Waarvoor kan je woningbouw bellen?

11-09-2010 11:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik kan uiteraard maandag de woningbouw, mitros, bellen maar ik vroeg me af of hier iemand het zou weten.

Ik ben net verhuist naar een leuk flatje van Mitros in Utrecht (joepie!).

Gisteren heb ik de lampen opgehangen boven de eettafel, met een vriend die kan klussen. Met het ophangen stond de stroom er op en we konden al niet de juiste schakelaar vinden.

Uiteindelijk voorzichtig is alles gelukt en ze hangen. Alleen ze gaan niet meer uit! VOlgens de buren moet de schakelaar die wij hadden bedacht, de juiste zijn maar die werkt kennelijk niet meer.

Uiteraard zaten met de oplevering daar geen lampen dus is het niet gezien. Moet ik dit zelf oplossen? Of kan ik hiervoor de Mitros bellen.

Wie heeft ervaring?

Groetjes!
gewoon de woningbouwvereniging bellen.
odi et amo
Gewoon de woningbouw even bellen. Zij moeten ervoor zorgen dat de lichtknopjes werken. Als je echter zelf iets met klussen verkloot hebt, zouden ze een rekening kunnen sturen. Maar dat hoor je dan ook wel.
Bellen, dat hoort de woningbouwvereniging voor je op te lossen.
Haal de naam van je WBV en woonplaats even weg ivm herkenbaarheid
Volgens mij is de verhuurder verantwoordelijk voor de elektrische installatie in je woning, dus gewoon maandag even bellen.
WBV in kwestie heeft heel veel woningen in die plaats dangeensuus, ik weet niet of het echt heel herkenbaar is...
Als het de schakelaar is die kapot is kan je gewoon bellen. Bij oplevering van een nieuwe woning moeten al dit soort zaken gewoon werken.
Ok! Thanks voor alle berichten! Ik bel maandag gewoon even.

Super!
Je kunt ook voor 3 euro bij de gamma een nieuwe schakelaar halen. Zo duur is het niet.

Heb ook weleens een kapotte schakelaar gehad en dit was een stuk prettiger en handiger dan een afspraak maken en een dag verplicht thuisblijven voor de reparatie.

Maar het is wel iets waar je ze gewoon gratis langs kunt laten komen hoor.....
Zie link naar site van VROM voor informatie over wat voor rekening van de verhuurder is en wat voor rekening van de huurder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven