Wat kost een opslagbox?
dinsdag 21 juni 2011 om 20:41
dinsdag 21 juni 2011 om 20:44
www.citybox.nl , dan kun je het zelf even opzoeken.
dinsdag 21 juni 2011 om 20:49
woensdag 22 juni 2011 om 13:50
Ik heb zelf ook weleens geïnformeerd en schrok van de prijzen. Vond het best duur.
Heb zelf uiteindelijk mijn spullen tijdelijk gestald in het (goed geïsoleerde) magazijn van het bedrijf van mijn broer.
Ken je niemand die een schuur/ruimte over heeft? Gewoon even informeren. Had ook een vriendin die in een appartement woonde en niets met haar berghok deed ... gewoon even navragen, is altijd goedkoper dan die Cityboxen.
Heb zelf uiteindelijk mijn spullen tijdelijk gestald in het (goed geïsoleerde) magazijn van het bedrijf van mijn broer.
Ken je niemand die een schuur/ruimte over heeft? Gewoon even informeren. Had ook een vriendin die in een appartement woonde en niets met haar berghok deed ... gewoon even navragen, is altijd goedkoper dan die Cityboxen.
vrijdag 24 juni 2011 om 14:35
Hoi Sanne
wij hebben een paar jaar geleden zo'n box moeten huren ivm verhuizingen. Wat mij toen is opgevallen dat er enorme prijsverschillen in zijn.
Door in bijv de Goudengids te kijken en verschillende bedrijven te bellen en naar hun prijs te vragen. Of gewoon even langs gaan. Dan krijg je ook een idee hoe het eruit ziet ed. Verder is het wel van belang dat je een erkend bedrijf neemt, aangezien je dan je inboedel op je verzekering kan zetten. Vraag het wel even na bij je verzekering.
Staar ook niet blind als ze bijvoorbeeld eerste maand gratis hebben of 1 maand voor 1 euro. Het gaat toch om de overige dagen.
kijk ook even bij verhuisbedrijven, deze hebben soms ook opslagruimte.
Welk deel van Nederland woon je?
succe
wij hebben een paar jaar geleden zo'n box moeten huren ivm verhuizingen. Wat mij toen is opgevallen dat er enorme prijsverschillen in zijn.
Door in bijv de Goudengids te kijken en verschillende bedrijven te bellen en naar hun prijs te vragen. Of gewoon even langs gaan. Dan krijg je ook een idee hoe het eruit ziet ed. Verder is het wel van belang dat je een erkend bedrijf neemt, aangezien je dan je inboedel op je verzekering kan zetten. Vraag het wel even na bij je verzekering.
Staar ook niet blind als ze bijvoorbeeld eerste maand gratis hebben of 1 maand voor 1 euro. Het gaat toch om de overige dagen.
kijk ook even bij verhuisbedrijven, deze hebben soms ook opslagruimte.
Welk deel van Nederland woon je?
succe
vrijdag 24 juni 2011 om 20:45
Ik heb 2 jaar lang zo'n box gehuurd voor mijn gehele inboedel en was een hoop geld in de maand kwijt. Verzekering kun je gewoon als extra inboedelverzekering regelen bij je verzekeringsmaatschappij, bij een opslagbedrijf zitten er wel eisen aan, maar meestal voldoen al die cityboxen e.d. daar wel aan. Goed rondbellen en duidelijk vragen naar prijzen en dan kom je een heel eind.
vrijdag 24 juni 2011 om 20:49