wat past er bij....

18-12-2013 13:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk is een kleur voor de muur kiezen gelukt.

Histor zandsteen.

De bank is antraciet, de salontafel en tv meubel whitewash eiken, de vloer zeer lichtgrijze plavuizen.

Nu moeten er 2 zitstoelen/ fauteuils bijkomen.

de muren zullen een soort van leemachtige warme kleur worden.

Wat past er qua kleur fauteuils goed bij??

een vloerkleed moet er ook nog komen om het zitgedeelte wat warmer en knusser te maken.

Wat voor kleur voor vloerkleed en fauteuils raden jullie aan?

Wij houden van knus, warm en landelijk.

in de keuken komt een grote houten tafel te staan, witte onderkant, houten bovenkant met bruine stoffen stoelen erbij. er tussen komt een witte boekenkast te staan.
Het wordt allemaal wel heel neutraal zo, lijkt het. Misschien voor de stoelen juist een flitsend kleurtje kiezen?
Rode stoelen!
donkerbruin of rood. Een warme kleur oranje zou ook goed kunnen staan.
Rood!
.
Cognac kleurige leren stoelen ? Ik vind de cognac kleur erg mooi en past bijna overal bij maar steekt toch mooi af !
Bordeauxrood.

edit; of blauw grijs.
Oranje/rood.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
quote:NummerZoveel schreef op 18 december 2013 @ 13:09:

Het wordt allemaal wel heel neutraal zo, lijkt het. Misschien voor de stoelen juist een flitsend kleurtje kiezen?

Inderdaad! Dat was het eerste wat in mij op kwam! Erg eentonig en grauw allemaal. Bepaald niet gedurfd.

Een beetje kleur zou het interieur goed doen. en ik denk dat alle kleuren wel kunnen, want zoals hierboven gezegd, het is erg neutraal. En daar past dus alles bij.

Kies dus gerust voor je lievelingskleur. Paars, blauw, rood, whatever.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven