We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik viste net ook de papieren voor de WIA-aanvraag uit de bus. Heb het maar gelijk ingevuld en verstuurd, kan gewoon digitaal met digi-d enzo, handig. Dus zucht, de eerste stap is gezet.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olief bromt: de balkondeur staat toch open
quote:Olijfje_ schreef op 24 maart 2010 @ 15:24:

Olief bromt: de balkondeur staat toch open Hahahaha ja nee dat geldt niet
Olijf even een voor die eerste stap. En ik vind het zo leuk hoe jij altijd Olief schrijft, dat klinkt een stuk romantischer dan meneer Praathoofd . Op wie ik nu in een warme auto zit te wachten bij de fysio voor de deur. Morgen mag ik weer heen voor mijn nek :-D
Ja, Olief klinkt leuk hè? Het floepte ooit zomaar uit mijn toetsenbord en ik dacht: die houden we er in!

Bleeeh, wachten in een warme auto. Kan je niet beter buiten de auto gaan staan? (is maar een ideetje hoor ). Alvast veel succes bij fysio morgen (zal wel pijnlijk zijn).

En dank voor de knuffel, altijd lekkerrrrr!

Zo, hier zijn de boodschappen gedaan (ik vond het gewoon een beetje drukkend aanvoelen buiten), ik heb gestofzuigd, was zit in de machine en afwas is gedaan (met dank aan Toos Wasdoos). Nu ff lekker relaxen!!

Oh, en Ratteke, Olief vindt wel degelijk dat een open balkondeur geldt Mánnen...
quote:Olijfje_ schreef op 24 maart 2010 @ 16:41:

Ja, Olief klinkt leuk hè? Het floepte ooit zomaar uit mijn toetsenbord en ik dacht: die houden we er in!

Bleeeh, wachten in een warme auto. Kan je niet beter buiten de auto gaan staan? (is maar een ideetje hoor ). Alvast veel succes bij fysio morgen (zal wel pijnlijk zijn).

En dank voor de knuffel, altijd lekkerrrrr!

Zo, hier zijn de boodschappen gedaan (ik vond het gewoon een beetje drukkend aanvoelen buiten), ik heb gestofzuigd, was zit in de machine en afwas is gedaan (met dank aan Toos Wasdoos). Nu ff lekker relaxen!!

Oh, en Ratteke, Olief vindt wel degelijk dat een open balkondeur geldt Mánnen...

Goed dat je er over begint. De mijne moet al een uur of 2 uit de wasmachine en hup de droger in. My god. Hopelijk is het niet gaan stinken door het lange wachten..

*rent naar boven*
Poelepoelepoelepoes!
zo ik was weer eens werken voor de afleiding

Het is heerlijk buiten, hier staat de hor in de deur.

Olief, klinkt heel lief en lijkt wat op itsman mijn a-romantische prins

Wachten is nooit leuk Talking head, een nieuwe fiets echter wel Loki
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
meiden!

Wat een heerlijk weer!!

Ik was lekker om 15.00 uur vrij en heb paps uit het verpleeghuis getrokken om een ijsje te halen.

Was ff fijn.

Knap gelijk weer op als de zon schijnt

Ik ga straks verder reageren...poezen vallen me bijna aan.

Zooo vreselijk honger hebben ze,echt je zou denken dat ze een week niets gehad hebben.

Over vriend zal ik wel even een stukje uitleg op de hyves zetten,voelt niet lekker om dat hier neer te plempen.

Leo,jij kan toch niet zonder je liefjes wegdoen maakt je vast niet rustiger...maar dat zeiden er al meer.

Kattenren heb ik ooit gehad (door ex zelf gemaakt) en kan best low budget én leuk!!

Zal es even foto's daarvan zoeken.
Hey Biebelie, je klinkt inderdaad een heel stuk zonniger . En fijn even met vader op stap geweest, lief!

Ik hoefde overigens niet zo erg lang te wachten, net genoeg om hier even bij te lezen en een berichtje te plaatsen. Vervolgens door om wat dingetjes te kopen, waaronder een ritselende tunnel voor de 4-voeters. Ik vrees echter Biebse taferelen om ze aan het verstand te peuteren wat de bedoeling is...Forest ging er steeds bovenop zitten .

Net even een beetje slaap ingehaald (vannacht zomaar slecht geslapen) en nu wacht ik op de ping van oven want dan zijn de frietjes klaar (+ venkelsalade met sinasappel) en een lekker glas rosé erbij omdat het lente is vandaag
Ik wil even een groepshug geven.

Ik voel me zo gelukkig nu ik even geen pijn heb. Ik heb vandaag even een paar keer moeten bellen om het voor elkaar te krijgen dat ik bij die neuroloog vervanger van gister mag blijven. Ja mag opzich niet, maar uitgelegd dat neuroloog 1 het niet wist en mijn dossier had gesloten. Dus het is mij gelukt.

Verder iets wat ik eind van de week vertel, heb iets leuks waar ik mee bezig ben wat ik laatst al zei maar nog even niet kan zeggen wat het is. Maar het lukt allemaal precies hoe ik wil dus het lijkt wel of ik zo loop.

Vandaag mijn hug naar jullie, ik heb vandaag zoveel positieve energie dat ik graag wil delen met jullie.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh fijn Bieb dat het gelukt is om wat met je vader te doen. Dat wilde je al. Mooi moment. Hoop dat het verder prive ook met je gaat, zal zo even naar hyves gaan om je verhaal te lezen .
Huh, foto lukt niet, nog een keer.

Laatste poging;

quote:Talkinghead schreef op 24 maart 2010 @ 19:42:

Ik vrees echter Biebse taferelen om ze aan het verstand te peuteren wat de bedoeling is...Forest ging er steeds bovenop zitten

Volgens mij was Splinter degene die al likkend aan de waterfontein haar kat liet zien hoe het moest hoor

Bij mij is er tenminste één die het snapt...hoop dat de rest van Bibi de kunst gaat afkijken.

Ik gooi er ook even een groepshug in.

Vind jullie allemaal lieve schatten !

Mylene ben heel blij voor je! ik hoop dat het vanaf nu alleen nog maar beter wordt.

En Olijf ik vind je een bikkel dat je gelijk hebt afgewerkt met je Aanvraagformulier!

Ratteke fijn dat je even lekker de tijd kunt nemen.

En dan als je vrijdag die paar uur niet gaat....op tijd aan de bel trekken als het niet goed voelt hé!

Anneke wat een achterlijk gedoe met die arts

Poez wat fijn dat logeerpoes zo goed gaat bij jou.

Blijft ze nu of is het de bedoeling dat je als tussenstation dient?

Verder ging het nog over teken

Bah vieze beesten.

Maar ik heb me er over heen gezet en trek ze er al draaiend met de hand uit...werkt voor mij het best en het snelst.

(als je maar draait)

Daarna met heel veel zeep handen wassen :puke:

Maarre ze zitten ook veel in conferen dusss..

MissLoki gaaf klinkt je fiets!

Bij de Hema zelf samengesteld soms?
Oh en nog een paar foto's

Monster bij zn drinkfontein zuipend uit een bloempot

Forummende Isa

klemvast in de stoel

Haha, die foto's Biebele! vooral die laatste
Stressed is just desserts spelled backwards
die bloempotten ja, daar waren onze katten thuis ook dol op

Hier drinken ze uit het bakje, nadat ze het door de kamer hebben heen gezwierd
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 20:05:

[...]

Volgens mij was Splinter degene die al likkend aan de waterfontein haar kat liet zien hoe het moest hoor

Bij mij is er tenminste één die het snapt...hoop dat de rest van Bibi de kunst gaat afkijken.

Oeps...

Hier zit het intellect ook bij de enige dame in het kattengezelschap: madam liep net parmantig door de tunnel naar de andere kant. Forest steekt zo af en toe zijn kop erin, althans als ik er een propje papier in gooi.

Leuke foto's!
Mylene, het is je meer dan van harte gegund! Heerlijk om zoveel positieve energie te voelen en het groephug plaatje is natuurlijk helemaal super . Zo dadelijk willen we hier echt allemaal een leuk rood kitten uit het nest van Etosha
Hahahahaha Bieb...die laatste foto!! Ik schiet echt in de slappe lach ervan!

Misschien moet ik hier toch ook maar eens aan de drinkfontien...Guus en Bram willen nu steeds boven in de badkamer uit de kraan drinken. Helaas ook 's nachts en ze mieuwen (miauwen kunnen ze namelijk niet) net zo lang tot ik wakker word...
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 20:05:

[...]

Ik dacht nog: IK zeg mooi niks!

Thanx Bieb.
Ja en ik mij hier voor maffe fontein likkerT neergezet laten worden sekers..

hahahaha, nu zie ik het dus weer zo voor me

Sorry splinter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven