Wasmachineleed

01-05-2020 22:58 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een wasmachine van 2007.
Sinds een poos wast hij niet meer goed schoon. We gebruiken neutral poeder, niet te veel was in de machine, af en toe een kookwas met azijn etc.

Ik merk dat de vlekken er niet af gaan. En niet alleen de ingetrokken vlekken, maar ook bijvoorbeeld aangekoekte koekkruimels van de kinderkleding gaat er maar deels af.
De witte was wordt helemaal niet meer stralend.

Is deze wasmachine aan vervanging toe?

Mijn man is er heilig van overtuigd dat wasmachines minimaal 20 jaar meegaan, maar is dat nog reëel in deze tijd, of was dat vroeger?
Hij wil dus pas een nieuwe als deze ”echt” stuk gaat, maar ik ben de ergernis zat van alles een paar keer opnieuw te moeten wassen.
Duidelijk. Er moet dus een nieuwe komen 👍🏽
Mijn Miele was 16 jaar en liep gesmeerd. Er zat 20 jaar garantie op. We hadden hem weg gegeven voor het goede doel (privé).
Ik wilde een nieuwe.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Marnamai schreef:
01-05-2020 23:56
Het zorgt er ook wel voor dat ze er elke 10 jaar weer de nieuwste en zuinigste technologie in kunnen stoppen.

Ik wil niet weten wat dat 39-jarige 27 keer opgelapte onding van mijn moeder verbruikte ...
Ze was er nogal aan gehecht en haar loodgieter kon het elke keer herstellen (tot vorig jaar - geen wisselstukken meer te vinden) maar wat mij betreft had ze 10 jaar geleden al een zuiniger model gekocht.
Mijn ex had dat ding nog wel opgelapt met hulp van AliExpress :bonk:

Vast ook een wasmachine uit 1981? Toen kwamen de eerste gecomputeriseerde wasmachines. Ex is er enorm trots op dat de wasmachine van mijn oma uit 1981 het nog steeds doet. Mijn oma is inmiddels al bijna 20 jaar dood. Die erfenis heb ik destijds maar achtergelaten :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven