Wat zou JIJ doen?

10-12-2010 21:16 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds 9 jaar verhuur ik kamers aan studenten. Dit is al die jaren prima gegaan, tot vorig jaar. Toen bleek na een week dat ik een junk op kamers had, die ook nog eens heeft gestolen van me. Ik heb dus na een week de wijkagent ingeschakeld en hem uit huis gezet.

Om een lang verhaal kort te maken: Hij is opgepakt toen hij mijn gestolen digitale camera wilde verpatsen. Hij is opgepakt en veroordeeld en ik heb alle verslagen van de rechtbank gekregen, de wijkagent kwam af en toe vragen hoe het ging. Ook kreeg ik bericht dat hij moest zitten, maar dat ze bang waren dat ik mijn geld niet terug kreeg. Geld wat hij had gejat.

Nou ja, daar kon ik mee leven. Ik was al lang blij dat alles achter de rug was. Dacht ik...vandaag kreeg ik dus een mail van hem (na 1 1/2 jaar) dat hij 66 dagen gezeten had, clean was en nu bezig was met vergelding. Hij eindigde met: tot snel..

Nou ben ik niet zo snel bang, maar ik kreeg toch de kriebels van die mail. Hij doet alsof IK fout was!

Ik kan de wijkagent nu niet bereiken, maar ik zal hem maandag even bellen. Wat zou jij doen in mijn geval?

Momenteel is de kamer leeg (geen student), in januari komt er een studente van de politieacademie (veilig!), dus ik woon nu alleen...
Hoe gaat het Nammma?
Het gaat goed hier hoor. Ik heb nog niks vernomen van hem en ik slaap goed. Ik ben blij dat ik de politie heb ingelicht en verder probeer ik het los te laten. Ik laat mijn leven niet (weer) door hem vergallen...
Heb je al een deurbel die klinkt als een grote, blaffende hond?

En met zilvertape, wat elektriciteitsdraadjes en een legoblokje kun je een nep alarminstallatie op je raam plakken.

Een echte kopen mag natuurlijk ook. En een beveiligingscamera hoeft ook niet zo duur te zijn.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven