Wat Kost Het ?
woensdag 14 maart 2012 om 14:20
woensdag 14 maart 2012 om 14:37
ja... dat verschilt nogal:
Voorbeeldje, zijn wel geen katten maargoed.
Toen ik nog thuis woonde kreeg 1 van mijn dwerghamsters mijt... dus ik naar dierenarts en hij kreeg druppeltje in zijn nek waarna het over ging.. kosten: 40 euro!!! (1,5 jaar geleden)
Eenmaal op mezelf in andere stad, 2 weken geleden ging ik met 2 dwerghamsters die bij elkaar in de kooi zitten naar een dierenarts hier in de buurt... 1 had mijt, maar andere kon het ook hebben dus ik denk: dat wordt zeker iets van 50 euro ofzo... maar oke, ze moeten toch geholpen worden dus maakte me er niet meer druk om. Ik kom daar, allebei druppel in de nek en ze zeiden: over een week ff trug komen om te controleren... dus ik denk bij me eigen: maak van die 50 maar 60 ofzo...
Betalen hoefde niet, deed ik volgende keer wel...
Ik week erna terug, was weg maar voor de zekerheid nog een drupje bij alle twee...
kosten: 23,50!!!
Dus het verschilt per dierenarts zoals je ziet...
Voorbeeldje, zijn wel geen katten maargoed.
Toen ik nog thuis woonde kreeg 1 van mijn dwerghamsters mijt... dus ik naar dierenarts en hij kreeg druppeltje in zijn nek waarna het over ging.. kosten: 40 euro!!! (1,5 jaar geleden)
Eenmaal op mezelf in andere stad, 2 weken geleden ging ik met 2 dwerghamsters die bij elkaar in de kooi zitten naar een dierenarts hier in de buurt... 1 had mijt, maar andere kon het ook hebben dus ik denk: dat wordt zeker iets van 50 euro ofzo... maar oke, ze moeten toch geholpen worden dus maakte me er niet meer druk om. Ik kom daar, allebei druppel in de nek en ze zeiden: over een week ff trug komen om te controleren... dus ik denk bij me eigen: maak van die 50 maar 60 ofzo...
Betalen hoefde niet, deed ik volgende keer wel...
Ik week erna terug, was weg maar voor de zekerheid nog een drupje bij alle twee...
kosten: 23,50!!!
Dus het verschilt per dierenarts zoals je ziet...
woensdag 14 maart 2012 om 14:45
Mijn katten gaan jaarlijks voor de APKK (algemene periodieke katten keuring
en dan worden ze dus helemaal gechecked. Oren, ogen, neus, mond, buik (vorige kat stierf aan darmkanker) en dan worden ze geeint en ontwormt. Dit is mijn derde dierenarts van wege verhuizingen steeds, maar elke keer kost het zo rond de honderd euro.
woensdag 14 maart 2012 om 14:52
woensdag 14 maart 2012 om 15:14