wat past er bij....
woensdag 18 december 2013 om 13:07
Uiteindelijk is een kleur voor de muur kiezen gelukt.
Histor zandsteen.
De bank is antraciet, de salontafel en tv meubel whitewash eiken, de vloer zeer lichtgrijze plavuizen.
Nu moeten er 2 zitstoelen/ fauteuils bijkomen.
de muren zullen een soort van leemachtige warme kleur worden.
Wat past er qua kleur fauteuils goed bij??
een vloerkleed moet er ook nog komen om het zitgedeelte wat warmer en knusser te maken.
Wat voor kleur voor vloerkleed en fauteuils raden jullie aan?
Wij houden van knus, warm en landelijk.
in de keuken komt een grote houten tafel te staan, witte onderkant, houten bovenkant met bruine stoffen stoelen erbij. er tussen komt een witte boekenkast te staan.
Histor zandsteen.
De bank is antraciet, de salontafel en tv meubel whitewash eiken, de vloer zeer lichtgrijze plavuizen.
Nu moeten er 2 zitstoelen/ fauteuils bijkomen.
de muren zullen een soort van leemachtige warme kleur worden.
Wat past er qua kleur fauteuils goed bij??
een vloerkleed moet er ook nog komen om het zitgedeelte wat warmer en knusser te maken.
Wat voor kleur voor vloerkleed en fauteuils raden jullie aan?
Wij houden van knus, warm en landelijk.
in de keuken komt een grote houten tafel te staan, witte onderkant, houten bovenkant met bruine stoffen stoelen erbij. er tussen komt een witte boekenkast te staan.
woensdag 18 december 2013 om 18:42
quote:NummerZoveel schreef op 18 december 2013 @ 13:09:
Het wordt allemaal wel heel neutraal zo, lijkt het. Misschien voor de stoelen juist een flitsend kleurtje kiezen?
Inderdaad! Dat was het eerste wat in mij op kwam! Erg eentonig en grauw allemaal. Bepaald niet gedurfd.
Een beetje kleur zou het interieur goed doen. en ik denk dat alle kleuren wel kunnen, want zoals hierboven gezegd, het is erg neutraal. En daar past dus alles bij.
Kies dus gerust voor je lievelingskleur. Paars, blauw, rood, whatever.
Het wordt allemaal wel heel neutraal zo, lijkt het. Misschien voor de stoelen juist een flitsend kleurtje kiezen?
Inderdaad! Dat was het eerste wat in mij op kwam! Erg eentonig en grauw allemaal. Bepaald niet gedurfd.
Een beetje kleur zou het interieur goed doen. en ik denk dat alle kleuren wel kunnen, want zoals hierboven gezegd, het is erg neutraal. En daar past dus alles bij.
Kies dus gerust voor je lievelingskleur. Paars, blauw, rood, whatever.