We love ...... HEMA!

18-08-2010 09:14 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen is het weer zo ver. Ik ga naar de HEMA

Nu met een echt boodschappen lijstje omdat ik sommige dingen nodig heb.

Ik ben dol op de handoeken en make-up. Eigenlijk op de hele winkel alleen de kleding loop ik met een boog omheen.

Ook fan?

Meld je hier.

(en ja ik verveel me)
Action vind ik ook erg onoverzichtelijk, maar is de ideale winkel voor kleine dingen die je wel nodig hebt maar waarbij toch niemand merkt hoe duur het was, zoals servetten, schoonmaakdingen, keukenspullen, knutsels. Ook voor ´geincadeautjes´ erg leuk.
quote:Pepernoek schreef op 18 augustus 2010 @ 10:14:

Ik hou ook van de hema! vroeger woonde ik in het buitenland, toen kon ik me helemaal verheugen op de emailfolder en dan mn moeder de spulletjes laten kopen...

Heb hier een boek over emigratie liggen met als titel.... Ik mis alleen de Hema.
quote:kookwekkertje01 schreef op 18 augustus 2010 @ 10:15:

[...]

Zeikerd, naar persoon, verveel... vervelia's.Bijna net zo'n mooi woord als huilie
Ik haaaaaaat de Hema. Echt intense haat.

Gisteren moest ik alleen een schoolagenda kopen. Maar in plaats van slechts 3,95 ging ik haast 150 euro armer naar buiten.

Haat, haat, haat!

Wat wilde ik nou toch typen?
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 10:16:

[...]

Bijna net zo'n mooi woord als huilie
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
xenia, echt naar. weet zeker dat als er geen merkje op stond je vervelia´s (nieuw woord geleerd) echt niet het verschil zouden zien.

ik geef in het buitenland wel eens hemakraamcadeautjes en dat vinden ze helemaal geweldig!
Action is hier niet maar als ik in het noorden ben ga ik altijd heen.Afgelopen vrijdag weer goed gescoord.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mimsey schreef op 18 augustus 2010 @ 10:16:

Gisteren moest ik alleen een schoolagenda kopen. Maar in plaats van slechts 3,95 ging ik haast 150 euro armer naar buiten.

Haat, haat, haat!

quote:mimsey schreef op 18 augustus 2010 @ 10:16:

Haat, haat, haat!

Vertel es over die ¤146,05
quote:Pepernoek schreef op 18 augustus 2010 @ 10:17:

xenia, echt naar. weet zeker dat als er geen merkje op stond je vervelia´s (nieuw woord geleerd) echt niet het verschil zouden zien.

ik geef in het buitenland wel eens hemakraamcadeautjes en dat vinden ze helemaal geweldig!Ws net zoals dat men hier Petit Bateau cool vindt!
Ik vind dat ze er leuke spullen hebben, en een goede klantenservice.

Ik vind wel dat de laatste 2 - 3 jaar de kwaliteit van het restaurant achteruit is geholt, vroeger at ik er met plezier een broodje (bv zalm, mozerella, pesto, zongedroogde tomaatjes, rucola) maar nu is datzelfde broodje veel kleiner, en totaal uitgekleed, voor hetzelfde geld! (1 lullig plakje zalm en wat kappertjes)
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 09:55:

Ik vind Xenos wel leuk, ware het niet dat kotsmisselijk word van de lucht die daar hangt. En als ik iets langer dan vijf minuten blijf hangen, migraine erbij. Jammer, want ze hebben wel leuke dingen soms.

Ik heb in mijn studententijd (jaaaaaaren geleden dus ) een grand foulard gekocht bij de Xenos.

Maar na al die jaren, en tig keer wassen, zit dat geurtje en nog in.

Ik gebruik dat ding dus niet meer, behalve om meubels mee af te dekken tijdens het schilderen
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2010 @ 10:18:

[...]

Ws net zoals dat men hier Petit Bateau cool vindt!Heb even gebruik gemaakt van google... want, nog neuit van geheurd. Maar inderdaad, leuk!
Jaaa huilie is veel mooier dan vervelia

Zou de mnl variant vervelio zijn?
inderdaad, de hema is zo typisch nederlands, dat je die winkel echt mist. terwijl ik niet eens van de worst hou :-)

petit bateau is wel een klasse duurder, toch? maar idd hetzelfde principe
Mag ik ook de online shop van de HEMA nog even promoten?

Vaak zijn in de winkel veel dingen uitverkocht (met op stip op 1: rompertjes). Maar online gewoon nog verkrijgbaar.
quote:Xeniaaa schreef op 18 augustus 2010 @ 10:20:

Jaaa huilie is veel mooier dan vervelia

Zou de mnl variant vervelio zijn?Ik noem mijn vriend regelmatig vervelia.
quote:Xeniaaa schreef op 18 augustus 2010 @ 10:01:

Kraamcadeautjes koop ik daar nooit, omdat de meesten het te min blijken te vinden, alsof je op een koopje uit geweest bent. Maar dat is mijn idee hoor.

Dat idee heb ik ook. Mij kon je er juist geen groter plezier mee doen. Timanni is nog steeds helemaal weg van de knuffelgiraf met lange poten en de rammelring met beer, die hij heeft gekregen tijdens de kraamperiode.

Lieve vriendin die het niet zo breed heeft, kwam eens gezellig op bezoek toen Timanni net een maand of wat oud was, en zei nog net niet blozend "Ik hoop dat je dit ook leuk vindt" terwijl ze me een kadobon van een tientje van de HEMA gaf. Ik ben haar om de hals gevlogen (wat ik overigens sowieso al had gedaan, al gaf ze me een stukje kadolint) en heb haar verteld hoe ontzettend fijn ik de HEMA vind. Later haar gemaild dat ik er een erg leuk pyjamaatje en een driepak rompers van had gekocht. Helemaal top, toch?
quote:kookwekkertje01 schreef op 18 augustus 2010 @ 10:20:

[...]

Heb even gebruik gemaakt van google... want, nog neuit van geheurd. Maar inderdaad, leuk!...en erg duur, weinig rek en zó verwassen. KookwekkerT, mocht jij nog es in de familie op kraambezoek komen , doe dan gewoon lekker HEMA. Gaan we samen shoppen.
Is een superleuk cadeau Tia! En voor iemand die het niet breed heeft ook nog best gul!

Waarom lees ik elke keer ´vervellia´? Iemand die vorige week heel erg verbrand is?
quote:Tia Dalma schreef op 18 augustus 2010 @ 10:24:

[...]

...en erg duur, weinig rek en zó verwassen. KookwekkerT, mocht jij nog es in de familie op kraambezoek komen , doe dan gewoon lekker HEMA. Gaan we samen shoppen.Ja!! Deal!
quote:Miss Moneypenny schreef op 18 augustus 2010 @ 10:21:

Mag ik ook de online shop van de HEMA nog even promoten?

Vaak zijn in de winkel veel dingen uitverkocht (met op stip op 1: rompertjes). Maar online gewoon nog verkrijgbaar.Aan de andere kant vind ik wel dat de leuke bedrukte rompers (die duurdere) vaak niet zichtbaar zijn in de webshop terwijl er in de winkels wel een hele collectie ligt. Ik moet (o zo vervelend ) dus wel altijd even live ergens een HEMA binnenstappen om te kijken welke rompers er in die specifieke winkel liggen.
Ja de HEMA is geweldig. Ik koop er ook veel.

Het inpakpapier is er geweldig! Leuke designs vooral voor kinderen.

Verder vind ik het speelgoed er van goede kwaliteit en ook nog heel pedagogisch verantwoord. Leuke kinder wetenschapssetjes en knutseldingen enzo.
1 badpakje voor Mopsey

2 jurkjes voor Mopsey

2 vestjes voor Mopsey

1 rokje voor Mopsey

3 truitjes voor Mopsey

2 leggings voor Mopsey

2 setjes ondergoed (1 keer Mopsey, 1 keer Mimsey)

1 Tshirt voor Brananas

1 verkeersvlaggetje

2 stickerboekjes (voor Mopsey en vriendinnetje die ik toch bezig moest houden terwijl ik aan het shoppen was)

Ooooh, en een schoolagenda.

Had ik trouwens al gezegd dat Mopsey's kledingkast al overvol is?

Hema? Ik haat het!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
ik roep altijd dat ik niet in een plaats wil wonen waar geen Hema is.....

Alle basic dingen hier in huis komen bij de Hema vandaan!

ondergoed

shirtjes (voor mij)

rokjes, jurkjes

witte shirts (onder overhemd) voor man

sokken

maillots, panty's

driekwart v/d garderobe van dochter ( en ja, de stretchrompers zijn zó fijn!)

beddengoed

handdoeken

oogmake-up reinigingsolie

taarten

etc. etc.

Dus nog een grote fan vd Hema hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven