Wat zetten jullie op je verlanglijstje?

30-09-2019 17:27 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren Sinterklaas met cadeautjes en ik probeer vast wat inspiratie op te doen voor mijn verlanglijstje.
Wat vragen jullie voor Sinterklaas (of Kerst)?
Alle reacties Link kopieren
Een edelsteen gezichts massageroller van rozenkwarts. Die krijg ik, hihi. Had ik gevraagd. Ga ik héél blij mee zijn!
Geronimo2 schreef:
30-09-2019 19:58
We hebben het top maar ik ken zat mensen die minder mazzel hebben dus als je cadeaus "over hebt" na sinterklaas, er kunnen veel pakketten mee opgeleukt worden voor de kerst. Iedere regio heeft wel een kerstactie voor mensen die we niet moeten vergeten en die dol zijn op geurkaarsen, heerlijk geurende douchgels en andere echt leuke spulletjes.

Goed idee!!
Onze kinderen kregen vroeger van oma en opa altijd een pyjamaatje met sinterklaas ;) , daar waren zowel de kinderen als wij heel blij mee. We hadden het niet zo breed en een lekkere nieuwe pyjama was fijn.
Zelf kochten we ook wel dingen als pantoffeltjes enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik droom nog even verder met leuks:

Pia Ries leren rugtas :heart:
Bijpassende portemonnee
Ook leuk:
Set klankschalen en/of een originele, grote gong :flirting:
nag champa wierook

Als ik al mijn wensen hier neerschrijf, hoop ik dat de kerstman echt bestaat en iets langsbrengt. Sinterklaas is nep, dat weet ik. Maar ik houd hoop op die kerstman.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren zag ik bij het tuincentrum van die fijne zachte grote dekens/plaids. Die ga ik zeker vragen! We hebben nu kleine fleecedekentjes op de bank, maar deze zijn veel warmer en zachter.
Alle reacties Link kopieren
Goede ideeën en tips hier betreft cadeaus.
In onze kringen geef ik alleen geld (veel verjaardagen in december) omdat iedereen al ruim voorzien is van alles en nog wat.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Lieveheersbeesthuisje zet ik ook op mijn lijstje.
En ik wil graag een Japanse Anemoon voor in de tuin.
Ik ga een exit game van 999 vragen. Ken ze nog niet, vind het ook zonde dat je m maar een keer kan doen maar voor zoiets als sinterklaas vind ik het wel leuk
lilalinda schreef:
30-09-2019 17:28
Iets wat op kan of dood gaat. (Wijn, olijfolie, kaarsen , plant)
+ 1
Ik heb een bloedhekel aan frutsels, tot verdriet van voormalig schoonmoeder,
die het liefst huis van zoon+mij volpropte met door haar gekochte snuisterijen.

Olijfolie van Oil & Vinegar vind ik lekker,
bijvoorbeeld de extra virgin olijfolie Koroneiki.
Ze hebben een webshop, dus mijn familie kan alles online bestellen.

Verder: fietslichtjes (LED fietslampen)
Afbeelding
Deze heb ik elders dus gevonden in kleinere uitvoering als aantal. Ook zonder timer en ik zet ze zelf wel uit.

Afbeelding
Elders in een winkel gevonden en die staan nog even op het wachtlijstje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EDIT: De sterretjes zijn even de ijskast in gegaan. De pareltjes vind ik minder leuk dan verwacht. De sneeuwvlokken en gewone kleine lidchtpunten on de slinger zelfs zijn op de lijst toegevoegd, maar aantal lampjes in slinger heeft even uitstel van aansschaf. De pepernoten moeten eerst weg zijn. Wel heb ik al twee andere slingers met elk 20 lampjes in gebruik genomen... :hihi: Nou, ... ik eet geen pepernoten en ook geen marsepein en ook geen gevulde speculaas. Ja, alleen als er een klein stukje om te proeven staat. Ik heb gisteren een ontzettend grote bak havermout met warme kersen gegeten. Een ander cadeautje is véél te privé, maar bestellen lukt daar niet. Al twee keer is het laatste stuk uit voorraad.
Een slinger met 40 lampjes verbruikt meer dan een slinger met 10 lampjes. Ook 20 lampjes zijn nog het dubbele. Maar het formaat van de batterijen is geschikt voor oplaadbaar. Ik had er een stuk of 4 ongebruikte liggen. Als lekvrij zijn dan is dat een prima manier om het milieu een klein beetje te sparen. Dat op zich is óók een cadeautje voor de volgende generatie. Dat zijn de kinderen.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 30-10-2019 13:03
48.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
* Voeder eikel en iets voor er in.
* Bij tuinland een mooie stang gezien om vogelvoer enzo aan op te hangen.
* Sokken
* Douche spul
* Bloemenzaad
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Gisteren een blinde (of slechtziende) voor gelezen wat er in een chocolade met marsepein reep zat. Oooo, het ziet er zo verleidelijk uit.
Heel mooie cadeautjes gezien bij de Hema. Daar ligt zowel Sinterklaas als Kerstmis.
Krijg je echt zin in de winter.

Bloembollen liggen er nu ook. Die komen uit rond Kerst en het nieuwjaar.
Binnen kunnen ze na de feestdagen nog in een potje.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
30-10-2019 13:11
Gisteren een blinde (of slechtziende) voor gelezen wat er in een chocolade met marsepein reep zat. Oooo, het ziet er zo verleidelijk uit.
Heel mooie cadeautjes gezien bij de Hema. Daar ligt zowel Sinterklaas als Kerstmis.
Krijg je echt zin in de winter.

Bloembollen liggen er nu ook. Die komen uit rond Kerst en het nieuwjaar.
Binnen kunnen ze na de feestdagen nog in een potje.
Ja dan moet je ook zeggen wat je hebt gezien!
Zanahoria schreef:
30-10-2019 19:13
Ja dan moet je ook zeggen wat je hebt gezien!
Nee, daar even in en uit lopen. Of op de site. Die kerstlampjes komen van daar. Zie de EDIT bij de post met plaatjes.
Hangen hier aan de muur. Kostte net zoveel als een zak vol pepernoten.

Houten speelgoed. Leuk gekleurde kussenslopen. Zie de site en in de winkel.
Bij jonge mensen niet geliefd. Ze hebben bijvoorbeeld wel katoenen zakdoeken. Die gaan bij mij op het lijstje.
Bij Action hebben ze er ook, maar zijn veel dunner en minder mooie stofjes, Zeg maar gerust lelijk.
Kost bijna net zoveel als een slof wegwerp. Slof sigaretten... Kan je dat ook van papieren zakdoekjes zeggen?
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 31-10-2019 02:12
22.59% gewijzigd
foutje
Soms is het wel lastig als een winkel geen webshop heeft of een duidelijke benaming voor iets. Ik heb een leuk ding gezien bij een alternatieve winkel maar geen idee of diegene die m'n lijstje krijgt met het juiste aankomt. Ga denk ik maar vragen of die winkel aan cadeaubonnen doet.
Alle reacties Link kopieren
Er was pas een topic over een kaartspel voor 2. Iemand enig idee welk spelletje?
Go is ook een leuk spel voor twee.
Backgammon ook, maar is wat moeilijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven