Wat zetten jullie op je verlanglijstje?

30-09-2019 17:27 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren Sinterklaas met cadeautjes en ik probeer vast wat inspiratie op te doen voor mijn verlanglijstje.
Wat vragen jullie voor Sinterklaas (of Kerst)?
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
30-09-2019 18:39
Vakantie? :proud:
Dat kan ook gezond zijn voor je vaten. Vraag aan je dokter. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een nieuwe designer tas.
Alle reacties Link kopieren
Pyjama, huissokken/sloffen, mijn favoriete parfum, geurkaarsen, badolie/-schuim, een pot goede kwaliteit haarmasker, een mooi keukengereedschap, boek, wijn, likeur
Eigenlijk is het wel grappig he, dat we inspiratie nodig hebben om te weten wat we nog graag zouden willen hebben....
Hebben we het goed met z'n allen of hebben we het goed met z'n allen?
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik leggen voor elkaar het eea onder de kerstboom. Verder doe ik niet meer aan cadeautjes in december, maar ik houd voor mezelf wel een lijstje bij. Een keer in de zoveel tijd verwen ik mezelf dan of deel ik het met vriend als hij inspiratieloos is.

Boeken
Disney DVDs
Kaarsen
Wax melts + brander (oude begint lelijk te worden)
Rituals
Bordspellen
Alle reacties Link kopieren
Laatste paar jaar veel orakel en/of Tarotkaarten gevraagd maar ff een pauze mee ingelast.

Essentiële olie - Sinaasappel (is op) en Citroen

Verder... lastig. Meeste wat ik leuk vind, is online, niet van NLse winkels...
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
30-09-2019 18:58
Eigenlijk is het wel grappig he, dat we inspiratie nodig hebben om te weten wat we nog graag zouden willen hebben....
Hebben we het goed met z'n allen of hebben we het goed met z'n allen?
Nou eigenlijk wil ik een ander huis maar dat is niet te doen nu
suish schreef:
30-09-2019 19:06
Nou eigenlijk wil ik een ander huis maar dat is niet te doen nu

Beetje duur voor Sinterklaas ;)
Alle reacties Link kopieren
Het
Is
Eind
September!!!!!!!!!!

Sinterklaas is nog ruim 2 maanden weg, kerst bijna 3 maanden.

Doe
Ff
Normaal!!!!!!!!!
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
30-09-2019 19:13
Het
Is
Eind
September!!!!!!!!!!

Sinterklaas is nog ruim 2 maanden weg, kerst bijna 3 maanden.

Doe
Ff
Normaal!!!!!!!!!
Heerlijk toch, ben ook al aan het denken over zomervakantie 2020
Solomio schreef:
30-09-2019 19:13
Het
Is
Eind
September!!!!!!!!!!

Sinterklaas is nog ruim 2 maanden weg, kerst bijna 3 maanden.

Doe
Ff
Normaal!!!!!!!!!
:gift: :gift: :gift: :gift: :gift: :gift: :gift: :gift: :gift: :gift: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
De Legoset van Friends :-)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik zie dat iemand een tijdschrift vraagt, heb dat even toegevoegd aan mijn ideeën lijstje want ik vind tijdschriften wel leuk maar die koop ik nooit.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
30-09-2019 19:23
Heerlijk toch, ben ook al aan het denken over zomervakantie 2020
Ik heb een kennis die jarig is tussen Sinterklaas en kerst. Die is al bezig met haar verlanglijstje.
Dat bekijken we allemaal met een licht gevoel van mededogen: zij is niet helemaal goed in haar hoofd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
suish schreef:
30-09-2019 18:26
Bedankt voor de tip.

Om inhoudelijk te reageren, hier is mijn lijstje :

Zaadjes (voor planten)
Sierkalabassen
Bloembollen
Wol
Haaktijdschrift
Lampionplant

Maar we doen hier niet echt meer aan kerst of sinterklaas.
Die bloembollen is een top idee, ik jat hem van je.
Ik vind het altijd fijn om er op tijd mee bezig te zijn. Bij ons gaan we tot 20 euro. Als ik iets nodig heb dan wacht ik nu even met kopen. Dan heb ik nog wat om te vragen.
Duurdere wensen zijn er genoeg. Maar dit is zo'n bedrag. Dan koop je het even snel.

Ik vraag verschillende dingen van Ikea
Een snoeischaar
Tijdschrift
En altijd sokken
herfstappeltaart schreef:
30-09-2019 18:58
Eigenlijk is het wel grappig he, dat we inspiratie nodig hebben om te weten wat we nog graag zouden willen hebben....
Hebben we het goed met z'n allen of hebben we het goed met z'n allen?
We hebben het top maar ik ken zat mensen die minder mazzel hebben dus als je cadeaus "over hebt" na sinterklaas, er kunnen veel pakketten mee opgeleukt worden voor de kerst. Iedere regio heeft wel een kerstactie voor mensen die we niet moeten vergeten en die dol zijn op geurkaarsen, heerlijk geurende douchgels en andere echt leuke spulletjes.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
30-09-2019 19:49
Ik heb een kennis die jarig is tussen Sinterklaas en kerst. Die is al bezig met haar verlanglijstje.
Dat bekijken we allemaal met een licht gevoel van mededogen: zij is niet helemaal goed in haar hoofd.
Ohjee ik ben ook niet helemaal jofel dan :hyper: .
Ik ben 5 dec jarig, we vieren sinterklaas en kerst (allebei klein, maar toch). En ik wil het hele jaar door van alles hebben, maar als je het me dan vraagt weet ik niets te verzinnen.
Nu ga ik ook nog eens heel binnenkort verhuizen dus ik schrijf voor het eerst in mijn leven wat dingen op die me te binnen schieten. (Ok vorig jaar ook gedaan, maar dat lijstje ben ik kwwijtgeraakt :proud: ) Ben er niet speciaal met pen en papier voor aan tafel gaan zitten.
Is meer een verzamellijstje van betaalbare dingen die ik niet direct nodig heb, maar kunnen wachten tot december.

Staan nu op:
Een mooie glazen fles voor de sodastream.
De nieuwe gedichtenbundel van Renee Oskam :love:
Een slimme stekker (of lamp)
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Even een ordinaire tvp! Ik weet het namelijk ook nooit en ben ook nog eens in dezelfde periode jarig..
Alle reacties Link kopieren
Tvp. Ben ook in december jarig. Eigenlijk nooit behoefte aan cadeautjes, ik word er super ongemakkelijk van. Maar als het dan toch moet, dan liever iets waar ik nog wat aan heb.
Solomio schreef:
30-09-2019 19:13
Het
Is
Eind
September!!!!!!!!!!

Sinterklaas is nog ruim 2 maanden weg, kerst bijna 3 maanden.

Doe
Ff
Normaal!!!!!!!!!
Nou ja! Elke keer als me iets te binnen schiet zet ik het op mijn lijstje, omdat ik het een uru later niet meer weet. Soms zelfs al niet meer als ik mijn lijstje open :rofl:
FlowerSpirit schreef:
30-09-2019 19:00
Laatste paar jaar veel orakel en/of Tarotkaarten gevraagd maar ff een pauze mee ingelast.

Essentiële olie - Sinaasappel (is op) en Citroen

Verder... lastig. Meeste wat ik leuk vind, is online, niet van NLse winkels...
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
30-09-2019 20:04
Nou ja! Elke keer als me iets te binnen schiet zet ik het op mijn lijstje, omdat ik het een uru later niet meer weet. Soms zelfs al niet meer als ik mijn lijstje open :rofl:
Als mij iets te binnen schiet dan koop ik het.
Tenzij ik het niet koop.
Dan vergeet ik het weer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag ook vaak een boek of gedichtenbundel.

Verder vind ik een dagje/avond weg ook leuk, bijvoorbeeld uit eten of naar de bioscoop oid.

Verder een luxere shampoo van de kapper vind ik altijd heerlijk en natuurlijk de 'standaard' rituals is altijd welkom.

En nieuwe pantoffels denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hand/staafmixer, broodrooster en tosti-apparaat zijn aan vervanging toe. Dus die staan op mijn lijstje. Verder douche gel van the Body Shop, kookboek van Donna Hay, fles goede port en ik ben blij....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven