Wasdroger ontpluizen

29-12-2013 17:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was net mijn wasdroger aan het schoonmaken. Pluis verwijderen, condersor schoonmaken. Nu heb ik een hele berg pluis bij de ruimte waar de filter zit. Als ik de filter eruit haal zeg maar. Ik kom er met geen mogelijkheid bij. Stofzuiger, tandenborstel heeft allemaal geen nut. Hoe krijgen jullie dit schoon? Kan je dit überhaupt schoonmaken?
Ik kan daar met de stofzuiger al een stuk tussen (met dat platte stuk wat erbij zit) en verder met mijn arm. Dan veeg ik met mijn hand alles bij elkaar en dat valt er dan onderaan uit op de grond.
Als ik het filter eruit haal kan ik met mijn hand en/of stofzuiger alles weghalen wat achter blijft. Misschien een speciaal stofzuigmondje op je stofzuiger zetten, waar je ook mee achter de verwarming kan, die is zo smal dat het moet lukken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik schroef het filter los en dan stofzuig ik eronder.
O ja, goeie; dat platte ding van de stofzuiger. Is het toch ergens goed voor. Ik hoop dat ik m nog heb...

Pantax: schroeven lijkt bij die van mij niet te kunnen. Lijkt alsof het ingebouwd is.
Ik heb nogal grote handen/armen desperate; dan mag ik de brandweer bellen om me eruit te zagen
Als je droger een aantal jaren oud is zou ik hem open schroeven en helemaal uitzuigen dan zie je gelijk waarom droger huishoudapparaat nr1 is qua branden in Nederland.
Slobberbone: ik kan hem inderdaad wel helemaal openschroeven zodat hij helemaal openligt. Poe,wat ik daar tegen zal komen.

Ik gebruikt de droger niet heel vaak, alleen handdoeken en beddengoed, en dat geeft al veel pluis. Laat staan als je hem veel vaker gebruikt
Haakpen.
verba volant, scripta manent.
Nou ik heb hem helemaal opengeschroefd, met hulp van vriendlief en hij is weer *blingbling* schoon. Thans voor de tip slobberbone!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven