wc verven, maar hoe?

15-02-2009 20:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag,

wil wc oppimpen.. heb leuk groen kleurtje uitgekozen.

moet je nou alle 4 zijwanden verven of kun je bv wand waar deur in zit overslaan? of kun je ook slechts 2 wanden doen?

is een klein vierkant hokje..

tips?

en ik ben op zoek naar leuke wc-lamp (hang)... wil er alleen niet al te veel geld aan besteden maar mag wel beetje bijzonder zijn.

tips? hoor het graag!
Ik heb alleen het plafond lavendelblauw geschilderd. Andere muren zijn gebroken wit, vloer is zwart. Verder hanngt/staat er weinig.
Kijk eens bij een bouwmarkt voor een leuke lamp, of Ikea bijvoorbeeld.
Je moet niets, maar in zo'n kleine ruimte niet alle wanden schilderen kán rommelig staan. Dan zou ik eerder 1 wand schilderen. Lampen zijn superpersoonlijk, dus kijk eens op MP, ga naar de bouwmarkt en zoek iets uit of kom hier terug als je een specifieker idee hebt.
Je kunt zelf kiezen, dat is het leuke. Jouw wc!

Of je nu één, twee, drie of vier wanden wilt verven, het mag allemaal!

Hahaha, die was flauw. Sorry. Succes met verven, lijkt me onhandig in zo'n klein hokje.
Ik heb ook de wc een keer gepimpt. 1 muur heb ik een opvallende kleur gegeven (achter de wc pot)En de rest een rustige kleur.

Ik vondt het heel mooi,we zijn nu wc aan het verbouwen dus de kleuren zijn nu weg hihi.

Veel succes en veel plezier als het klaar is!
Wij hebben nog een authentieke groene wc. Ruilen?
Toen ik de topictitel las dacht ik dat je de wcpot wilde gaan verven
Verf je toch eerst 1 muur. Laat je een paar dagen zitten, bevalt het niet dan verf je de volgende muur, etc....
ok dan...volgens mij is het het allermooist om toch alle 4 muren eromheen te schilderen.. witte tegels tot helft laten we zitten en plafond is wit, laten we ook zo...
Dacht ook dat je de pot een nieuw kleurtje wilde geven

En ik denk dat 1 muur schilderen mooier is dan alle 4. Als de 3 witte muren dan te saai zijn kan je misschien hier en daar een sticker op de tegels plakken? Zag ik laatst in een restaurant en vond het echt heel mooi staan.
heb toch alle vier muren gedaan (tot de tegels halverwege) en het is super mooi geworden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven