Waterbed blijft klotsen!

12-08-2010 12:28 16 berichten
Sinds we het bed hebben bijgevuld met conditioner,klots hij. We hebben al meerdere malen ontlucht met zo'n speciaal pompje, maar hij blijft klotsen. Ik vind dat geklots bijzonder irritant.

Iemand een tip?
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat je waterbed bleef kotsen
Op de maat mee klotussen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:elleinspe schreef op 12 augustus 2010 @ 12:29:

Ik las dat je waterbed bleef kotsen Me too!
Als je maar niet ziek bent en er in moet leggen.

Contact opnemen met de de winkel waar je hem hebt gekocht?
Conditioner? In een waterbed?

Ik heb dus geen waterbed dat snap je .... ik doe wel conditioner in mijn haar. Huidige vulling eruit en nieuw water (?) er in?
quote:nouschi schreef op 12 augustus 2010 @ 12:35:

Op de maat mee klotussen?Doen we al:D
conditioner? is dat speciaal voor je waterbed?
verkopen
Goed ontluchten.

Dus niet het pompje gebruiken.

1 iemand houd de tuit op water niveau (wel even handdoek om de opening leggen) dan gaat de ander vanuit de andere kant vanuit de hoeken rustig wrijven over het oppervlak, naar de opening toe.

(Ik vind het een beetje moeilijk om uit te leggen)

Je kan het ook nog een keer met de ontluchter proberen, maar zorg er voor dat als je de ontluchter eruit haalt je de opening naar beneden drukt en het waterniveau tot aan de rand hebt voordat je de dop erop doet.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Even voor de leken: conditioner is er voor dat je geen algen populatie kweekt.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Zo doen wij het dus ook. Alleen gaat de een op het waterbed liggen en rolt vanaf de ene hoek naar de watertuit toe en de ander houd die tuit omhoog zodat de lucht ontsnapt. Water tot de rand laten komen en dop er weer op.quote:dertigmin schreef op 12 augustus 2010 @ 12:48:

Goed ontluchten.

Dus niet het pompje gebruiken.

1 iemand houd de tuit op water niveau (wel even handdoek om de opening leggen) dan gaat de ander vanuit de andere kant vanuit de hoeken rustig wrijven over het oppervlak, naar de opening toe.

(Ik vind het een beetje moeilijk om uit te leggen)

Je kan het ook nog een keer met de ontluchter proberen, maar zorg er voor dat als je de ontluchter eruit haalt je de opening naar beneden drukt en het waterniveau tot aan de rand hebt voordat je de dop erop doet.
quote:nouschi schreef op 12 augustus 2010 @ 12:35:

Op de maat mee klotussen?you just made my day
Vanuit de vertste hoek naar het tuutje toe Rollen ,jawel ,.

Maar kijk wel uit met ritsjes of riemen etc en ook met ringen enz.

Het is vaak zo dat het idd een paar dagen nadat je conditioner toegevoegd hebt nog even moet ontluchten.

Persoonlijk vind ik zo'n ontluchtpompje echt onzin.
Ik gebruik het ontluchtingspompje wel, vind het vooral handig om de 'tuit' omhoog te houden. De kinderen vinden het heerlijk om over het bed te rollen, zodat de lucht naar de tuit gaat.

overigens heb ik in ons nieuwe waterbed (nu zo'n 4 jaar oud) nog maar 1x hoeven ontluchten. Wel moet er redelijk vaak water bij. Maar nergens zie ik water dat eruit gelekt kan zijn. Heel raar.
Later is nu
quote:dertigmin schreef op 12 augustus 2010 @ 12:49:

Even voor de leken: conditioner is er voor dat je geen algen populatie kweekt.Weer wat geleerd.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven