Wat voor stift/marker op textiel/softshell?

20-11-2024 13:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor mijn kaartspelletjes liefhebbende zoon heb ik kaartspelkoffertjes aangeschaft, omdat de oorspronkelijke doosjes snel kapot gaan. Om de koffertjes makkelijk uit elkaar te houden wil ik het logo van het spellen op de koffertjes tekenen. Heeft iemand tips waarmee ik dat het beste kan doen? Ik dacht aan gewone textielstiften, maar twijfel of dat wel kan, omdat de koffertjes rood, zwart en blauw zijn. Ik dacht misschien iets van paintmarkers?
Je hebt speciale textiel stiften ;) te koop bij hobbywinkels of online. Edit daar had je het al over zag ik :P
groentuintje wijzigde dit bericht op 20-11-2024 14:50
Reden: Z
22.22% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Ken je niemand met een snijplotter?
Bestandjes van deze logo's gaan volgens mij rond op internet en dan is snijden en persen vrij eenvoudig, snel en mooi.
Bij ons zitten die spelletjes met een elastiekje samengebonden in een ziplopzakje. Gaat prima. Wel een heel andere oplossing dan jij voor ogen hebt, minder mooi. Maar misschien heb je er tijdelijk iets aan.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
moizer schreef:
20-11-2024 14:52
Ken je niemand met een snijplotter?
Bestandjes van deze logo's gaan volgens mij rond op internet en dan is snijden en persen vrij eenvoudig, snel en mooi.
Eerlijk, ik weet niet goed wat dat is en hoe het werkt. Je brengt me wel op het idee om op transferpapier te printen en het er dan op te strijken.
Acryl stiften?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Fati85 schreef:
20-11-2024 15:30
Eerlijk, ik weet niet goed wat dat is en hoe het werkt. Je brengt me wel op het idee om op transferpapier te printen en het er dan op te strijken.
Met een snijplotter snij je het logo uit een soort strijk-folie. Dat pers je dan vervolgens op de doosjes. Een beetje zoals een sticker (die kun je er ook mee snijden trouwens).
Posca stiften!
Daadkracht is mooi, even rustig ademhalen ook

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven