Wat doen jullie in je vrije tijd?

21-05-2010 09:25 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naast m'n fulltime baan behoorlijk veel vrije tijd. Nu echt een superlang weekend, van gister t/m zondag! Geen idee meer wat ik met al die tijd aan moet. Gister op gesprek geweest bij een bedrijf, voor een bijbaantje. Aangenomen Maar dat begint volgende week pas!

Wat doen jullie altijd in je vrije tijd? Zondag heb ik een dag met de vriendengroep, lekker in de tuin zitten, van het mooie weer genieten en bbqen 's avonds. Morgen de stad in met moeders en m'n tante. Maar vandaag? Geen idee! Wat een luxeprobleem he Wat doen jullie in je vrije tijd?
Ik vermaak me altijd prima in mijn vrije tijd.

Ik ga óf een boek lezen óf met mijn vriend op stap óf een film kijken óf bij familie/vrienden op bezoek óf achter de computer óf............

Ik verveel me eigenlijk praktisch nooit...
Inderdaad....wat een heerlijk luxeprobleem! Maareh...vanalles...forummen, huis opruimen/schoonmaken, koken, taarten bakken, boek lezen, scrapbooken, postcrossing, films kijken, shoppen, in de tuin werken, solliciteren, poeh...er is altijd wel iets te doen en bovendien nog een enorme lijst met "klusjes to do in huis".

Geniet lekker van je dagen!!
Lees een boek, bezoek een museum, ga zwemmen.
Waar halen jullie de tijd vandaar voor forummen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Verder: kinderboerderij, speeltuin, etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Weinig helaas: Uitrusten, slapen, huishouden, fysio/sporten en lezen. Soms wandelen of een beetje prutsen in de tuin.

Ik moet dagelijks 3 uur reizen voor werk. Hou geen tijd en energie over.
@ Maja82, 3 uur? Jezus dat slokt een hoop tijd op zeg! Hoeveel dagen per week werk je?

Ik besef me ook heel goed dat ik me in een luxe positie bevind hoor, voel me vaak ook gewoon schuldig naar mn vrienden en familie toe die zich 3 slagen in de rondte werken. Maargoed, vanaf volgende week een bijbaantje dus kan ik ook lekker aan de bak.

Van m'n vrije tijd gaat overigens een hoop tijd in dit forum zitten pff. Bedankt voor de link Nouschi, dat topic had ik nog niet gezien.
ik werk de ene week 5 en de andere 4 dagen. (jij mag raden wat ik op de 5e doe)

Nog 1,5 maand en dan hoop ik dat ik iets dichter bij gevonden heb (of ga vinden)
.
Life is too short for self-hatred and eating celery sticks
1 x is genoeg
Als ik een keer een vrije dag heb is deze ook meestal gevuld met 'moeten'dingen (arts, psych, coach, voorbereidingen voor een visite enz enz)
Ik heb heel onregelmatige werktijden, voorbeeld: soms moet ik om 4 uur 's ochtends beginnen. Dan kan ik rond 12/1 uur al klaar zijn met werk (maar voor hetzelfde geld ook pas om 4 uur smiddags). Als ik 12 uur klaar ben dus nog een hele dag voor me. Of andersom, dat ik 's avonds pas om 7 uur begin, dan heb ik dus ook in feite de hele dag vrij gehad.

Mijn werkweek is gebaseerd op 40 uur per week, soms zit ik daar dik boven, maar meestal zit ik daaronder. Ik heb meestal wel 3 dagen weekend. Sociaal leven heb ik zeker, in het weekend en ook sommige avonden door de weeks ben ik veel met vrienden te vinden, en vaak ook bij mn vriend. Maar zo'n dag als vandaag, dat de hele wereld aan het werk is...geen idee wat ik dat zou moeten doen. Beetje forummen, tv kijken, misschien sporten zo of een strandwandeling als het mooi weer is. Maar dat is allemaal om mn tijd op te vullen, ik heb niet écht iets te doen.
Ja en huishouden, familieverplichtingen, administratie, boodschappen doen noem t maar op.

Vraag me ook af wat voor werk je doet dove?
Het is hartstikke lekker weer, hoe kan je dan niet weten wat je moet doen vandaag?

Ga snel in de zon zitten met een boek ofzo! Of terrasje pakken..

Ik wou dat ik vrij was vandaag.. Bijna lekker lang weekend gelukkig!
Huishouden, boodschappen doen, koken,internetten, tuinieren,

sporten, tijdschriften lezen,shoppen, fotoalbums maken,...dat is het meest voorkomend.

Ga een leuke cursus beginnen ofzo als zelf kleding maken, of meubels stofferen, schilderen, schrijven. Iets creatiefs!

Ik denk dat je een goed time managment hebt als je met fulltime werken zoveel vrije tijd nog hebt!
Boodschappen doen, wasjes doen, stofzuigen, opruimen, hardlopen, mountainbiken, naar vriendinnen toe, winkelen, lezen, internetten, film/serie kijken, tuinieren, zonnebank, badderen, wandelen, nintendo ds-en, administratie bijwerken, Ipod updaten, kledingkast opruimen, koken / nieuwe recepten proberen / lekkere taart, cake of brood bakken....

*snapt nooit zo goed dat mensen niet weten wat ze moeten doen met vrije tijd*

Edit:

en zéker met dit mooie weer snap ik daar niets van! Ga lekker in de tuin zitten met een leuk boek of tijdschrift, wandel naar de winkel / je moeder / vriendin, ga lekker in de tuin bezig, ga een eind fietsen....
By the way; je hoeft ook niet altijd van alles te doen, een keer niksen mag ook
Welke kant van het land woon jij dan diedietje? Ik in het westen, zeker net weer de verkeerde kant Alleen maar bewolking!
quote:nouschi schreef op 21 mei 2010 @ 09:30:

Waar halen jullie de tijd vandaar voor forummen?Die link wilde ik ook komen posten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Noorden
Hier ook in het westen en bewolkt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Maar wat ik in mijn vrije tijd doe... Heb altijd te weinig vrije tijd!

Werk fulltime, 3x pw sporten, tv kijken, lezen, met vriendinnen afspreken, stad in, huis opruimen en schoonmaken, administratie, tuin, dagjes weg (bos, strand ofzo), weekendje kamperen, midgetgolfen (echt leuk!), zwemmen, lunchen in de stad
Ik vermaak me prima in m'n vrije tijd. Ik doe mijn huishouden, ik hou van winkelen, fietsen, lezen, borduren, tv kijken, naar het tuincentrum, fitness, sauna, spelen met mijn kat, enz.

En forummen natuurlijk, soms wel een uur per dag.
Sauna ook altijd fijn ja!

En als ik me een dagje verveel ga ik ook vaak naar tuincentrum, action, meubelwinkels, xenos etc

Gewoon lekker neuzen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven