Wat doen met vrienden

13-10-2010 22:31 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend komt een bevriend stel een weekendje logeren. We hebben altijd genoeg bij te kletsen, maar we willen toch iets met hen ondernemen. Ons budget is op dit moment niet erg groot en we willen hun "trakteren" op een leuke activiteit ofzo.

Mn inspiratie is helemaal op, kunnen jullie me helpen? Het moet in Flevoland of vlak daarbuiten zijn...
Lekkere boswandeling met toe een warme choco en pannekoeken?
bowlen?
Emaille, is op zich een leuk plan!

TanteJuul, ik zat te kijken voor bowlen, maar wat is dat schrikbarend duur! 21 eurie voor een uurtje! Voor twee uur ben je dus minimaal 42 euro kwijt, plus nog eens drinken!
Met dit lekkere herfstweer zou ik ook denken aan lekker de natuur in en dan lekker wat drinken oid.
quote:Achybreaky schreef op 13 oktober 2010 @ 22:31:

Dit weekend komt een bevriend stel een weekendje logeren. We hebben altijd genoeg bij te kletsen, maar we willen toch iets met hen ondernemen. Ons budget is op dit moment niet erg groot en we willen hun "trakteren" op een leuke activiteit ofzo.

Mn inspiratie is helemaal op, kunnen jullie me helpen? Het moet in Flevoland of vlak daarbuiten zijn...Bossen en stranden in overvloed. Een lekkere wandeling maken dus!
Zit nu nog even te denken, bij ons in het dorp is dit weekend een soort `festivalletje`, dat is voor jullie uit de richting maar misschien is er bij jullie ook net wat leuks in de regio. Mijn vrienden kan je daar altijd wel blij mee maken een leuk (of slecht ) bandje in een cafe.
Of lekker schaatsen bij Flevo on Ice: 6,- intree p.p.

Schaatsen huren of evt. zelf van thuis meenemen.
Zondag is het koopzondag in Almere.
quote:Achybreaky schreef op 13 oktober 2010 @ 22:41:

Emaille, is op zich een leuk plan!

TanteJuul, ik zat te kijken voor bowlen, maar wat is dat schrikbarend duur! 21 eurie voor een uurtje! Voor twee uur ben je dus minimaal 42 euro kwijt, plus nog eens drinken!Is dat pp of voor de baan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wandelen bij de Oostvaardersplassen, dat is echt prachtig nu. Of bij De Kemphaan

Naar Bataviastad
Zuiderzee Museum
quote:emaille schreef op 13 oktober 2010 @ 22:32:

Lekkere boswandeling met toe een warme choco en pannekoeken?In Flevoland?
quote:Boarn schreef op 13 oktober 2010 @ 23:01:

Zuiderzee Museum¤14 pp!
@fleurtje

Er is heel veel bos in Flevoland, hoor! En pannekoeken hebben ze daar ook :-)
Een strandwandeling (lijkt mij dat Flevoland strand heeft maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker). En dan vier klapstoelen en vier warme dekens mee met een picknickmand? Maar dan moet het wel droog en niet al te koud zijn.

Of kijk eens op deze website van Nieuw Land Erfgoed, ook in Flevoland, daar zijn verschillende tentoonstellingen en activiteiten. Toegang is 7,50 euro p.p., weet niet of je dit te duur vindt of niet.

In Almere is een rommelmarkt aanstaande zaterdag en zondag. Op evenemententerrein De Vaart (routebeschrijving), van 10.00 tot 16.00 uur. Toegang op zaterdag 50 cent en zondag 1 euro p.p.

Museum De Paviljoens (Almere) presenteert de eerste tentoonstelling in het kader van het meerjarige project "De Nederlandse identiteit?". Toegang: 5 euro p.p.
quote:nummerzoveel schreef op 13 oktober 2010 @ 23:03:

@fleurtje

Er is heel veel bos in Flevoland, hoor! En pannekoeken hebben ze daar ook :-)Die pannenkoeken geloof ik meteen. Ach, dat bos geloof ik ook wel Serieus, ik wist dat niet. Waar dan?
Uhm, die rommelmarkt zou ik overslaan. Dat is elk weekend en stelt echt niets voor.
@Fleur

In elk geval tussen Almere en Lelystad en ook tussen Almere Stad en Almere Haven.
Voor Fleurtje: http://natuur.flevoland.to/

Alle natuurgebieden op een rijtje.

Het Natuurpark Lelystad vind ik ook mooi om te wandelen.
quote:Helianthus2106 schreef op 13 oktober 2010 @ 23:10:

Voor Fleurtje: http://natuur.flevoland.to/

Alle natuurgebieden op een rijtje.

Het Natuurpark Lelystad vind ik ook mooi om te wandelen.Godskelere! Wissiknie! Maar hoe hoog zijn die bomen dan?
Ik wist wel dat er vrij veel vogelgebieden zijn, en dat zou ik wel es willen zien.
Ik zie weinig verschil in hoogte tussen de bomen in Flevoland en de Veluwe. Btw TO: Veluwe grenst ook aan Flevoland. Op de Ermelose Heide kun je ook prachtig wandelen.
Volgens mij is daar wel bos om te gaan wandelen of te fietsen. Als je zelf belegde broodjes meeneemt en een kleine thermoskan dan hoeft dat niet veel te kosten.

Als je op de site http://www.eropuit.nl voor Flevoland zoekt dan krijg je een paar suggesties. In Lelystad is een hoop te doen als ik het zo bekijk. Veel plezier in elk geval.
quote:fleurtje schreef op 13 oktober 2010 @ 23:12:

[...]

Godskelere! Wissiknie! Maar hoe hoog zijn die bomen dan?

Zoiets denk ik

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven