis, tuincentrum e.d. echt in de buurt zit en tot overmaat van ramp werk ik vandaag tot 22:00. Morgen heb ik ook maar heel eventjes tijd, dus iets in de stad (Amsterdam) zou het makkelijkste zijn.
Op weg naar m'n werk langs Hema, Blokker en Euroland geweest...maar niks gevonden.
Ik vroeg me dus af of jullie misschien weten, waar je die in Amsterdam kan kopen... Liefst (rondom) centrum/Oud-West/Oud-Zuid...
Wie helpt deze muts?
vrijdag 4 juni 2010 om 13:46
Wat een wereldstad is Amsterdam toch... geen tuinschepje te vinden. Serieus, ik denk dat je toch naar de Hema moet. Daar hebben ze het wel in het assortiment. Of ben je bij de klantenservice geweest om het te vragen? Misschien bij een plantenzaak? Bloemenstal? Succes.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
vrijdag 4 juni 2010 om 13:48
vrijdag 4 juni 2010 om 13:52
vrijdag 4 juni 2010 om 13:53
Hahaha, ja, echte wereldstad he
Bloemenzaak ook nog geweest (2 zelfs), maar neen.
Nou, dan toch nog maar naar een andere Hema, hier hadden ze allleen een gras-schaar wat betreft tuingereedschap
Xenos en V&D zitten vlakbij de Hema, dus die neem ik ook meteen mee in mijn zoektocht naar De Tuinschep.
Ik dank jullie alvast voor het meedenken!
Bloemenzaak ook nog geweest (2 zelfs), maar neen.
Nou, dan toch nog maar naar een andere Hema, hier hadden ze allleen een gras-schaar wat betreft tuingereedschap
Xenos en V&D zitten vlakbij de Hema, dus die neem ik ook meteen mee in mijn zoektocht naar De Tuinschep.
Ik dank jullie alvast voor het meedenken!
vrijdag 4 juni 2010 om 14:00

vrijdag 4 juni 2010 om 14:03
quote:xDoortjex schreef op 04 juni 2010 @ 14:00:
[...]
Blokker, Ikea (99 cent , Praxis op de tuinafdeling, Xenos.
Die dingen zijn toch ook overal te koop?Nou, ik ben al bij de Hema, Blokker, Action en Xenos geweest (ikea zit hier niet) en niks noppes nada. Ik kan natuurlijk naar de intratuin of de bouwmarkt, maar die zitten allemaal een end buiten het dorp, en om nou helemaal daarheen te gaan voor een plantenspuit...het is ook niet van levensbelang, maar ik vind het gewoon zo stom dat zo'n doorsnee product ineens nergens te krijgen is.
[...]
Blokker, Ikea (99 cent , Praxis op de tuinafdeling, Xenos.
Die dingen zijn toch ook overal te koop?Nou, ik ben al bij de Hema, Blokker, Action en Xenos geweest (ikea zit hier niet) en niks noppes nada. Ik kan natuurlijk naar de intratuin of de bouwmarkt, maar die zitten allemaal een end buiten het dorp, en om nou helemaal daarheen te gaan voor een plantenspuit...het is ook niet van levensbelang, maar ik vind het gewoon zo stom dat zo'n doorsnee product ineens nergens te krijgen is.
vrijdag 4 juni 2010 om 15:11
Wat is het leven op het platteland toch een verademing.
Je bent gewend om voor de meeste dingen echt de deur uit te moeten, maar kan dat dan ook ook heel doelgericht en in één keer goed doen en dan weer snel terug naar de rust!!!
Kost al met al minder tijd en stress dan tien verschillende winkel in de drukte aflopen en dan toch naar een tuincentrum moeten.
Je bent gewend om voor de meeste dingen echt de deur uit te moeten, maar kan dat dan ook ook heel doelgericht en in één keer goed doen en dan weer snel terug naar de rust!!!
Kost al met al minder tijd en stress dan tien verschillende winkel in de drukte aflopen en dan toch naar een tuincentrum moeten.
zaterdag 5 juni 2010 om 00:55
zondag 6 juni 2010 om 13:13
Geen plantenspuit gezien, starshine!
Ook geen schepje trouwens...Hema had ze wel, maar uitverkocht!
Toen maar wat anders gekocht.
Ik bedacht me trouwens dat ik een keer een plantenspuit heb gekocht bij de DA...blijkbaar gebruiken mensen die dingen ook om water/spray in hun haar te spuiten...dus wie weet slaag je daar?
Ook geen schepje trouwens...Hema had ze wel, maar uitverkocht!
Toen maar wat anders gekocht.
Ik bedacht me trouwens dat ik een keer een plantenspuit heb gekocht bij de DA...blijkbaar gebruiken mensen die dingen ook om water/spray in hun haar te spuiten...dus wie weet slaag je daar?
zondag 6 juni 2010 om 16:08
kweet dat het te laat is (het is inmiddels al zondag) maar bij de kwantum hebben ze een setje van 2 schepjes, zo'n ding waar je met je knie-en op kunt zitten en tuinhandschoenen voor 8 euro, da's een leuk kadootje dacht ik zo...
weet ik niet of er wel een kwantum op je route is, maar ach, het is nu toch al te laat, je moest vandaag je kadootje geven
weet ik niet of er wel een kwantum op je route is, maar ach, het is nu toch al te laat, je moest vandaag je kadootje geven