Wat zetten jullie op je verlanglijstje?

30-09-2019 17:27 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vieren Sinterklaas met cadeautjes en ik probeer vast wat inspiratie op te doen voor mijn verlanglijstje.
Wat vragen jullie voor Sinterklaas (of Kerst)?
Twee boeken, Sint snoepgoed, chocolade en thee.
Alle reacties Link kopieren
bakvorm
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
30-09-2019 17:31
Ik ben ook voorstander van dingen die op gaan.

Verder heb ik een zwak voor adventkalenders en die zijn heel geschikt voor sinterklaas. Op Etsy kun je hele leuke vinden. Ik heb voor mijn moeder er al een bestelt met wol en zelf wil ik er graag een met wax melts.
Ja, ik vind adventkalenders ook leuk. Heb voor mijn dochter al eentje besteld van Harry Potter Lego.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
30-09-2019 17:34
- Iets specifieks van Rituals, Bodyshop of Lush of een cadeaucard
- Iets specifieks van Hema of een cadeaucard
- Tijdschrift (de Linda!)
- Fles wijn
- Kaarsen
- Chocoladeletter (altijd lekker) of marsepein of zo

PS tegenwoordig kan je bij verlanglijstje.nl (en consorten) vaak ook kiezen voor "verras me". Die doe ik ook nog wel eens als ik echt niks weet.
Ja, goed idee! Tijdschrift zet ik er ook bij.
Solomio schreef:
30-09-2019 20:11
Als mij iets te binnen schiet dan koop ik het.
Tenzij ik het niet koop.
Dan vergeet ik het weer.
Dat past momenteel niet in mijn budget.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
30-09-2019 18:10
Gedurende het jaar, als ik denk 'hee wat een leuk ding, dan zet ik het in mijn agenda bij 5 december (wij doen nog sinterklaas). Tegen de tijd dat er verlanglijstjes moeten komen, kan ik dan zo dat lijstje er bij pakken
Hmm ja, ook en goed idee.
Ik heb achterin mijn agenda wel lijstjes voor de verjaardagen van de kinderen, maar niet voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
30-09-2019 18:32
Een bloeddrukmeter, stappenteller, hometrainer, boek over afvallen? ;-)
Hè nee, dat vloekt met mijn chocoladeletter.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
30-09-2019 18:58
Eigenlijk is het wel grappig he, dat we inspiratie nodig hebben om te weten wat we nog graag zouden willen hebben....
Hebben we het goed met z'n allen of hebben we het goed met z'n allen?
Je hebt gelijk hoor. Zie ook de vele topics van ouders die niet weten wat voor de kinderverjaardagen te kopen.
Als student had ik ook een heel ander lijstje, vooral nuttige dingen. Nu grijp ik de gelegenheid aan om wat verwen-dingetjes te vragen, die ik voor mezelf zelden koop.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook even nadenken over boeken...

Bedankt voor jullie inspiratie tot nu toe!
Een coffee-to-go beker, zodat ik geen wegwerpbekers hoef te nemen als ik koffie koop onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Oooh leuk topic dit altijd :)

Ik wil (nep) plantjes in mooie potjes. Daarnaast wil ik nog leuke dingen voor op aaaallleeee ladekasten die we hebben, maar ik heb geen idee wat (inspiratie is welkom)
Ik vraag niks meer, want ik krijg altijd iets anders dan op mijn lijstje staat.

Voor de gezinssinterklaasviering koop ik mijn eigen cadeaus. Dit jaar ga ik voor de heilige trits douchegel-sokken-cdmetslechtemuziek.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
30-09-2019 21:14
Ik vraag niks meer, want ik krijg altijd iets anders dan op mijn lijstje staat.
Zet er dan vooral een paar dingen op die je per se niet wilt hebben.
Of zouden ze dan ineens van hun traditie afwijken en eindelijk eens iets kopen wat wel op je lijstje staat?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
30-09-2019 21:21
Zet er dan vooral een paar dingen op die je per se niet wilt hebben.
Of zouden ze dan ineens van hun traditie afwijken en eindelijk eens iets kopen wat wel op je lijstje staat?
Ik vind het een mooi experiment. Dikke kans dat ik het dan wel krijg. Een cd van André Hazes Junior, witte chocolade met kokos, een fles Hugo en zo'n damesthriller, ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
30-09-2019 21:24
Ik vind het een mooi experiment. Dikke kans dat ik het dan wel krijg. Een cd van André Hazes Junior, witte chocolade met kokos, een fles Hugo en zo'n damesthriller, ofzo.
Ja, dan heb je echt een waardeloze Sint.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Losse thee met zo’n ouderwetse theezeef
Pantoffels
Douchegel
Leesboek
Pyjama
Strippenkaart voor zwembad / sauna / sportschool oid
wiezel schreef:
30-09-2019 20:00
Ohjee ik ben ook niet helemaal jofel dan :hyper: .
Ik ben 5 dec jarig, we vieren sinterklaas en kerst (allebei klein, maar toch). En ik wil het hele jaar door van alles hebben, maar als je het me dan vraagt weet ik niets te verzinnen.
Nu ga ik ook nog eens heel binnenkort verhuizen dus ik schrijf voor het eerst in mijn leven wat dingen op die me te binnen schieten. (Ok vorig jaar ook gedaan, maar dat lijstje ben ik kwwijtgeraakt :proud: ) Ben er niet speciaal met pen en papier voor aan tafel gaan zitten.
Is meer een verzamellijstje van betaalbare dingen die ik niet direct nodig heb, maar kunnen wachten tot december.

Staan nu op:
Een mooie glazen fles voor de sodastream.
De nieuwe gedichtenbundel van Renee Oskam :love:
Een slimme stekker (of lamp)
Ben jij tevreden over je sodastream? Ik ben aan t overwegen er 1 te kopen namelijk :-D
Solomio schreef:
30-09-2019 21:25
Ja, dan heb je echt een waardeloze Sint.
Joepie!
banaaaana schreef:
30-09-2019 17:35
Ik heb altijd een hekel aan mensen die vragen wat ik wil. Ben ook net na sinterklaas jarig, dus probeer ook echt verschillende dingen te vragen zodat ik niet alles 2x krijg. En veel mensen nemen helaas geen genoeg met een 'ik vind het leuk dat je komt, cadeau hoeft niet' antwoord.

Ik vraag dan maar vaak nuttige dingen als in (ski)sokken, dure jas (van mijn ouders bijvoorbeeld), kleding maar ook vaak bordspelletjes of een specifiek boek (zowel nuttige als gewone leesboeken)
Van mijn man vraag ik een uitje/beleving voor ons 2e.

Ik volg dus even om meer ideeën op te doen :)
Nounou zeg. Proberen ze attent te zijn, heb jij een hekel aan ze! :O
On topic: geen idee, nog niet over nagedacht. M’n moeder haalt altijd iets voor onder de boom dus ik zal eens gaan nadenken.
Een sjaal of een setje rituals vind ik altijd erg leuk. Verwennerij.
Alle reacties Link kopieren
-Badolie
-Kookboek
-Iets voor in de keuken, bv. mooie serveer/snijplank, taartplateau, ijscoupe glazen
-Sloffen met Noors patroon
-Olijfolie/azijn/kruidenmengsels van Oil&Vinegar
-Thee van Simon Levelt
-Speciale/duurdere honing, bv. van lokale imker
-Bodybutter vd Body Shop
Alle reacties Link kopieren
-Bamboe coffee-to-go beker
-Chilly bottle met leuke print
-Waterdrop waterfles met Waterdrops
-Handschoenen/sjaal
Betty_Slocombe schreef:
30-09-2019 21:14
Ik vraag niks meer, want ik krijg altijd iets anders dan op mijn lijstje staat.

Voor de gezinssinterklaasviering koop ik mijn eigen cadeaus. Dit jaar ga ik voor de heilige trits douchegel-sokken-cdmetslechtemuziek.
Deze is lekker!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Iets van Lush, ook altijd goed.

Een AED voor tijdens mijn sportlessen zal wel te duur zijn voor de gulle gevers. Damn ik heb alleen dure wensen. :shame:
Alle reacties Link kopieren
Hetismogelijk schreef:
30-09-2019 20:51
Ja, ik vind adventkalenders ook leuk. Heb voor mijn dochter al eentje besteld van Harry Potter Lego.
Ja! Die is gaaf hè!
Ik zat daar ook aan te denken voor jongste dochter en een andere HP adventkalender met goodies voor de vierde.
De jongste krijgt de klokkentoren van Lego voor haar 8e verjaardag. Ze heeft vorig jaar het kasteel gekregen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven