Wasmachine leegmaken

30-12-2010 17:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Binnenkort wordt mijn oude wasmachine opgehaald. Nu kreeg ik door dat ik het water eruit moet laten lopen voordat ze 'm mee kunnen nemen. Klinkt logisch , maar hoe doe ik dat? Zit er ergens een kraantje oid wat ik open moet draaien ofzo?
Ik heb er gewoon een optie op zitten om het water weg te laten lopen. Jij niet?
Misschien wel, maar hij is kapot, de motor is eruit gehaald dus ik neem aan dat dat nu ook niet meer werkt?
Wij hebben vorige week de wasmachine gewoon "gekanteld" en een emmertje eronder gehouden. Een achter de wasmachine duwen, en de andere met een emmertje blijven kijken of het goed ging De pomp was overleden, dus dat water bleef lekker staan, ondanks de "water weg laten lopen" optie.
Er zit meestal aan de voorkant een klein wit deurtje, daarachter bevindt zich de knop die je open kunt draaien om hem leeg te laten lopen.
Ik zou sowieso het filter opendraaien. Daar komt bij mij ook nog altijd wat water mee als ik dat schoonmaak. Verder zou ik het niet weten.
Bij ons zit er onderin een klempje, daarachter zit een draaiding. Draai dat los en al het water komt eruit lopen.
Gelukt! Heel erg bedankt allemaal!

Er zat inderdaad een klepje met een draaiding erachter
FF een tip: eerst stroom eraf !!!

* spreekt uit ervaring *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven