wat is dit nu post ?
dinsdag 13 maart 2012 om 15:32
Nah gek dit, heb vorige week een jurkje verkocht. Kon makkelijk in de brievenbus dus in een enveloppe en voldoende gefrankeerd.
duidelijk het adres er op geschreven, en op de achterzijde mijn postcode en huisnummer.
Nu krijg ik net de enveloppe met inhoud weer terug, na een aantal dagen. Hij is wel afgestemeld.
Onderop de enveloppe zit een sticker met herstel /retour. Maar er is geen enkele reden aangevinkt,
wat is dit nu gek dan, wat kan de reden nu zijn en wat nu te doen. Als ik het weer opstuur kan het weer gebeuren. Staat geen telefoonnummer bij voor informatie, en de postzegels die ik erop geplakt hebt zijn ook afgestempeld en dus onbruikbaar.
iemand een idee?
duidelijk het adres er op geschreven, en op de achterzijde mijn postcode en huisnummer.
Nu krijg ik net de enveloppe met inhoud weer terug, na een aantal dagen. Hij is wel afgestemeld.
Onderop de enveloppe zit een sticker met herstel /retour. Maar er is geen enkele reden aangevinkt,
wat is dit nu gek dan, wat kan de reden nu zijn en wat nu te doen. Als ik het weer opstuur kan het weer gebeuren. Staat geen telefoonnummer bij voor informatie, en de postzegels die ik erop geplakt hebt zijn ook afgestempeld en dus onbruikbaar.
iemand een idee?
dinsdag 13 maart 2012 om 15:36
Je kunt je vraag online stellen aan of even bellen met Post.nl:
http://www.postnl.nl/voor ... vice/vraag-consument.aspx
http://www.postnl.nl/voor ... vice/vraag-consument.aspx
dinsdag 13 maart 2012 om 15:49