was/droog combinatie goed?

07-02-2010 16:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens ruimtegebrek overweegt mijn zoon om een was/droogcombinatie te kopen, lees er niet zo heel veel goeds over. Wat is jullie ervaring?
SLECHT!

Heb er een en de droogfunctie is 3x niks. het duurt veel en veel te lang voor het echt droog is....

Het kan wel..maar dan moet je dus maar een 1/2 trommel was erin doen...en dan is het dus nog duur in vergelijking.
Ik zou het niet doen. Als het apparaat kapot is, zit je direct zonder beiden.

Kan hij niet twee apparaten op elkaar plaatsen?
quote:nummerzoveel schreef op 07 februari 2010 @ 16:19:

Als het apparaat kapot is, zit je direct zonder beiden. nouja dat maakt natuurlijk niet erg veel uit. als je wasmachine stuk is..heb je weinig aan alleen je droger
Ik heb er ook ooit één gehad. Ik zou het niet doen, ik was er niet echt tevreden over. De droger is vaak slechter dan een losse droger. Die van mij moest ook heel lang drogen voordat alles goed droog was. En bovendien kan je vaak veel minder drogen dan wassen, dus dan moet je tussendoor er eerst was uithalen. Je kan dus nooit in één keer het complete was/droogprogramma doorlopen (tenzij je misschien een hele dure koopt??)

En idd, als er 1 apparaat kapot is, doet de andere het vaak ook niet meer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
@Wolletje

Daar heb je gelijk in, maar zonder droger heb je nog best wat aan een wasmachine!
Ja das waar nummerzoveel.
Vaak mag er twee keer zo veel in de wasmachine doen als in de droger. Dan zit je met een kledder natte was als je de helft in de droger hebt gegooid.
Ik zou gaan voor een wasmachine met veel toeren en een extra centrifugeer functie. Dan komt je was al een stuk droger uit de wasmachine en duurt het drogen niet zo lang op een wasrek.
ik heb ook zo;n wasdroogcombinatie en vind het prima. Ik ken idd ook het probleem dat je was na het gewone programma niet helemaal droog is vanwege het probleem dat Einstein hierboven ook schetst. Maar dan zet ik gewoon nog een keer het "alleen-drogen" programma aan en dan is het opgelost. Ik heb toen de combi gekocht omdat ik geld wilde besparen door maar 1 apparaat te kopen ipv 2. Ik was net student af en had niet veel te besteden. Het is ook echt zo'n B-merk, indesit. Maar na 6 jaar doet hij het nog steeds prima! Ik denk wel dat het anders is als je er de was van een heel gezin mee moet doen, dan zou mijn B-merkje er vast gauw mee ophouden.
quote:hellotitty schreef op 07 februari 2010 @ 17:28:

Maar dan zet ik gewoon nog een keer het "alleen-drogen" programma aan en dan is het opgelost.

Het is ook echt zo'n B-merk, indesit. Maar na 6 jaar doet hij het nog steeds prima! Ik denk wel dat het anders is als je er de was van een heel gezin mee moet doen, dan zou mijn B-merkje er vast gauw mee ophouden.

Dan gebruik je eigenlijk dubbelop stroom...omdat je dus 2x moet drogen.

Dan zou mijn optie eerder zijn een machine zonder droogfunctie maat met veel toeren...zodat de was bijna droog eruit komt. ff ophangen en klaar.

Ik heb ook een B-merk..ook een indesit. inmiddels ook zon 6 jaar oud nu...en hij doet het nog steeds (begruik nu alleen wasmachinedeel nog) en heb een man en 2 kinderen.
Ik heb geen plek voor een droger maar heb nooit een was/droger combinatie overwogen. De oplossing: zo'n droogtoren.

Ik heb een vrij stabiele van Leifheit en kan er drie trommels was op kwijt, inclusief beddengoed. Echt een ideaal ding als je niet zo groot woont.
.
Wij zijn met z'n 2-tjes en hebben al een jaar of 6 een was/droog combi. Hebben hier destijds voor gekozen ivm ruimtegebrek en het bevalt nog steeds erg goed. Enige nadeel is als je meerdere wassen achter elkaar wil draaien, dan moet je of wachten tot je droger klaar isvoordat je weer kunt wassen, of eerst alles wassen en daarna een gedeelte in de droger doen.

In elk geval bevalt het bij ons nog steeds erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven