Wat doen in Groningen?

31-08-2012 11:29 16 berichten
Zucht... wat een regen hier in het Noorden! Wij zijn gezellig een paar dagen in de provincie Groningen en wilden vandaag de stad Groningen in. De regen houdt ons alleen een beetje tegen. Heeft hier nog iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Stripmuseum? Groninger museum?

Silo Sessions (vanaf 17 u)
Groninger museum
Speelgoedmuseum in Roden.
Het weer is inderdaad vreselijk.

Sauna in Zevenhuizen?
Och 2 weken in 35-40 graden zitten is ook niet alles hoor Ik zou de regen bijna fijn vinden.
http://toerisme.groningen ... -naar-groningen-te-gaan-2

jas aan, plu mee en gaan. Alle kans dat het meevalt met de regen. of ga naar de film
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Jammer dat Noorderzon net afgelopen is. Komend weekend (morgen) heb je op het Bernouilleplein (kop Korreweg even voorbij de Jumbo) een gratis festival en ook is morgen het ballonnenfiësta bij Meerstad (even buiten Groningen)

verder weet ik even niets te bedenken (O en als je even buiten Groningen niet erg vindt, is er in het Gorechtpark in Hoogezand een zgn ABC markt ABC staat voor antiek, brocante en curiosa) Je moet er van houden, en als je er van houdt dan is er op zondag meestal een vlooienmarkt in de "toekomst" een voormalige fabriek in de buurt van Westerbroek en in Zuidbroek is meestal ook een markt (vlakbij de vander Valk) En ik geloof dat de Stadjersmarkten binnenkort ook weer beginnen.

verder zou je kunnen kijken of er in de theaters nog wat leuks is te zien (Grande theatre, Stadsschouwburg of bij NNT)
Volgens Buienradar blijft het kl*ten in de hele oostelijke helft van Nederland.

Waar zit je precies ? (dorp/stad is genoeg, ik hoef je adres niet )
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik zou trouwens op zoek gaan naar een sauna.

In Wildervanksterdallen, vlakbij Veendam, zit deze.

http://saunadalhuus.nl/openingstijden/
Het anatomisch museum.
Of het universiteitsmuseum

http://www.rug.nl/museum/index
Het anatomisch museum is leuker

Oostersingel 69

Groningen

=D

Misschien ga ik daar zelf wel heen!
Misschien kan TO even aangeven wat voor richting hen interesseert ? Snoezekind kan bijvoorbeeld vaak niet kiezen of hij het universiteits- of het stripmuseum wil bezoeken.

Het scheepvaartmuseum is ook wel leuk.

Paraplu mee, laarzen aan, en lekker winkelen in de Folkingestraat en het A-kwartier.
Stripmuseum! Ook als je. Niet echt van strips houdt. Gewoon lekker de stad in, broodje in het goudkantoortje, lekker winkel in winkel uit tussen de buien door, zwanestraat, poelestraat en folkingestraat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven