Wasdroog combinatie

29-06-2013 20:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit heel erg te twijfelen om een wasdroog combinatie aan te schaffen... Heb niet veel ruimte, vandaar.

Hebben jullie goede ervaringen? Met welk merk?
quote:Saphira schreef op 30 juni 2013 @ 23:20:

Ik ben nog steeds bijzonder blij met mijn Hotpoint Ariston combi, deze doet het na 5 jaar nog steeds prima. Inmiddels woon ik groter en zal ik op een gegeven moment wel overstappen op 2 losseapparaten, maar bij gebrek aan ruimte vind ik een combi wel echt een uitkomst. Ik gebruik de droger trouwens over het algemeen maar 1 of 2 keer in de week voor het beddengoed en de handdoeken (die passen in 1 was, ik kan 8 kg wassen en 7 drogen), en een kortere drogersessie voor boxers en sokken van mijn vriend. Over het wassen en drogen van het beddengoed doet hij wel 4,5 uur, maar daar merk je weinig van als je de was 's ochtends voor je weg gaat aanzet.

Weet je wel hoe gevaarlijk het is om wasmachine en vooral een droger aan te zetten en dan huis te verlaten, alleen dat laatste zorgt al voor duizenden branden in Nederland op jaarbasis.

En wasje is hier in klein uurtje ook wel gepiept en beetje zon en wat wind in onze was ook wel droog in paar uurtjes en je bespaard een hele hoop stroom.

Bijkomende feit is dat zulke apparaten ook niet zo heel lang mee gaan is dat duur wassen en drogen.
quote:slobberbone schreef op 01 juli 2013 @ 11:40:

[...]

Weet je wel hoe gevaarlijk het is om wasmachine en vooral een droger aan te zetten en dan huis te verlaten, alleen dat laatste zorgt al voor duizenden branden in Nederland op jaarbasis.

En wasje is hier in klein uurtje ook wel gepiept en beetje zon en wat wind in onze was ook wel droog in paar uurtjes en je bespaard een hele hoop stroom.

Bijkomende feit is dat zulke apparaten ook niet zo heel lang mee gaan is dat duur wassen en drogen.Het probleem is nu net vaak dat mensen die te weinig ruimte voor een losse wasmachine en droger hebbeb, ook niet te ruimte hebben om bijvoorbeeld het beddengoed uit te hangen. Ik had dat in ieder geval niet in mijn vorige appartement, en ook geen buitenruimte.
ik zou nooit voor combo gaan. ouders hebben dat tot 2* toe gehad. en bij beide machines begaf de droger het al binnen 2 jaar plus dat de was er helemaal niet zo droog uit kwam. mijn losse droger maakt de was veel droger.

dus liever een goede 1600 toeren wasmachine. dan is de was ook binnen een dag droog.
quote:Saphira schreef op 01 juli 2013 @ 12:08:

[...]

Het probleem is nu net vaak dat mensen die te weinig ruimte voor een losse wasmachine en droger hebbeb, ook niet te ruimte hebben om bijvoorbeeld het beddengoed uit te hangen. Ik had dat in ieder geval niet in mijn vorige appartement, en ook geen buitenruimte.Ook dat is vaak kolder je heb toch deuren en deur rekjes /radiatoren/trapleuning/ramen hoe kan ik wel mijn was kwijt voor 6 personen en vaak op een verdieping.
ik heb ivm ruimtegebrek ook een combi (ook omdat ik weinig plek heb om was fatsoenlijk op te hangen, mn het grotere spul).

heb er 1 van samsung, ben er erg tevreden over en is lkkr zuinig.

(gekocht bij MM)
quote:slobberbone schreef op 01 juli 2013 @ 16:58:

[...]

Ook dat is vaak kolder je heb toch deuren en deur rekjes /radiatoren/trapleuning/ramen hoe kan ik wel mijn was kwijt voor 6 personen en vaak op een verdieping.Ik had nauwelijks deuren aangezien ik in een studio van 30 m2 woonde. Geloof me, daar was echt te weinig ruimte om mijn lit jumeaux beddengoed uit te hangen.
Wij hebben 8 jaar lang plezier gehad van de goedkoopste Indesit-combi die er was. Tegen alle verwachtingen in, want o jee, Indesit, en o jee, een combi. Maar toen geen plek voor twee apparaten en geen geld voor een betere, dus nou ja, we zien wel. 8 jaar. Zijn we erg tevreden over, voor die prijs. Moet wel zeggen dat wij de droger lang niet voor iedere was gebruiken, we hangen veel op, maar voor sommige spullen gebruiken we hem wel graag. Nu dus gewoon weer een Indesit-combi gekocht. Vooruit, doe eens wild, niet de goedkoopste, een modelletje hoger. Mss haalt deze de 9 jaar wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven