Wat doe je als je...

11-04-2011 13:48 49 berichten
...op zaterdag avond ondekt dat je geen wc papier meer hebt en je kan niet eerder dan maandag middag boodschappen doen?

Wat doe je?

Totaal aantal stemmen: 61

Niet plassen of poepen tot maandag middag (3%)
Oude kranten gebruiken Geen stemmen
Bij de buren een rolletje vragen (44%)
Met een washandje wassen (3%)
Tissues gebruiken (34%)
Anders, namelijk... (7%)
Heel hard gillen Geen stemmen
Dat overkomt mij niet (8%)
Keukenrol?

Plassen en poepen onder de douche?

gras plukken?
Alle reacties Link kopieren
Keukenrol?
haha
Wakker worden, want het is nu maandagmiddag.
Naar de kroeg, halve rol in je broekzak? Bij de buren lenen? Avondwinkel in een stad zoeken.
in een plaats gaan wonen waar een AH zit, die zijn op zondag van 16.00 tot 20.00 open
In een luier van je kinderen. (Als je die hebt)
zakdoekjes (papieren!) en keukenrol....
Ergens anders heengaan om daar te poepen Cafe in de buurt ofzo
Benzinestation?
Gewoon niet afvegen....
Om pleepapier te kopen bedoel ik, niet om er naar de plee te gaan.
quote:flint schreef op 11 april 2011 @ 13:54:

Om pleepapier te kopen bedoel ik, niet om er naar de plee te gaan.Ik dacht al, omslachtig iedere keer
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:kaatje_85 schreef op 11 april 2011 @ 13:52:

in een plaats gaan wonen waar een AH zit, die zijn op zondag van 16.00 tot 20.00 open Dat is dan ook weer geheel afhankelijk van het gemeentebestuur.
Behalve vloeken en me zeer armoedig voelen bedoel je?

Naar de buren en een rol lenen!
De keukenrol voor zaterdagnacht en op zondag zijn hier de winkels gewoon open en als je in 'n christelijk gat woont waar dat niet zo is, zou ik (indien keukenrol ook op) gewoon 'n rol vragen bij de buren
quote:elninjoo schreef op 11 april 2011 @ 13:58:

De keukenrol voor zaterdagnacht en op zondag zijn hier de winkels gewoon open en als je in 'n christelijk gat woont waar dat niet zo is, zou ik (indien keukenrol ook op) gewoon 'n rol vragen bij de burenheb je daar speciaal papier voor nodig???
quote:kaatje_85 schreef op 11 april 2011 @ 13:52:

in een plaats gaan wonen waar een AH zit, die zijn op zondag van 16.00 tot 20.00 open Wat 'n rare openingstijd! Dan is de dag al bijna om! Hier zijn de winkels op zondag van 9 tot 18 open en net over de grens vanaf half 8 tot 13.
Ik zou ook een rol vragen bij de buren, trouwens. Keukenrol heb ik niet en ik woon inderdaad in zo'n gristelijk gat waar de winkels niet open mogen op zondag.
quote:batwom schreef op 11 april 2011 @ 13:57:

Behalve vloeken en me zeer armoedig voelen bedoel je?

Naar de buren en een rol lenen!En geef je die rol terug, met poep, plas en alles, of koop je een nieuwe?
quote:MEFS schreef op 11 april 2011 @ 14:01:

[...]

En geef je die rol terug, met poep, plas en alles, of koop je een nieuwe?Ik heb hele aardige buren dus vooruit, een nieuwe rol!
Oude handdoek gebruiken
Nou, Elninjoo... Het is dus maar net wat de gemeenteraad heeft besloten. Ik heb in Bergen gewoond, waar de supermarkten en andere winkels gewoon open waren 7 dagen per week, maar in Alkmaar zijn de winkels maar eens in de maand op zondag open. En waar ik nu woon, zijn ze gewoon altijd op zondag dicht en ik woon toch in een vrij progressieve gemeente.
Mefs, er staat bij de poll geen mogelijkheid dat je ook de staart van je katten kan gebruiken, lekker zacht .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven