We love ...... HEMA!

18-08-2010 09:14 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen is het weer zo ver. Ik ga naar de HEMA

Nu met een echt boodschappen lijstje omdat ik sommige dingen nodig heb.

Ik ben dol op de handoeken en make-up. Eigenlijk op de hele winkel alleen de kleding loop ik met een boog omheen.

Ook fan?

Meld je hier.

(en ja ik verveel me)
Dat van die biggen heb ik nog nooit gehoord.

Ik heb twee varkentjes en ik kan je wel zeggen dat als die gecastreerd worden dat ze dat inderdaad onverdoofd doen. Omdat de prik van de verdoving meer impact heeft op een varken als de castratie (doen ze meestal in de week na de geboorte). De castratie zelf stelt op die leeftijd niet zoveel voor.

Mijn oom heeft een schapenfarm en dat gaat daar bij de lammeren ook zo.
Oja, de Hema, heerlijke winkel.

Ik haal daar veel kinderkleding, voor verjaardagen altijd taart en o nu en dan even kijken naar de prullaria, die vind ik daar echt leuk leuk leuk!! (vooral de prijs kwaliteit verhouding)

Moet mij altijd inhouden om niet teveel mee te nemen...

Op dit moment hebben ze weer uitverkoop, dus dat je die vaas die je stiekem al heel leuk vond maar waar je nog over twijfelde toch mag kopen van jezelf! Yiehaah.

Action vind ik voor sommige prutjes ideaal, maar vooral kinderspeelgoed is enorme prut en vaak na 1 keer kapot (als het al doet wat het beloofd)

Ik vraag tegenwoordig ook aan mensen of ze geen action speelgoed mee willen nemen voor m'n kids.( aj, dat bedoel ik niet zo decadent als het klinkt..)

a) Doordat het zo goedkoop is nemen mensen heel snel wat mee, en ik zit niet te wachten op verwende nestjes.

b) Doordat het vaak al snel kapot gaat hebben ze het idee dat speelgoed een wegwerp produkt is waar je niet zuinig mee hoeft te zijn en dat wil ik ook niet meebrengen in m'n opvoeding.

Maar oke o.t de Hema vind ik super!
Ik koop er alleen witte t-hirts met v-hals voor mijn man.

Verder kom ik er zowat nooit.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 18 augustus 2010 @ 09:56:

[...]

Ja! Wat is dat toch voor gore lucht? Echt heel smerig idd.Denk dat je de zweetlucht ruikt van die kindjes, die al die producten in derdewereldlanden produceren, zodat wij ze voor een koopje kunnen krijgen.
ja heerlijk HEMA!

Ik ga straks ook nog (als het weer droog wordt buiten tenminste)

ik heb handdoeken,hoeslakens,de dekbedden (overtrekken niet,die vind ik duur en haal ik bij Ikea)

de wijn is goed,

het ondergoed vind ik leuk kopen in de opruiming:ik heb de meest vreemde srings in allerlei kleurcombinaties voor maar een euro (daar zit nu in de opruiming vaak zo'n gifgroen euro stickertje op!)

bh's ook meestal goed (altijd dezelfde maat en in de opruiming leuk voor weinig)
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 09:55:

[...]

Ik vind Xenos wel leuk, ware het niet dat kotsmisselijk word van de lucht die daar hangt. En als ik iets langer dan vijf minuten blijf hangen, migraine erbij. Jammer, want ze hebben wel leuke dingen soms.Ik vind dat het altijd zo stinkt bij de Scapino en Schoenenreus etc. De geur van goedkoop verwerkte plastic schoenen ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
De grootste fan van de Hema hier! Ik vind juist niet dat textiel er snel verwassen uitziet. Altijd ondergoed en sokken van de Hema en de babykleding vond ik altijd superleuk. Kraamcadeautjes koop ik daar nooit, omdat de meesten het te min blijken te vinden, alsof je op een koopje uit geweest bent. Maar dat is mijn idee hoor. Handdoeken, overtrekken en andere meuk altijd Hema voor mij. Heb weleens een lijst van de consumentenbond gezien, ging over make-up. Hema scoorde beter dat de dure merken. Een van de weinigen waar een bepaalde stof, weet niet meer wat precies, niet in zit.
quote:monalisalove schreef op 18 augustus 2010 @ 10:00:

[...]

Denk dat je de zweetlucht ruikt van die kindjes, die al die producten in derdewereldlanden produceren, zodat wij ze voor een koopje kunnen krijgen.Die lucht zou ik nog wel prettig vinden, dan weet ik tenminste dat er hard gewerkt is.
quote:Hasse88 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:53:

Yup, dat meen ik... . Heb een hypergevoelige huid en vaak jeuk (heeft te maken met droge huid door astma), dan is niets lekkerder dan je rug eens flink af te rossen met een harde handdoek... Aaaaaaaah.....

Hmm... Ik heb nog wel eens last van eczeem en daardoor jeuk op mijn rug. Ik gebruik daar dan meestal mijn vriend voor, die even lekker zijn nagels in mijn rug zet.

Shit zeg, moet ik straks toch mijn lekkere zachte handdoekjes hard laten worden!
quote:Xeniaaa schreef op 18 augustus 2010 @ 10:01:

De grootste fan van de Hema hier! Ik vind juist niet dat textiel er snel verwassen uitziet. Altijd ondergoed en sokken van de Hema en de babykleding vond ik altijd superleuk. Kraamcadeautjes koop ik daar nooit, omdat de meesten het te min blijken te vinden, alsof je op een koopje uit geweest bent. Maar dat is mijn idee hoor. Handdoeken, overtrekken en andere meuk altijd Hema voor mij. Heb weleens een lijst van de consumentenbond gezien, ging over make-up. Hema scoorde beter dat de dure merken. Een van de weinigen waar een bepaalde stof, weet niet meer wat precies, niet in zit.Wat suf zeg!
En wat ik ook heel fijn vind aan de Hema: als je iets koopt om kado te geven (bijvoorbeeld babykleertjes) dan kan het gewoon teruggebracht worden terwijl de kaartjes er af zijn. Zelfs in een ander filiaal en ook als het afgeprijsde kleertjes zijn. Daarom koop ik er graag een kraamkadootje voor vrienden die verder weg wonen. Ik kan het natuurlijk wel in de hippe babywinkel kopen maar als het dan niet goed is moet ik er mee terug en weer wat anders uit zoeken. Wat de hippe babywinkel zit alleen in mijn eigen woonplaats. En dan heb ik het thuis liggen. Hoe komt het dan weer bij die vrienden die ver weg wonen en wie zegt dat het dan wel past/goed is? De Hema zit overal wel dus dan kan de ontvanger zelf iets anders uitzoeken. Veel makkelijker!
Xeniaaa... als iemand het te min zou vinden, dan koop ik toch niks? Zoek het uit zeg. Ik vind de babyafdeling juist hartstikke leuk!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Die indruk van de kraamkadootjes heb ik juist niet, xenia. Ik vind juist dat ze ontzettend leuke dingen hebben.

Mocht ik ooit een kindje krijgen dan zou ik juist dingen van de hema willen hebben.

Dat naadloze ondergoed is ook echt geweldig. En laatst hadden ze van die nep-bjorn borg achtige dingen. Bevallen ook goed!

Taart haal ik nooit meer in de Hema, sinds ik de verhalen van mijn broertje heb gehoord. Die had ooit een vakantiebaantje in de bakkerij of fabriek waar ze die taarten maken. Na al zijn verhalen durf ik daar niks meer van te eten!

(Hoewel mijn broertje ook een beetje kan overdrijven, maar toch...)
quote:Xeniaaa schreef op 18 augustus 2010 @ 10:01:

De grootste fan van de Hema hier! Ik vind juist niet dat textiel er snel verwassen uitziet. Altijd ondergoed en sokken van de Hema en de babykleding vond ik altijd superleuk. Kraamcadeautjes koop ik daar nooit, omdat de meesten het te min blijken te vinden, alsof je op een koopje uit geweest bent. Maar dat is mijn idee hoor. Handdoeken, overtrekken en andere meuk altijd Hema voor mij. Heb weleens een lijst van de consumentenbond gezien, ging over make-up. Hema scoorde beter dat de dure merken. Een van de weinigen waar een bepaalde stof, weet niet meer wat precies, niet in zit.Ik koop liever bij de Hema een compleet setje (of als het opruiming is zelfs wel 3 of 4 setjes!) voor 20 euro dan 1 mexx rokje of broekje. Ik vind het leuk om een setje te geven en dan wordt het me bij de lokale babywinkel echt te duur in de meeste gevallen!
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 10:01:

[...]

Die lucht zou ik nog wel prettig vinden, dan weet ik tenminste dat er hard gewerkt is.
Vind het ook hartstikke leuk daar, helaas heb ik een paar vervelia's in de familie...
quote:Xeniaaa schreef op 18 augustus 2010 @ 10:06:

Vind het ook hartstikke leuk daar, helaas heb ik een paar vervelia's in de familie...Oh, daar zou ik heeeel naar van worden. Gewoon een mooie kaart en een bos bloemen. Echt, dat meen ik.
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 10:01:

[...]

Die lucht zou ik nog wel prettig vinden, dan weet ik tenminste dat er hard gewerkt is.
Action rules!

Je gooit je hele kar vol en bij de kassa ben je 11 euro kwijt!

vervelia´s?
quote:Hasse88 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:58:

[...]

Echt? Ik vind het altijd net de Aldi (maar dan in het hema-segment). Je zoekt je de pletter voor een beetje leuke dingen (het meeste valt al uit elkaar als je er naar kijkt) en ik vind het rommelig... Nee doe mij maar de Hema en soms de Xenos...Wij hebben een nieuwe hele grote Action en ik moet er echt niet te vaak komen, zulke leuke dingen heb ik daar al vandaan. Ik heb geen kinderen dus kinderkleding en speelgoed koop ik nooit dus daar kan ik niet over meepraten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik hou ook van de hema! vroeger woonde ik in het buitenland, toen kon ik me helemaal verheugen op de emailfolder en dan mn moeder de spulletjes laten kopen...

Nu koop ik niet meer zo vaak iets, maar ik heb dan ook alles al! Vind de jurkjes van de laatste jaren vaak erg leuk, met hippe schoenen erbij zien die er echt veel duurder uit!
Ik word er ook naar van kookwekkertje. Er zitten er een paar bij die erg op uiterlijk vertoon gericht zijn. Moet dus een merk op staan. En ik, de sukkel, houd daar rekening mee. Gelukkig is het maar aangetrouwd haha.

Maar weer ontopic: Ik hou van de Hema
Action is fijn! Ik zou daar alleen niet snel babyspeelgoed kopen. Misschien truttig, maar ik wil speelgoed met keurmerk of zoiets.
quote:Pepernoek schreef op 18 augustus 2010 @ 10:12:

vervelia´s?Zeikerd, naar persoon, verveel... vervelia's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven