Wat een s*perwinkel!

28-04-2012 11:39 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Gamma ja!

Vorige maand eetkamerstoelen gezien, in de aanbieding. Het bestellen was geweldig: naar de winkel om 8.55 uur 's avonds (vlak voor sluitingstijd), waarna me verteld werd dat de stoelen al weken niet meer verkocht werden. Heel mijn humeur naar de klote, maar vooruit. Om 8.56 te horen gekregen dat de Gamma meneer even naar andere filialen ging bellen.

Na uren lullen, belooft hij mij de volgende dag terug te bellen.

Volgende dag word ik gebeld en jawel, hij kon ze nog bestellen bij een filiaal in het buitenland. Een week later opgehaald, bon meegenomen, betaald (gelijk een gamma-pas gekregen), wat een service.

Kom je thuis, blijkt dat je ook nog een afzuigkap nodig hebt?!?!?!?!?! Staat wel in de (oude) folder in vol ornaat, maar neen hoor, helemaal vergeten. Argggghhhhh!!

Vervolgens ga ik weer naar de winkel: 2 man gesproken. Uiteindelijk weer naar een stuk of 10 filialen gebeld en wordt ook deze nog besteld. Ik sta perplex en laat dat merken ook. Meneer merkt geamuseerd op, dat ze altijd zulke service leveren... hij belt altijd uren om artikelen die al uit de collectie zijn toch nog te vinden.

Ik ben overweldigd: wat een superwinkel! En nu nog laminaat kopen! Ik ga wederom naar de Gamma (de medewerker weet alles over laminaat), na een half uur babbelen voel ik me zelf ook een heuse laminaatexpert. Blijk ik ook nog 20 % korting te krijgen op één artikel naar keuze. Blijkt de complete vloer als 1 artikel te gelden (kaching!). Nadat de Gamma medewerker mij heeft meegeholpen het laminaat in mijn aanhangwagen (gratis 2 uur lenen) te leggen, bedank ik hem vriendelijk.

Ik ben echt zo ontzettend blij met de Gamma! Super personeel, erg betrokken, geweldig!
Nog even een toevoeging op mijn laminaatverhaal: voor de slaapkamer kan het prima, maar voor de woonkamer vind ik de kwaliteit niet goed genoeg. Je moet bijvoorbeeld niet met een trapje op het laminaat gaan staan, dan heb je allemaal deukjes.

In de slaapkamer hebben we ook laminaat liggen, daar is het prima voor. Dat is laminaat zonder groef en wou ook beter leggen dan laminaat met groef. Alleen ook dat laminaat beschadigt snel, dus je moet wel vilt onder je meubels doen.
quote:Tinkeldel schreef op 28 april 2012 @ 12:10:

Nog even een toevoeging op mijn laminaatverhaal: voor de slaapkamer kan het prima, maar voor de woonkamer vind ik de kwaliteit niet goed genoeg. Je moet bijvoorbeeld niet met een trapje op het laminaat gaan staan, dan heb je allemaal deukjes.

In de slaapkamer hebben we ook laminaat liggen, daar is het prima voor. Dat is laminaat zonder groef en wou ook beter leggen dan laminaat met groef. Alleen ook dat laminaat beschadigt snel, dus je moet wel vilt onder je meubels doen.Helaas ik heb het al gekocht. Ik hoop dat het een beetje goed blijft want het is voor mijn hele huis. Dus ook de woonkamer, keuken en gang. Het is wel zonder groef, dus hopelijk blijft het wat beter. Er zit wel garantie op zag ik, maar dat zal ook wel beperkt zijn.
Ik had ook laminaat van de gamma en dat was wel gewoon goed hoor. Niks deukjes.

Btw karwei is een beetje een raar tegengeluid, dat is gewoon hetzelfde als de gamma hoor
En ik denk steeds spermawinkel door dat *-tje
quote:Primabella schreef op 28 april 2012 @ 12:17:

Dat heb ik nu dus ook. En bedankt!

Ik ben tot nu toe (4 jaar) ook nog steeds tevreden over mijn Gamma laminaat trouwens.
Ik heb helemaal niks met de Gamma, maar mijn vriend zweert erbij. Jaren geleden had ik groene verf gekocht voor stoelen. Ondanks dat ik alles had gedaan zoals voorgeschreven, gaf de verf na 3 weken nog steeds af. Het advies van de Gamma: even met de 4 stoelen naar de Gamma komen, dan konden ze het bekijken. Ik was alleen, geen rijbewijs en auto. Kon natuurlijk wel iemand vragen, maar ik vind het zo om met 4 stoelen (wat ook makkelijk met 1 gekund had) naar de Gamma te gaan. Maar zonder die 4 stoelen wilden ze me niet helpen.
quote:paloma schreef op 28 april 2012 @ 11:59:

[...]

Een ei hoort erbei .

Ik wilde geen reclame maken

(nog niet helemaal wakker...)
quote:madamecannibale schreef op 28 april 2012 @ 11:47:

Hmm volgens mij wordt de post niet helemaal begrepen. Probeerde een beetje tegenwicht te leveren aan de hoeveelheid negatieve posts van de afgelopen weken. Onder meer de post "Wat een k*twinkel".ooooooooooooh
Balen zeg! Ik heb hier alleen maar van die kutwinkels zitten en geen superwinkels. :(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
K*twinkels bedoel je zeker?

En ik denk steeds spermawinkel door dat *-tje Ik ook!

En ik denk steeds spermawinkel door dat *-tje Ik las ook spermawinkel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:StabiloBoss schreef op 28 april 2012 @ 12:01:

[...]

Ach een beetje positiviteit is nooit weg op een druilerige zaterdagochtend.

Eens.

Waar is die te vinden? Ga ik er gelijk heen.

Want dit PostieveTegengeluid heeft prematuur het loodje gelegd, zie ik wel.

Onbegrijpelijk
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heb je aandelen in Gamma?
quote:madamecannibale schreef op 28 april 2012 @ 11:48:

[...]

Dit dus haha. Maar ik zie nu pas dat dat topic al best oud is. Nu voel ik me een beetje een forumsukkel.

Ik had hem al door toen ik de topictitel las hoor, dus valt mee

Ps, je vloer is toch wel geïmpregneerd of niet?
quote:Ivetje schreef op 28 april 2012 @ 17:09:

[...]

Ik had hem al door toen ik de topictitel las hoor, dus valt mee

Ps, je vloer is toch wel geïmpregneerd of niet? Hahaha, nee maar ik heb wel beits en een kwast erbij gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven