We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Etosh en Coco, geweldig gedaan!!

En wat een droppies! Volgens mij heb ik nog nooit zulke spiksplinternieuwe poesjes gezien.

Kun je wel slapen nu? Ik vermoed eigenlijk dat je, ook zonder dat plas-verhaal, toch wel een paar keer gaat kijken. Althans, dat zou ik zomaar kunnen doen. Denk je dat er nog meer in zit? Volgens mij heeft ze nog wel wat tepels over!

* ziet voor zich hoe een hele berg tetteraars met een gelukzalige glimlach in hun bed terecht komen straks.... *

* en hoopt tegelijkertijd dat dit babygeluk ook een beetje warmte geeft aan de tetteraars die het nu moeilijk hebben *

Slaap lekker allemaal!!
* weg *
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 00:47
Reden: niet kwoooten, Splinter! Zeker niet jezelf...
% gewijzigd
Joepie Etosha is poezenoma! Tijd voor een aangepaste traktatie:

MET

Wat een schatjes, ben er helemaal weg van....
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ach Leo, wat een vreselijk nieuws over jullie Veltmuis.

Ik zit er echt even om te slikken, 6 maand nog maar.

Wat nu, hoe nu hier mee om te gaan? Het klinkt zo "leeg" maar ik hoop dat jullie nog heel veel met elkaar kunnen doorbrengen en dat het lijden ver weg blijft. Ik lees wat ik schrijf en ik voel mij gewoon inadequaat, 't zijn maar 6 maanden maar ik hoop gewoon zo dat die 6 maanden "gevuld" zullen zijn met goeds en moois en liefs. Is We's vader in het Verzet geweest? Veel hebben we te danken aan de mensen die toen zo'n 60 jaar geleden hun leven hebben gewaagd. Zulke moedige mensen, toen en nu moet hij dan weer strijden voor zijn leven.

Lieve Leo, je klinkt zo dapper en sterk. Ik zal zo even een kaarsje voor hem branden en natuurlijk voor jullie allemaal heel veel sterkte.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Olijf, bah joh wat rot dat het maar niet wil lukken om jou beter te laten voelen. Ik hoop zo dat er gauw een oplossing komt. Slapen is zo'n basic onderdeel van het leven en als dit dan een probleem wordt dan wordt het leven wel een heel stuk complexer. Zonder genoeg slaap krijg je natuurlijk niet genoeg energie en energie heb je nodig om te lachen, te eten, te knuffelen voor alles. En als dat potje energie niet meer wordt aangevuld dan lijdt alles erdoor. Dat lijkt mij zo moeilijk voor jou, kom je veel onbegrip tegen? Voor veel mensen is slapen zo gewoon dat ze niet begrijpen hoe het je leven beinvloedt wanneer je niet genoeg slaap krijgt.

In ieder geval voor jou ook een dikke
Good Morning Every One!

Jullie liggen allemaal op 1 oor maar ik ben net wakker.

Ik heb even heel snel de pagina's doorgelezen, heb niet zoveel rust om mij heen, kids en man komen allemaal net thuis van werk als ik wakker wordt. Morgen ga ik even verder lezen en reageren.

Ik heb genoten van jullie life verslaggeving van de geboorte van Etosha's kleinpoezen. Moest nog lachen om het meepuffen, toen ik mijn zwangerschapsgym had (laaang geleden) leerden wij puffen op "altijd is Kortjakje ziek".

Allemaal lieve groetjes,

Anneke
Haha, anneke! Ik heb precies hetzelfde tegen Coco gezegd vanavond! Puffen meid, en toen heb ik mee gedaan met Kortjakje. En ik ben zelf nog nooit zwanger geweest.

(ik ben nog net wakker, ga zo slingerend van vermoeidheid mijn bed in volgens mij!)
Hey oma, van harte gefeliciteerd met die prachtige mama en kleintjes !

Ik zag dat ik al weer zooooveeeel heb gemist, ik ga ook maar even niet proberen dat allemaal bij te lezen..

Wel wil ik jullie, lieve lieve meiden, bedanken voor jullie knuffels en woordjes van troost..het is fijn dat ik mijn gevoel mag delen.

Lieve Lé, heel veel sterkte de komende tijd, ik weet hoe dit voelt..
meelezer breekt even in...

Sterkte en veel liefs voor iedereen die dat nodig heeft hier! Er worden hier zulke mooie, ontroerende, en lieve gevoelens gedeeld, prachtig om te lezen!

Etosha, van harte met de kleintjes! Wat super dat je er de hele tijd bij geweest bent en nog verslag hebt gedaan ook, wat een poepies!!!!! (en nog steeds 4, niks meer erbij gekomen vannacht?)

Groetjes van Sunny
Ik kan geen Flickr-foto's zien..... Moet ik tot vanavond wachten boehoe

He Sunny, hoe is het met jouw poes afgelopen? Nog een andere dierendokter gevonden die niet je kat een week wil houden?
Ratteke sorry!

Het is bij vier gebleven! Mama had net enorme honger, dus ik heb haar maar wat extra's gegeven. Kindjes zien er allemaal goed uit warm en volle buikjes. Ik hou ze goed in de gaten. Nu ga ik nog even een tukje doen. Ik heb echt maar van 3 tot 8 geslapen en alleen maar over kittens gedroomd...
Hoi Etosha!

Ik heb vannacht ook van kittens gedroomd, zoals vermoedelijk veel forummers. Hartelijk gefeliciteerd met je vier pluizenbolletjes en ook de hartelijke felicitaties aan moederpoes. Geniet ervan, ze zijn zó groot!
Hoi meiden,

Snel nog even lezen of er dierennieuws is en zie nog net dat de (vier, :p) kittens het goed doen . En dat er nog wat lieve berichten "uit den vreemde" zijn bijgekomen.

Nu nog even duimen voor Beer en Leo, onze kaarsjes branden door voor jou en je familie. En voor de familie en vrienden van Millie.

Tot later meiden!

Goeiemorgen,

Even de dag beginnen met beschuit met een muisje; voor de moederpoes;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 17 maart 2010 @ 08:34:

Goeiemorgen,

Even de dag beginnen met beschuit met een muisje; voor de moederpoes;

[afbeelding] hahaha die is leuk! Zal ze vast weten te waarderen na zo'n inspanning.
Oh ja, ik heb de link van het vorige topic in de openigspost gezet.

Ik kan hier ook geen flickr zien...had me er zo op verheugd...nou ja..vanavond dan maar kijken!!
Wat een leuk beschuitje MV Daar is poes vast blij mee.

Ik ben vannacht toch net wat meer bezig geweest met het gevonden meisje dan met net geboren poesjes :(

Maar ik ben heel benieuwd naar echte alle foto's Etosha

dus spammen maar er moeten er veeeeeel meer bij
Goedemorgen!

Lekker ontbijtje, Mylene!

Ben benieuwd wie er allemaal over katten heeft gedroomd inderdaad. Ik wel!

Etosh, ik ga nog steeds voor 5 hoor!

Misschien tegen beter weten in, maar ik hou me vast aan wat Poez (of Mylene?) zei, dat er best nog eentje 12 uur later kan komen.

Maar tot die tijd: geniet van je poezels en verwen Coco maar goed! En slaap lekker....

Ik ben weg, tot (veel) later!
goedemorgen

ow wat een ontzettend lieve kittens en wat spannend die live bevalling (ik was helaas werken)

een knuffel voor iedereen die het nodig heeft

mijn hoofd zit vol omdat ik vrijdag de definitieve uitslag van een aantal onderzoeken krijg, er is naar alle waarschijnlijkheid niets aan de hand maar toch maak ik me wel druk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen allemaal. En een speciale goedemorgen voor de Coco-mini's, want het is hun eerste

Its, ik weet niet precies wat voor onderzoeken je hebt laten doen, maar het is heel natuurlijk dat je je daar zorgen over maakt. Tetter die er maar uit hier. En ik duim met je mee dat er niks aan de hand is.

Hoe is het met Ottelientje , de kleine dappere caaf vandaag?
Goedemorgen,

Etosh, wat een mooie kleintjes heeft ze. Wel blijven spammen he, we willen alle ontwikkelingen meemaken.......

*nu weer werken, stikdruk hier, en zit heel de dag alleen op kantoor*
Liefste Toos, gefeliciteerd met de kleinkatteren, vier stuks, wat een weelde.

Nog geen jaar geleden had ik er hier vijf in het nest, ik was zo gelukkig, mén, fantastisch.......

Geniet er lekker van, van je nest.
Meissies, ik wil jullie bedanken voor al jullie geweldige, lieve, fijne, mooie, warme, ontroerende, mooie boodschappen aan Opa Veldmuis. Wé was ontroerd, hij heeft ze allemaal gelezen en vanavond gaat hij ze aan zijn vader laten zien. Ook namens Wé dus heel erg hartelijk bedankt.

Hoe het met mij is was de vraag.

Nou, met mij is het *vrouwelijk geslachtsdeel*, meer kan ik er niet van maken.

Met Fien is het redelijk, die is afwisselend gewoon gezellig Fien en dan is ze ineens weer heel bang dat opa ineens dood zal gaan, stiekem, zonder dat hij op haar verjaardag is geweest (12 april) bijvoorbeeld. Ze belt haar opa een keer per dag.

Mijn helderziende buurvrouw, die de vorige keer zo Lotje 'zag' op de plek waar ze ook daadwerkelijk zat en wat voor mij, als ongelovige Thomas maar lastig te aanvaarden was, had nu minder goed nieuws. Zij zegt dat Beer dood is.

Omdat ik dingen als geloof alleen gebruik op het moment dat het mij uitkomt (haha!) heb ik besloten haar ditmaal niet te geloven. Tegen beter weten in misschien maar ik kán het gewoon niet.

Ik heb briefjes gemaakt die ik huis aan huis in de brievenbussen ga doen, met de vraag of mensen in hun schuur, loods of garage willen kijken. Wie weet zit mijn jongen daar wel, Lotje zat ook in een loods tenslotte en ook als hij dood is wil ik het graag weten.

Dan heb ik in ieder geval álles gedaan wat in mijn macht is om mijn kleinzoonkater terug te krijgen.

Lieve Lé, echt ik ga hopen dat Beer terug komt en dat je lieve buuf het 1 x fout heeft. Ziet ze Beer ergens liggen? Heeft ze nog aanwijzingen waar je evt. nog kan zoeken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven