wat is dit nu post ?

13-03-2012 15:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nah gek dit, heb vorige week een jurkje verkocht. Kon makkelijk in de brievenbus dus in een enveloppe en voldoende gefrankeerd.

duidelijk het adres er op geschreven, en op de achterzijde mijn postcode en huisnummer.

Nu krijg ik net de enveloppe met inhoud weer terug, na een aantal dagen. Hij is wel afgestemeld.

Onderop de enveloppe zit een sticker met herstel /retour. Maar er is geen enkele reden aangevinkt,

wat is dit nu gek dan, wat kan de reden nu zijn en wat nu te doen. Als ik het weer opstuur kan het weer gebeuren. Staat geen telefoonnummer bij voor informatie, en de postzegels die ik erop geplakt hebt zijn ook afgestempeld en dus onbruikbaar.

iemand een idee?
Is de enveloppe open geweest?
Je kunt je vraag online stellen aan of even bellen met Post.nl:

http://www.postnl.nl/voor ... vice/vraag-consument.aspx
Heb je de gegevens van de besteller niet meer en al contact mee gehad?
Bedankt voor het meedenken, ik heb al gebeld met een nummer van post.nl. Na wat onderzoek blijkt dat ik postcode had omgedraaid, maar hadden het natuurlijk verder moeten uitzoeken en ik het niet terug krijgen zonder reden. Ze sturen een velletje postzegels op ter compensatie, dus weer opgelost.
Maar het is toch jouw schuld? Als ik iemand wil bellen maar nummers omdraai krijg ik ook niet de juiste persoon aan de lijn.. De medewerkers van de post hebben betere dingen te doen dan uitzoeken wat de juiste postcode is.
Goede service, ik zeg: warme douche.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven