Wel blij met mooi weer

26-07-2013 23:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even tegengas voor alle poepoe wat is het heet topics.

Ja idd als ik werk kan ik alles uitwringen, ja na een fietstocht ook, ja 's nachts drijf ik ook mijn bed uit.

Maar net heerlijk met mijn vriend uit eten geweest op een terrasje. De afgelopen dagen zalig uren in een badje in de tuin gelegen, naar het strand geweest. Heerlijk met het avondeten het vlees op de BBQ klaargemaakt en met een roseetje erbij lekker buiten opgegeten. Als je naar buiten gaat geen jassen e.d. Aan trekken.

Ondanks hoge beschermingsfactor lekker bruin geworden, waardoor alle kleding me een stuk beter staat. Op het strand allerlei mensen gezien die nog een minder figuur hebben dan ik waardoor mijn zelfvertrouwen omhoog is gegaan ( gewoon bewust niet naar de strakke dames kijken )

Heerlijk
Hier ook een lage bloeddruk.

Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Ben ook diabeet type 1, mss ook een reden om het koud te hebben.

Ik heb het trouwens nooit als erg ervaren om het koud te hebben, wel merk ik uiteraard dat ik met warme temperaturen beter uit de voeten kan.

Grappig dat mensen kou anders ervaren, ik vind onder de 10 Gr. Echt koud.

Afgelopen winters vond ik dus Siberisch koud, maar sneeuw vind ik wel erg leuk, en heb 2 honden die ondanks de kou toch willen wandelen, dan heb ik het wel koud maar toch ervaar ik het niet als een straf. Ik ben het gewend. Ik kan zeuren, maar daar verander ik de temperatuur toch niet mee, dus aanvaar het gewoon.

Mijn dochter heeft het ook altijd koud, dus is vast erfelijk ;D
Mijn moeder heeft t altijd het hele jaar door warm, echt niet te geloven haha!! In de winter met volop sneeuw loopt zij binnen in een tshirtje korte mouwen en blote voeten, en dan zit ik met een longsleeve, dik vest, dikke sokken en pantoffels die vd verwarming komen, en t liefste nog even met een sjaal om mn nek, dichtbij de verwarming! Ik ben ook een enorme koukleum, vin t verschrikkelijk! Zeker als er in de winter een venijnige wind staat, die dwars door je kleding heen gaat, tot op mn botten ben ik dan bevroren!! Ik kan er ook echt niet tegen, als ik fiets, dan die wind op mn oren, dan verga ik vd pijn, trekt door naar mn hoofd, krijg ik enorme hoofdpijn, en zodra ik dan binnen kom in n warme ruimte, dan doet t zon zeer overal! Ik ga dit jar ook echt investeren in een hele goede winterjas!

In de winter ga ik ook met dikke pyama naar bed, en mn ochtendjas aan, en dan onder een heeeel dik donzen dekbed, om eerst op te warmen en dan kleed ik me uit...Man daarentegen is net een kachel altijd, die kijkt me aan alsof ik gek ben, en ligt te puffen naast me in bed!

Zo zie je maar weer hoe verschillend je (lichaam) kan zijn, zou ook echt wel veel beter tegen de kou willen kunnen, vind t erg vervelend zelf!
quote:momodoe schreef op 29 juli 2013 @ 17:46:

Hier ook een lage bloeddruk.

Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Ben ook diabeet type 1, mss ook een reden om het koud te hebben.

Ik heb het trouwens nooit als erg ervaren om het koud te hebben, wel merk ik uiteraard dat ik met warme temperaturen beter uit de voeten kan.

Grappig dat mensen kou anders ervaren, ik vind onder de 10 Gr. Echt koud.

Afgelopen winters vond ik dus Siberisch koud, maar sneeuw vind ik wel erg leuk, en heb 2 honden die ondanks de kou toch willen wandelen, dan heb ik het wel koud maar toch ervaar ik het niet als een straf. Ik ben het gewend. Ik kan zeuren, maar daar verander ik de temperatuur toch niet mee, dus aanvaar het gewoon.

Mijn dochter heeft het ook altijd koud, dus is vast erfelijk ;D

Zowel die lage bloeddruk, maar zéker de diabetes en ten gevolge daarvan mindere circulatie kunnen de oorzaak zijn, inderdaad. Het is dat je er zelf mee komt, anders had ik je aangeraden je glucosegehalte te laten controleren.

Zo zie je maar weer, mijn eerste vermoeden toen je vertelde van je koude voeten/handen en blauwe lippen dat je diabetes zou kunnen hebben was correct. Bij mijn man is onlangs diabetes 2 geconstateerd en hij heeft bijna altijd koude voeten, vandaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven