Wat doe je als je...

11-04-2011 13:48 49 berichten
...op zaterdag avond ondekt dat je geen wc papier meer hebt en je kan niet eerder dan maandag middag boodschappen doen?

Wat doe je?

Totaal aantal stemmen: 61

Niet plassen of poepen tot maandag middag (3%)
Oude kranten gebruiken Geen stemmen
Bij de buren een rolletje vragen (44%)
Met een washandje wassen (3%)
Tissues gebruiken (34%)
Anders, namelijk... (7%)
Heel hard gillen Geen stemmen
Dat overkomt mij niet (8%)
Alle reacties Link kopieren
Met je aarsch in de wasbak of gebruik je fonteintje als bidet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 april 2011 @ 14:08:

Mefs, er staat bij de poll geen mogelijkheid dat je ook de staart van je katten kan gebruiken, lekker zacht .Er staat wel Anders, nl... Ik heb aan alles gedacht dit weekend, echt
Ik blijf nooit het hele weekend binnen, dus dan zou ik al ergens anders kunnen gaan waar ik dan heen ga en als dat vrienden zouden zijn of familie, zou ik daar gewoon een rol vragen.
Ik zou de babydoekjes van mijn dochter gebruiken. En we hebben ook nog vochtig toiletpapier staan, dan maar een beetje behelpen.
Zakdoekjes gebruiken of keukenrol. Zakdoekjes hebben we altijd wel in huis. En anders heb ik een lieve buurvrouw.
Ik vraag dan een rol aan de buren.

mijn ex-buurman stond meestal al op om 1 te pakken als ik op een vreemde tijd binnenkwam
Het moet een vakantiegevoel geven, bij de buurman een wcrol vragen en dan met de wc rol onder je arm terug naar huis, hahahaha
Waarom zou je niet een rol van de buren lenen?
Er zitten heel wat velletjes in de Viva.
verba volant, scripta manent.
met je handen, daarna goed je handen wassen.
Ik zou naar een benzinestation gaan. Of naar de dichtsbijzijnde kroeg en daar een rol vragen.
Twee van mn oude huisgenoten gebruikten reclamefolders. Niet omdat ze het vergaten, maar omdat ze te lam waren om het te kopen.
quote:_Barbabella_ schreef op 11 april 2011 @ 13:59:

[...]

heb je daar speciaal papier voor nodig???
quote:Primabella schreef op 11 april 2011 @ 15:35:

Twee van mn oude huisgenoten gebruikten reclamefolders. Niet omdat ze het vergaten, maar omdat ze te lam waren om het te kopen.En gooiden ze die dan door het toilet? Kan me indenken dat je daar enorme verstoppingen van krijgt (van het toilet, welteverstaan)...
Aan de buren een rol of 2 vragen en maandag nieuwe halen en 2 met een strikje erom heen terug brengen hahaha
Wat zou je doen als je op je werk net een partij hebt zitten poepen en je komt dan tot de ontdekking dat het wc papier op is?

En je mobiel zit niet in je broekzak! Dat lijkt mij eerlijk gezegd pas een probleem.
Naar het tankstation.
@hellokitty

Dan heb je altijd nog het reserveschrapertje: de wc-rol zelf die je in handzame stukken scheurt
Wij hebben hier dus altijd tig rollen op voorraad liggen. Laatst was ik vergeten dat ik al een groot pak had meegenomen. Twee weken later weer een megapak meegenomen. Liggen hier sowieso altijd een rol of 20-30 als ik er weer een nieuw pak bij leg. Als ik niks zou hebben zou iki ook tissue gebruiken. Kranten zal ik nooit doen, maar als ik echt niks heb zou ik zo me slip weer omhoog kunnen doen denk. Er zit nooit een groot ''remspoor'' op het toiletpapier. En anders even langs de avondwinkel of bij familie. Bij de buren zou ik hier dan weer niet doen, maar als je ze regelmatig spreekt is het een heel ander verhaal natuurlijk. Ben wel eens een emmer water gaan halen toen de badkamer afgewerkt moest worden en het water er al af was bij ons. Maar een wc rol zou ik dnek niet zo gauw doen.
Heb net n.a.v. dit topic een flink pak ingeslagen bij de Lidl, haha! Ik kan weer even vooruit!
Je kunt in zo'n geval ook een bottle chebok gebruiken. Ik moet er zelf niet aan denken, maar mijn halve Indo-vader (Indische mensen gebruiken volgens hem vaak een bottle chebok) gebruikt er wel een.

Gewoon een oude fles cola met lauwwarm water vullen en de boel schoonspoelen. Met je handen. Dus daarna goed handenwassen.
Ik heb nog Glorix Hygienische Doekjes liggen.
Glorix bleekt!
Nou gelijk door naar de playboycasting dan met die gebleekte aars! Hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven