Was/droger combi
maandag 28 mei 2012 om 13:54
Hoi,
Om ruimte te besparen wil ik graag een was/droog combi apparaat aanschaffen. Heeft iemand hier ervaring mee? (goede/slechte) Ik zie op sites overal dat je maar de helft van het aantal kilo's dat je kan wassen, kan drogen. Dus 5 kilo wassen, 2,5 kilo drogen. Lijkt me zo onhandig....Wie heeft er tips???
Om ruimte te besparen wil ik graag een was/droog combi apparaat aanschaffen. Heeft iemand hier ervaring mee? (goede/slechte) Ik zie op sites overal dat je maar de helft van het aantal kilo's dat je kan wassen, kan drogen. Dus 5 kilo wassen, 2,5 kilo drogen. Lijkt me zo onhandig....Wie heeft er tips???
maandag 28 mei 2012 om 14:04
maandag 28 mei 2012 om 14:05
Het klopt dat je maar de helft van je was kunt drogen, dat heb ik ook altijd erg onhandig gevonden. Je kunt natuurlijk ook niet wassen en drogen tegelijk, waardoor het langer duurt voordat je met al je was klaar bent. Dat vond ik niet erg toen ik alleen was, maar toen ik eenmaal voor een gezin moest wassen, werd het onpraktisch. Het apparaat heeft het dus wel zo lang volgehouden: vanaf mijn studententijd t/m de eerste jaren met kind. Daarna hebben we hem weggegeven, maar hij heeft het altijd goed gedaan.
maandag 28 mei 2012 om 14:09
Wassen en drogen tegelijk kunnen wij met onze twee apparaten overigens ook niet (voor de volledigheid van het beeld): als we ze tegelijk aanzetten klapt de aardlekschakelaar eruit. Dat is waarschijnlijk wel te ondervangen door ze op verschillende groepen te zetten. Of door een modern huis te hebben.
maandag 28 mei 2012 om 14:49