We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
om 23 uur een extra nieuwsuitzending op rtl 4
quote:delphicat schreef op 16 maart 2010 @ 22:52:

Komt er echt niet nog eentje, Tosh? Heus niet omdat ik op vijf gegokt heb Morgenochtend liggen er 6 bij de moeder .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lokee, heel veel wel, dit soort nieuws overschaduwt echt al het andere. Om 23 uur is er een extra nieuwsuitzending op rtl. Wat afgrijselijk voor de ouders en verdere familie,
quote:mylenevalerie schreef op 16 maart 2010 @ 22:54:

[...]

Morgenochtend liggen er 6 bij de moeder .

Er staat mij bij dat ik op 4 kleintjes had ingezet, waarvan 2 rooie

En dan schiet mij meteen een misschien heel stomme vraag te binnen: wat gebeurt er eigenlijk met oude topics? En dat kan ik natuurlijk zelf opzoeken onder het kopje FAQ maar met zoveel ervaren forummers om me heen moet het antwoord hier toch te krijgen zijn
quote:Talkinghead schreef op 16 maart 2010 @ 22:57:

[...]

Er staat mij bij dat ik op 4 kleintjes had ingezet, waarvan 2 rooie

Ja ja..... Bewijzen wil ik zien, keiharde bewijzen!

Je kunt wel zo veel zeggen, praathoofd
Oude topics staan onderin de lijst van een pijler, met een slotje ervoor.

Maar misschien kan Ratteke een linkje naar het vorige topic maken in de OP?
Etosha, gefeliciteerd en sterkte nog voor jou en Coco. Ik hoop dat jullie nog wat kunnen slapen vannacht.

Hug!
Bah bah bah bah....wat een narigheid allemaal met Milly......
Voor mij is het ook wolletjestijd geworden. Dames...slaap lekker.

Tosh, succes en héél veel plezier met je kleintjes...!

Liefs!

Pfff, heftig hoor, het nieuws over Millie. Arm meiske, arme ouders... En dan te bedenken dat dus 2 huizen verderop zo'n freak woont die je kind dit aandoet!! Iemand die je misschien wel elke dag gedag hebt gezegd, ik kan er niet bij... Brrrr
Ik ben mijn eigen bananenschil
oh, twee rooie! Had ik ook graag in huis genomen hoor, maar er zijn vast genoeg gegadigden!

Gefeliciteerd moedertje Coco
Etosh, denk je dat de bevalling nu voorbij is?? (alhoewel, niet te hard roepen, het gebeurt wel vaker dus dat er een hele tijd later ineens nog 1 (of 2) uitfloepen )

Hoest met Mamapoes? Moe maar voldaan?? En hoe voel jij je na deze enerverende avond??

Oh ja, dit is natuurlijk wel op z'n plek:

Delphi: Goed gegokt?

*vergrootglas is ook handig om eigen berichten terug te vinden*
quote:Talkinghead schreef op 16 maart 2010 @ 22:56:

Lokee, heel veel wel, dit soort nieuws overschaduwt echt al het andere. Om 23 uur is er een extra nieuwsuitzending op rtl. Wat afgrijselijk voor de ouders en verdere familie,

Ik heb inmiddels het extra journaal gezien en tot mijn post van zo'n half uur geleden had ik echt geen idee. ( door gebrek aan tv en internet dus) Wat vreselijk dit...zelfs een politieman dus kennelijk...

Toch ben ik ook heel blij om te horen van de kittens van Coco.

Is vier de eindstand?

Verder wil ik ook graag een kaarsje branden voor de schoonvader van Eleonora, maar op welke pijler vind ik dat topic?

voor iedereen die het kan gebruiken!
Kaarsje branden
Lokee, op overig, topic heet Kaarsje branden voor..... , ik ben de TO dus je kan ook op mijn loepje kijken.
Mittens, slaap lekker!

Ik ga ook voor 5 hoor, Delphi, daar had ik ook op ingezet. Maar kleur enzo weet ik niet meer zo goed. Volgens mij had ik het wat vaag gehouden (zonder geslacht), om meer kans te maken

Ik zag gisteren trouwens geen vol topic met slotje onderaan de pijler-lijst. Een linkje zou inderdaad handig zijn! Je kunt het wel terugvinden door naar je eigen oude berichten te kijken (via Mijn Viva of je vergrootglaasje).

Etosh, meid, heb je dan niet de nageltjes gelakt?? Er was toch ooit een link naar een site met alle (werkelijk álle, ook die je niet wilt weten) tips voor een poezenbevalling? Het is een beetje klok zonder klepel hoor, maar volgens mij stond er iets in over nageltjes lakken om de kleintjes uit elkaar te kunnen houden.
En Bieb, veel sterkte morgen enzo!

Nog even updeetje van mijn kant: ik ben gestopt met de Dipiperon, ik heb 2 x de dosis iets verhoogd en slaap er niks sneller door. Integendeel, ik kreeg er een versnelde hartslag van (staat ook bij de bijwerkingen) en dat helpt niet bepaald om te gaan slapen. Ook voelde ik me er overdag nog voddiger van dan normaal dus kappen met die hap. Ik heb nog geen contact opgenomen met de slaappoli (2 x pw hebben ze tel. spreekuur), ben er even helemaal klaar mee. Volgende week ofzo maar weer, eerst donderdag weer naar Lelystad en het WIA-monster een plekje gaan geven enzo.
quote:delphicat schreef op 16 maart 2010 @ 23:00:

Oude topics staan onderin de lijst van een pijler, met een slotje ervoor.

Maar misschien kan Ratteke een linkje naar het vorige topic maken in de OP?Ja goed idee, hadden we ook bij het vorig deel.
Ik heb al 100 postings terug gescrolled maar zie niets van Bieb.

Bieb toch maar heel veel succes morgen .

Olijf, dat is balen, en wat nu verder?
MV en TH thanks, er brandt een virtueel kaarsje.
quote:Olijfje_ schreef op 16 maart 2010 @ 23:15:

En Bieb, veel sterkte morgen enzo!

Nog even updeetje van mijn kant: ik ben gestopt met de Dipiperon, ik heb 2 x de dosis iets verhoogd en slaap er niks sneller door. Integendeel, ik kreeg er een versnelde hartslag van (staat ook bij de bijwerkingen) en dat helpt niet bepaald om te gaan slapen. Ook voelde ik me er overdag nog voddiger van dan normaal dus kappen met die hap. Ik heb nog geen contact opgenomen met de slaappoli (2 x pw hebben ze tel. spreekuur), ben er even helemaal klaar mee. Volgende week ofzo maar weer, eerst donderdag weer naar Lelystad en het WIA-monster een plekje gaan geven enzo.Olijf, ik las al even snel dat je in een dip zat en dacht aan de WIA maar lees dat die Dipiperon ook bepaald niet doet wat je hoopte. Shit meis, hartkloppingen als bijwerking, dat wil je zeker niet. Sterkte!
quote:mylenevalerie schreef op 16 maart 2010 @ 23:19:

Ik heb al 100 postings terug gescrolled maar zie niets van Bieb.

Bieb toch maar heel veel succes morgen .

Olijf, dat is balen, en wat nu verder?Het is even goed zoeken
talkinghead wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:32
Reden: Niet iedereen hoeft het zo makkelijk terug te vinden
% gewijzigd
Tja, MV en TH...ik heb even geen idee hoe het nu verder moet. Ik ben het ook eigenlijk zo zat om daar over na te denken. Heb er allemaal even geen zin meer in. Komt wel weer maar nu zeg ik even 'bil' (en de rest).
Olijfje, ik wilde eerder al vragen waar je dip vandaan kwam. Maar toen kwam er weer allemaal ander nieuws tussendoor.

Wat balen van die dipiperon. Dat schiet echt niet op, als je helemaal hyper gaat zitten zijn van een hoge hartslag.

Lang leve de Baileys dan maar? Voor nu?

Het enige voordeel (ik probeer altijd om ergens nog een positieve kant van te zien) is dat je toch al niet zat te wachten om afhankelijk te worden van zo´n middel, en dat zal nu dan dus niet gebeuren. Maar dan zou het wel érg fijn zijn als je wel iets kunt vinden dat je zal helpen.

Hè meis, wat een gedoe. Kruip lekker tegen je post-it helft aan.

Ik hoop op een beetje een goede nacht voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven