Was verkleurd

22-11-2012 13:18 9 berichten
Wie heeft de tip?

Een shirtje dat ik nieuw had voor onze kleine uk.

Wit met rode strepen. Netjes met azijn in koud water in de week gezet om doorlopen te voorkomen. Hetzelfde met een vestje, notabene van lief, zou je toch wat kwaliteit van mogen verwachten.

Nu is het toch doorgelopen,

Wat kan ik hier nog aan doen? Het is nu nog nat en heb het nog niet in de wasmachine gehad.

Het zijn kraamkadootjes, dus vindt het zo verschrikkelijk zonde.

Normaal heb ik dit dus nooit met de was.
Alle reacties Link kopieren
Zou er mee naar de lief winkel gaan. Je mag toch verwachten dat je dat kan wassen...
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Als de kleuren in koud water met azijn al doorgelopen zijn, zou ik er ook mee teruggaan naar de winkel.
terug gaan naar de winkel, je moet het toch gewoon kunnen wassen? Al ben ik zelf wel altijd voorzichtig met nieuwe kleren, met kleurtjes, die lopen vrij snel uit.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Zou dat ook werken zonder bon? Durf degene die het gegeven hebben niet echt in de bij te vragen.staat zo stom. Als ze deze überhaupt nog hebben want zijn al even terug op bezoek geweest
quote:wished- schreef op 22 november 2012 @ 13:28:

Al ben ik zelf wel altijd voorzichtig met nieuwe kleren, met kleurtjes, die lopen vrij snel uit.Ja maar meer dan in azijn weken kun je toch ook niet doen.....
quote:Shenandoah schreef op 22 november 2012 @ 13:31:

Zou dat ook werken zonder bon? Durf degene die het gegeven hebben niet echt in de bij te vragen.staat zo stom. Als ze deze überhaupt nog hebben want zijn al even terug op bezoek geweestDenk dat het zonder bon ook moet lukken, zoiets mag gewoon niet gebeuren en dat weet de winkel ook wel
Lief gebeld, krijg tegoed bon. Ze hadden de klacht vaker gehad. Verkoop dat vestje dan ook niet meer, je zou op die manier een hele was verpesten zeg.

Andere shirtje was maar klein vlekje, probeer eerst of het er in de gewone was uit gaat en anders ga ik die winkel bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven