Water in de auto
zondag 1 december 2013 om 13:56
Vanmorgen merkte ik tot mijn schrik dat er in de auto, op de bestuurdersplek, water staat. Ik had al eerder eens het vermoeden dat mijn pedalen nat waren, maar nu komt er gewoon echt een plasje als je op de bekleding drukt. Het is doorweekt!
Ik heb gegoogeld en gezien dat het verschillende oorzaken kan hebben. Morgen dus maar naar de garage, maar ik baal er behoorlijk van. Hoe weten die apparaten toch dat je net je dertiende maand hebt gekregen?! Ik heb altijd dat soort grappen in mei (vakantiegeld) of november
Wat zou dit gaan kosten? Ze hebben laatst mijn radiateur vervangen, kan dit een gevolg zijn van die reparatie?
Ik heb gegoogeld en gezien dat het verschillende oorzaken kan hebben. Morgen dus maar naar de garage, maar ik baal er behoorlijk van. Hoe weten die apparaten toch dat je net je dertiende maand hebt gekregen?! Ik heb altijd dat soort grappen in mei (vakantiegeld) of november
Wat zou dit gaan kosten? Ze hebben laatst mijn radiateur vervangen, kan dit een gevolg zijn van die reparatie?
zondag 1 december 2013 om 14:08
Als je fiets buiten staat wordt ie nat van de dauw, wil niet zeggen dat het geregend heeft.
TO, als je weet waar de radiateur zit kun je de vraag beantwoorden.
Zit er ook een luchtje aan het water? Zitten er geen blaadjes in de goot bovenaan de motorkap zeg maar? Raam opgestaan? Hoe is het me de deurrubbers? Heb je airco?
TO, als je weet waar de radiateur zit kun je de vraag beantwoorden.
Zit er ook een luchtje aan het water? Zitten er geen blaadjes in de goot bovenaan de motorkap zeg maar? Raam opgestaan? Hoe is het me de deurrubbers? Heb je airco?
zondag 1 december 2013 om 14:35
Heb ik onlangs ook gehad, maar dan aan de passagierskant. De mat was echt zeiknat, ook als het niet had geregend.
Ik had al visioenen van lekkage, dure reparaties etc.
Bleek de afvoer van de airco te lekken, omdat iemand op de passagiersplek daar blijkbaar met zijn voeten tegenaan heeft gezeten en er iets verschoven is/scheef is gaan zitten waardoor de boel is gaan lekken.
Koste me slechts ¤ 40 en het is nu weer opgelost!
Ik had al visioenen van lekkage, dure reparaties etc.
Bleek de afvoer van de airco te lekken, omdat iemand op de passagiersplek daar blijkbaar met zijn voeten tegenaan heeft gezeten en er iets verschoven is/scheef is gaan zitten waardoor de boel is gaan lekken.
Koste me slechts ¤ 40 en het is nu weer opgelost!
zondag 1 december 2013 om 14:43