Wat doen met vrienden

13-10-2010 22:31 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend komt een bevriend stel een weekendje logeren. We hebben altijd genoeg bij te kletsen, maar we willen toch iets met hen ondernemen. Ons budget is op dit moment niet erg groot en we willen hun "trakteren" op een leuke activiteit ofzo.

Mn inspiratie is helemaal op, kunnen jullie me helpen? Het moet in Flevoland of vlak daarbuiten zijn...
Bij VVV's kun je vaak speurtochten of wandelroutes of zoiets dergelijks kopen, dat kost zowat niks en is wel heel leuk om te doen. Je kunt natuurlijk gaan koffie drinken met gebak maar je kunt zelf ook van alles meenemen in een rugtas. Vraag het VVV-kantoor van te voren waar een leuke picknickplaats is, als zij het niet weten dan weten ze misschien wel een ander die het wel weet.
midgetgolf: paar euro p/p
Op De Kemphaan is zat te doen, het is gratis. Boswandelen, routes lopen, apen kijken (stichting Aap zit daar) en het lijkt zowaar op een bos. Kopje koffie met een biologisch gebakje kan je daarna eten in het restaurant, dat ook mooi is. En er is nu een 'expositie' in de bossen. Kunstenaars hebben grote objecten gemaakt. (oud-collega van me heeft daar iets gemaakt. Ik snap niet zo goed wat ie ermee bedoelt,maar het is best mooi)
Popcorn maken en jeugdsentiment films downloaden.

Voor als het regent.
Of een stapel bordspellen klaar zetten en chocolademelk klaar zetten.

Sorry, weertechnisch zie ik het weekend niet heel positief in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven